Relaties Relaties

Relaties

vriend met goede vriendin naar de sauna

Zoals ik al eerder aangaf ben ik onbekend met sauna, moet erg wennen aan het idee dat ik naakt naast iemand hopelijk ga genieten van de sauna.

Vraag me af, stel dat ik het niet fijn vind zo'n saunadag zou ik het dan oké vinden als mijn vriend een vriendin ontmoet die hier wel van houdt. Bedoel helemaal alleen lijkt me soms wel fijn. Maar gezelschap lijkt me leuker.

Hoe zorg je er dan voor dat het een vriendschap blijft? Zou jij bij je vriendinnen polsen als je weet dat zij ook van de sauna geniet?

Half a twin

Half a twin

27-06-2018 om 11:05

HeyElsje71

Je hoeft niet voor elke vraag over sauna een nieuw onderwerp aan te maken. Kan allemaal in 1 topic. Draadje zoals ze dat hier noemen. Rechtsboven kun je contact forumbeheer aanklikken dan kunnen ze alles bij elkaar zetten als je dat vraagt.

juf Ank

juf Ank

27-06-2018 om 17:38

elsje

je doet het wel of je doet het niet maar je bent nu aan het speculeren wat er gebeurt als je het niet doet.
Het zou jammer zijn als je nu met hem meegaat naar de sauna om te voorkomen dat hij dat met een andere vriendin gaat doen want misscien krijgen ze dan wel wat...

Of bedoel je met je vraag u eigenlijk ook dat jij dan misschien iemand kan gaan zoeken waarmee hij wel naar de sauna kan gaan??

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.