Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Moedertje

Moedertje

22-01-2020 om 21:14

Vreemdgaan

Hallo ik ben een moeder van 4 kinderen
Ben er achter gekomen dat mij man vreemd gaat nu 4 maanden
Hij heeft vrouw ontmoet in het buitenland
Hij deed de laast 2 maanden wel afstandelijk tegen ons
Maar ik als ik dan vroeg wat er aan de hand was er niks hij was gewoon moe van het werk
Ik vond het maar vreemd
Hij liet zijn telefoon ook nergens meer liggen
Maar keer als ik hem op zijn gedrag aan sprak ging die weer normaal tegen mij doen
Tot iest voor de kerst hij was niet meer tegenieten wij konde niks meer goed bij hem zelf de kindern waren hem teveel we liepen echt op eieren veel ruzie gehad
En 1 ineens in het nieuwe jaar is alles weer normaal dat dacht ik
Tot een dag zei die dat weer weg moest voor werk
Mij gedacht ging er gelijk van uit jij gaat na haar
En achter af is die ook bij haar geweest
Hij heeft die dagen bijna geen contact met ons gezocht leek wel of zijn tel uit stond en af en toe keer aan
Hij blijf gewoon zeggen ik heb geen ander
Foto s en de heel dag app ze samen
Ik weet gewoon niet meer wat moet doen
De kinderen willen helemaal niet dat papa weg gaat
Maar ben zo bang dat die zijn spullen pakt en na buiteland vertrek
Ik heb zo veel verdriet hier van
Daar hoor graag wat jullie zouden doen

Marinet

Marinet

23-01-2020 om 12:25

Moedertje

Wat een rotsituatie zeg. Weet je het zeker? Hij heeft het immers nog niet toe gegeven?
Tja je vraagt wat wij zouden doen. Ik zou hem direct confronteren en vragen of hij iets met iemand anders heeft. Als dat zo is en ik wil nog door met hem dan zou ik zeggen dat hij moet stoppen als hij nog met mij verder wil, zo niet dan zou ik willen scheiden.

Maar ja, ik heb geen vier kinderen die willen dat hun vader blijft, dus dat maakt het lastiger.

Je klinkt heel machteloos. Niet kwaad maar verdrietig, alsof je van zijn handelen afhankelijk bent. Dat is geen verwijt of zo, dat lijkt me rot. Maar ik zou je gunnen dat je wat trotser de confrontatie aan kon gaan: "wat maak jij nou, joh? Laat je gewoon je gezin in de steek? "

Maar ik snap ook dat dat van allerlei zaken afhankelijk is. Heb je een eigen inkomen of zicht daar op? Heb je een netwerk van familie en vrienden die je kunnen helpen in geval van scheiding?

Heel veel sterkte!

Miss

Miss

23-01-2020 om 13:01

Wat ik deed(?)

Beste moedertje,

Ik zou als eerste op mijn strepen gaan staan in dat hij openheid van zaken ging geven, hem confronteren met wat je weet.
En anders ging ik zelf op onderzoek uit, er achter te komen wat er waar was.

Heb je het ontdekt of bewijs? Omdat je post dat hij achteraf bij "haar" was? Of heeft hij dat gezegd?

En : ga vooral NIET aan jezelf twijfelen. Als ik iets geleerd heb na de uitkomst van het vreemdgaan is het dát wel. Het bekende gevoel er de vinger niet op kunnen leggen en verkoopt hij me nu weer een broodje aap verhaal.
Probeer op zijn lichaamshouding te letten tijdens een gesprek.

Kun je iemand in vertrouwen nemen waar je mee kunt praten?
Heel veel sterkte.

juf Ank

juf Ank

23-01-2020 om 19:07

leg hem voor

Dat jij erg onzeker en rusteloos wordt van deze situatie. En vraag hem om jou inzage te geven in zijn telefoon.
Als hij weigert weet je genoeg.
Geeft hij inzage dan kun je zien wat er aan de hand is. Tenzij hij alles dan wist. Dan weet je ook genoeg.

Moedertje

Moedertje

23-01-2020 om 19:25

Vreemdgaan

Ik heb in zijn telefoon gekeken en daar stond van alles in
Maar hij blijft gewoon zeggen dat er niks is
Maar weet toevallig dat die met iemand er over gepraat heeft en die ook gezegt tegen hem wees eerlijk en maak een keus
Tegen mij durft volgens mij niet eerlijk gewezen
Maar ik heb geen bewijs dat is dan moet ik eerst op zoek na bewijs voor dat ik heb zo ver krijg om tepraten lijkt het wel

Miss

Miss

23-01-2020 om 20:54

Nou ja

Bewijs genoeg voor jou zelf. Je hebt het gelezen.

Dan is nu meer de vraag wat wil jij?

Ogen sluiten, door hobbelen of een harde grens gaan stellen.
Je hebt recht op de waarheid vind ik.

Heb je werk?

Dag moederdje,
Je hebt dus 4 kinderen? Hoe oud zijn je kinderen? En heb je een baan? Want...
je man gaat vreemd, er is een kans dat hij weg gaat bij jouw, maar er is ook een kans dat je niet meer verder met hem wil. Toch? Je moet echt met hem gaan praten, vertellen wat je weet, en horen wat hij wil. En daarna bepalen wat jij zelf wil. Want daar gaat er nu om!
Sterkte
Sini

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.