Relaties Relaties

Relaties

nicky

nicky

16-08-2011 om 23:35

Vreemde sms-jes

even raad vragen hoe te reageren. Heb vorige week in concepten in de gsm van mijn man, wel een heel vreemd sms-je gelezen. Hierin stond: Lieverd, gisteren heb ik lekker je .... volgespoten en vandaag mag ( naam van de man van truusje*) dit doen. De sms was bedoeld gestuurd te worden aan truusje* ( uiteraard een andere naam).
Ik confronteer mijn man hiermee en hij beweert dat dit bericht naar hem verzonden was door een andere man X. Hij wilde dit bericht doorsturen naar truusje* om haar te waarschuwen. ( blijkbaar gaat de man van truusje vreemd met de vrouw van de afzender X, met medeweten van beiden!!
echter truusje heeft al vaker contact gezocht met mijn man via sms en jullie begrijpen dat ik dit heel raar vind!
vandaag krijg ik een sms van truusje* met de woorden : je hoeft niet bang te zijn dat ik iets heb met je man, er is niets en er zal ook nooit iets zijn.
???? mijn man heeft haar blijkbaar gezegd dat ik het niet leuk vind dat ze steeds een sms stuurt. okee beetje verwarrend. maar hoe moet ik reageren. Truusje* en haar man zijn klanten van ons, we hebben dus een bedrijf.
Nu ben ik dus de gebeten hond en de jaloerse troela in de ogen van truusje*!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

17-08-2011 om 00:14

Luister naar wat je hart je ingeeft

Dit zaakje stinkt aan alle kanten !!
Als je een sms voor Truusje stuurt naar een man is dat al heel erg raar. Als je dat sms-je door wilt sturen staat het volgens mij niet bij concepten. Daar staan alleen sms-jes die je zelf hebt gemaakt.
De sms van Truusje is blijkbaar om jouw argwaar ( die terecht is) weg te nemen.
Wat jij nu bent in de ogen van Truusje zou me worst wezen. Ik zou me meer zorgen maken over wat jullie relatie nu eigenlijk voor jouw man betekend en waarom hij liegt tegen jou, terwijl hij volgens mij glashelder is dat hij en Truusje iets anders verstaan onder klantencontact als jij........
M.

Vreemd

Mijn theorie: Je man heeft in een heel boze bui dat sms'je opgesteld (waarschijnlijk hebben ze elkaar ergens ontmoet, sex gehad en ruzie gekregen) en op tijd in gezien dat hij dat ordinaire sms'je niet moet versturen. Maar stom... hij heeft 'm wel opgeslagen.

Doet me denken aan de situatie van een vriendin. Zij had ook ernstige vermoedens en toen hij bleef ontkennen, zei ze dat ze het wel aan de vrouw in kwestie zou vragen. Hij werd toen heel erg boos en riep: "Als je zo graag wilt horen dat ik vreemd ben gegaan, dan zeg ik wel tegen x dat ze tegen je moet zeggen dat dat inderdaad het geval is. Als je dat zo graag wilt horen!'

Waar ik maar mee wil zeggen dat mensen zo reageren als ze zich in het nauw gedreven voelen. Dat sms'je van Truusje naar jou is pure bluf. En ik hoop echt dat ik teveel films gekeken heb, maar ik ben bang dat Rembrand gelijk heeft: dit stinkt aan alle kanten.

Merel

Merel

17-08-2011 om 10:11

En de verzonden sms'jes?

En de verzonden sms-jes zijn zeker al verwijderd uit zijn mobiel? Ik zou het ook in de gaten houden, het is een raar verhaal.
Ik zou trouwens sowieso eens letten op zijn gedrag met betrekking tot zijn mobiel, als hij die vanaf nu zelfs gaan meenemen naar de badkamer of het toilet, dan vind ik dat persoonlijk altijd erg vreemd.

Vic

Vic

17-08-2011 om 17:28

Eigenaardig

Ik vind het vooral een erg vreemde puberale tekst. Het zou me sowieso al erg storen als mijn man zich met dat soort acties zou bezighouden. Hoe Truusje over jou denkt (jaloerse troela) is nog het minst belangrijk.

Kees

Kees

17-08-2011 om 21:06

Yeh, right!

…"en hij beweert dat dit bericht naar hem verzonden was door een andere man X".

en dat staat dan in zijn mobiel onder: concepten??? Concepten maak je zelf!!
Als een bericht al dan niet per ongeluk naar je man gestuurd is, staat dat NIET bij concepten, maar bij binnengekomen berichten oftewel de inbox.

Je man heeft dat bericht gewoon zelf geschreven, maar nog niet verstuurd.

Vic

Vic

17-08-2011 om 21:26

Doorsturen

Als je een bericht wilt doorsturen, krijg ik in mijn telefoon bij opties ook de mogelijkheid om op te slaan in concepten. Het zou dus best kunnen dat hij het wilde doorsturen.

Nien

Nien

17-08-2011 om 22:46

Doorsturen kan

maar het is allemaal wel heel toevallig. Het lijkt mij heel raar dat menneer X een berichtje voor zijn vrouw bedoeld per ongeluk naar jou man stuurt. (of lijken die namen heel erg op elkaar?
Het lijkt me niet waarschijnlijk, maar als dit waar zou zijn dan blijf ik het raar vinden dat jou man zich wil gaan bemoeien met de relatie van klanten van jullie. Wat voor relatie heeft hij met die truusje dat hij haar moet waarschuwen? of zou hij dat bij alle klanten doen?

Veel sterkte hiermee

nicky

nicky

18-08-2011 om 08:46

Het vervolg....

Het doorsturen van een sms-je die in de inbox komt kan inderdaad in concepten komen te staan. Maar zoals Nien al opmerkt, in het geval mijn man de waarheid spreekt, is het uiteraard vreemd dat mijn man een dergelijke relatie heeft met zijn klanten.
Gisteren heb ik op het sms-je van Truus een reactie geschreven ,dat ik wel heel erg verbaasd was dat ik zo'n bekentenis van haar kreeg. Zij antwoordde dat verschillende mensen haar verteld hadden dat ik haar als bedreiging voor onze relatie zou zien?? waar deze roddels vandaan komen is voor mij een raadsel. Ik woon 40 km verderop en heb een heel andere sociaal netwerk. Bovendien ben ik heel voorzichtig om persoonlijke dingen te bespreken met vrienden en kennissen.

Nu wil ik mij geen rare dingen in het hoofd gaan zetten, voordat er bewijzen zijn, maar mijn man naar ik weet praat wel openlijk over seks en hij vindt de swingersscene wel heel erg spannend. Deze mijnheer X zou uit de swingersscene zijn ( organiseert zelf van die thuisparties). Mijn man beweert, dat deze mr X de inhoud van de sms hem verteld heeft en in een dronken bui dus dit sms-je heeft doorgestuurd aan mijn man als bewijs!

Kees

Kees

18-08-2011 om 09:07

Kom op zeg!

"Zij antwoordde dat verschillende mensen haar verteld hadden dat ik haar als bedreiging voor onze relatie zou zien??"

En dat zegt een klant??? Waar bemoeit dat mens zich mee!? Als er al niets is, waarom zegt die Truus dat dan? Sorry, maar zo'n klant zou ik niet hoeven hoor; zelfs als het niet waar is en zij allerlei waanideeën heeft dan kan een dergelijke roddelmiep als die Truus niet alleen schadelijk zijn voor jullie relatie, maar ook zeer schadelijk zijn voor jullie bedrijf.

Weg met deze Truus! Opzouten met dat wijf!

Ingewikkelde constructie

Ik vind het wel een enorm ingewikkelde constructie die je man van dit bericht maakt hoor.
De inhoud lijkt me duidelijk: man 1 (de zender van het bericht) heeft gisteren een gezellige avond met Truus gehad. Man 2 (de man van Truus) mag dit vanavond overdoen.
Het mailtje is naar jouw man gestuurd door iemand anders, zoals hij zegt. En in zijn goedheid wil jouw man Truus waarschuwen.
Maar waarvoor dan precies? Het mailtje is toch al aan Truus gericht?? Dus blijkbaar was het toch van begin af aan de bedoeling dat zij het zou ontvangen?
Misschien mis ik iets, maar het mailtje kan volgens mij maar op één ding duiden: jouw man liegt dat hij barst en die Truus ook.
n@nny

Sorry, niet goed gelezen

Het mailtje was niet bedoeld voor Truus, alleen jouw man was zo vriendelijk het aan haar door te sturen (althans, had plannen daartoe).
Blijft toch vreemd allemaal en ik vind zijn (en Truus') verklaring voor het verhaal een tikje ongeloofwaardiger dan de meest voor de hand liggende oplossing: dat jouw man bezig was een berichtje aan Truus te sturen.
n@nny

Vic

Vic

18-08-2011 om 12:43

Maar dat slaat toch nergens op?

Waarom zou een man die een verhouding heeft met Truusje enthousiast melden dat Truusjes eigen man er nu weer bovenop mag? Als je een verhouding hebt wil je toch graag de illusie van exclusiviteit in stand houden?
Misschien is het smsje wel aan de hele voetbalclub gestuurd, wraakactie van een van de vrouwen van de mannen waarmee Truusje het heeft aangelegd.

nicky

nicky

18-08-2011 om 13:04

Ik begrijp mijn man ook niet

2e posting van n@nny. zoals mijn man beweert, komt dit berichtje van een meneer die zijn vrouw deelt samen met de man van Truus.(swingers) Dus mijn man dacht Truus dit bericht door te sturen om haar zo te waarschuwen. en heeft dit uiteindelijk niet gedaan. Dus Truus weet van niks.
Maar nu begrijp ik de bekentenis van Truus niet naar mij.
spreek ik mijn man hierover aan, dan wimpelt hij het af en laat mij in de kou staan. Je hebt teveel tijd, je speelt Jeanne d' arc, dat zijn zijn woorden hierover.

Afgelopen zondag had Truus ' per ongeluk ' een leeg smsje gestuurd naar mijn man. Ik heb hem toen gezegd dat hij een ? moest terugsturen. Hierover heeft hij afgelopen dinsdag gebeld met Truus om te vragen of er iets aan de hand is en gezegd dat ik het niet prettig vind als zij blijft sms-en. Dat zijn zijn woorden en nu is voor hem de kous af.

Stel dat alles waar is zoals hij beweert, vind ik nog dat ik nu te kakken ben gezet door mijn man bij een klant van ons. en deze mensen hebben in de regio een grote kennissen en vriendenkring. Hij heeft zijn handen schoon en het vuil hangt dus aan mijn handen in de vorm van ' dat is die jaloerse echtgenote'.

Hoe beinvloed ik nu, zonder het erger te maken dit gebeuren.

Vic

Vic

18-08-2011 om 13:38

Huh?

Dus jouw man heeft een sms gekregen van de minnaar van Truusje die bestemd was voor de man van Truusje? Was dat de bedoeling of kreeg jouw man het per ongeluk? Als jouw man niets heeft met Truusje, waarom zou hij haar dan willen waarschuwen?
Ik zie nog even niet waarom jij dan de gebeten hond bent. Het lijkt me volstrekt logisch dat jij geen zin hebt in dat je man in dit soort verwikkelingen wordt betrokken. Als jij je man gelooft, zou ik het er verder bij laten. Mocht je er nog eens opmerkingen over krijgen dan kun je zeggen dat Truusje het wat jou betreft met het hele dorp mag aanleggen, maar dat je het niet prettig vindt als je man daarin wordt betrokken.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

18-08-2011 om 17:43

Bedrijf

Ik word nu toch wel nieuwsgierig naar wat voor bedrijf jullie hebben. Ik kan me niets voorstellen bij zoiets; dat klanten zulke smsjes sturen, tenzij jullie bedrijf in de sexindustrie is. Anders bijzonder onprofessioneel gedrag. Ik denk dat je man hoe dan ook fout zit, dat blijkt des te meer door dat hij jouw gevoel bagatelliseert. Als het zit zoals hij zegt dan zou hij zich rot moeten schamen en er alles aan doen om het goed te maken met jou. Maar ik denk dat hij zich mee heeft laten slepen met de swingers en te ver is gegaan. Ga op je gevoel af. Sterkte.

Phaedra

Phaedra

18-08-2011 om 17:52

Wat een gedoe allemaal!

En wat een waardeloze verklaring van de man van je, Nicky! Het staat in zijn concepten? Dan was hij van plan deze sms naar Truusje te sturen. Een kat in nood maakt rare sprongen..... Een man kan heel raar reageren als hij betrapt wordt.

nicky

nicky

18-08-2011 om 18:52

Haha yvon,

het lijkt wel zo, maar we hebben gewoon een bedrijf in luxe goederen waar klantencontact wel heel belangrijk is.
krijg nu net een berichtje dat hij wil scheiden omdat hij het zat is dat ik steeds zo'n argwaan vertoon. Hij is boos dat ik vaak zijn sms-en controleer. En hij kan het niet meer aan dat ik doorvraag en de situatie wil begrijpen. Misschien is alles wel onschuldig, maar ik vind het toch wel vreemd. En zeker nu zo'n reaktie!

Yvon Meijer

Yvon Meijer

18-08-2011 om 19:00

.. een berichtje dat hij wil scheiden? berichtje?? Zoals ik al zei, als er niks aan de hand was zou hij alles op alles zetten om de boel te redden. Dat doet hij dus duidelijk niet. Sterkte meid. En trek je niks aan van wat mensen denken; jij weet hoe het zit, en de mensen waar je wat aan hebt weten dat ook wel. Hou je taai.

Jade

Jade

18-08-2011 om 19:13

Hij zal...

...bang zijn dat hij, doordat je door blijft vragen, zich gaat verspreken.

Dat jij argwaan blijft vertonen komt omdat hij niet met een goede verklaring komt. Ik zou trouwens niet eens weten wat een goede verklaring zou zijn. De ENIGE verklaring (in mijn ogen dan) is dat hij Truusje wel heel goed kent (te goed)!

Ik wens je veel sterkte toe.

Snuggle's

Snuggle's

18-08-2011 om 22:26

Een smsje ! dat hij wil scheiden?! Dat zou voor mij al meer dan genoeg reden zijn voor een aardig relatiecrisisje, naast al het andere gedoe..

Sterkte ermee meid

Snuggle's

Een normaal mens...

... zal rode oortjes krijgen van zo'n sms'je. En 'm verwijderen. Echt niet doorsturen naar het 'klantencontact' Truusje... liever wil je namelijk niet weten dat je hiervan weet. Discretie... zéker bij klantencontact!

En nu wil hij scheiden. Hij hoopt waarschijnlijk dat je schrikt en stopt met wroeten. Ik denk dat je moet nadenken... Wil je hier overheen stappen, of vind je zijn voorstel zo gek nog niet? Je hebt eigenlijk geen keuze als hij zich zo opstelt, zonder greintje spijt, maar in plaats daarvan zelf hard de aanval inzet!!! Ik vind het persoonlijk jammer dat hij zijn misstap niet heeft opgebiecht toen je dat sms'je vond. Door zo te liegen maakt hij het nog erger... en het blijft maar oplopen, want hoe ver gaat hij nog om zijn 'onschuld' te verdedigen?!

nicky

nicky

18-08-2011 om 23:44

Gisteren stelde hij zelfs voor..

om een gesprek te hebben met Truusje op zijn kantoor?????
mijn man wil heel graag dat ik me belachelijk voel in dit gebeuren.
Ik kan in ieder geval zeggen dat ik dit soort onzin al een keer eerder heb meegemaakt. Desijds wat ik dacht mijn beste vriendin heeft ook dubbelzinnige smsjes gestuurd. Inhoud van het betrapte smsje was: ik wil iedere dag 2x met je ..... etc. als laatste, je hebt me, maar je wilt me niet.
Toen ik het ontdekte in 2009 heb ik onmiddelijk de vriendschap afgesloten. Zij is tot eind 2010 blijven sms-en met mijn man. 1x stond er zelfs ' snel wissen'. Van 2009 tot 2010 heb ik een serieuze relatiecrisis gehad. saillant detail is dat deze vrouw ook een klant was en groot inkoper van de produkten van ons bedrijf. MAW ik moest iedere keer mij hierover netjes gedragen; Deze persoon heeft destijds zelfs bedreigd weg te gaan bj ons en dat heb ik met over mezelf heen te stappen iedere keer gelijmd. 2e detail, deze vrouw is sinds een jaar gescheiden van haar echtgenoot. 3e detail, ik heb in het koffer ( met cijfercode) van mijn man foto's gevonden van een reportage waar zij zich in penthouseversie heeft laten fotograferen!!!
ik wist dat zij een reportage heeft laten maken door de oom van mijn man en hem, maar zo in detail?? dat wist ik niet.
ook hier weer ben ik door de omgeving als overdreven jaloerse echtgenote door sommigen weggezet. Heb hierdoor zelfs een goede vriendin verloren.

Wat een ellende

Wat een ellendige toestand zeg.. Wat is dat toch met die mannen?! (dat is wel erg simplistish, I know).
Wat een vreemde redeneringen, die fotoserie.. Je eigen man heeft allerlei geheimen voor je?! Laat hem er maar fijn inzakken met zijn status en schone schijn.. Maar zo simpel is het natuurlijk nooit.

Hebben jullie eigenlijk kinderen?

Veel succes!

Groet v

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Nien

Nien

18-08-2011 om 23:55

Nou ja

Je man is wel druk met de sms. Hij schept wel heel veel afstand je per sms te laten weten te willen scheiden. Zijn verhaal vind ik heel ongeloofwaardig. Toen mijn ex vreemd ging en ik hem vroeg of er een ander was. Naar aanleiding van zijn manier van doen verklaarde hij me ronduit voor gek. De aanval liever dan de verdediging. Maar ik was achteraf toch niet zo gek.

Ik ben het wel eens met Leanne, dat je goed moet nadenken wat je wil. Stap je er overheen of ga je in op zijn voorstel?

Lieve nicky

dit hele gedoe gaat natuurlijk al lang niet meer over een sms in concepten. Dit gaat over hoe jouw "man"zich tegenover jou denkt te kunnen gedragen!
Hij doet alsof je een idioot bent en denkt er mee weg te kunnen komen. En dit niet een keer, nee minstens drie keer ( en dan nog die gevallen die jij niet weet)
Hij is je aan het vernederen en dat vindt hij ws. nog leuk ook.
Geloof me dit soort mannen blijven dit soort gedrag vertonen, denk eens goed na over de uitweg die je nu geboden wordt!
Kan hij mooi dit gedrag bij een andere vrouw gaan vertonen.

Vic

Vic

19-08-2011 om 12:12

Wat idioot

Heel erg fout zoals jouw man bezig is! En helaas een veel gebruikte strategie bij vreemdgangers. Die leggen dan de schuld bij de bedrogen partner die stiekem in telefoon of mailbox heeft gekeken. En dan is het ook nog eens de zoveelste keer. Ik weet niet of jij nog van je man houdt, maar het lijkt me dat je beter af bent zonder zo'n man. Hij zal wel heel verbaasd zijn als je instemt met zijn voorstel om te scheiden, dat verwacht hij niet. Sterkte met je beslissing!

inge

inge

20-08-2011 om 21:50

Pas op

Zelf ben ik ook eens getrapt in een smoesje over een raar smsje, waardoor ik mijn man het gevoel heb gegeven dat hij er makkelijk mee weg kwam. Laat merken dat het je pijn doet als er echt iets aan de hand is. Geef je grenzen aan. Sterkte ermee
Inge

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.