Relaties Relaties

Relaties

Noor

Noor

05-10-2011 om 10:37

Vriendin komt "woord" niet na..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaartje

kaartje

07-10-2011 om 21:58

Rosase

Is jouw reactie dan zo genuanceerd? Denk maar even na.

Rosase

Rosase

07-10-2011 om 22:12

Kaart je

Nee

kaartje

kaartje

07-10-2011 om 22:26

Rosase

precies, dus mijn reactie is anders dan de anderen, en dan ben ik ongenuanceerd en een zeur.Volgens mij werp ik juist een andere blik op de zaak ipv maar weer eens met de meute mee te gaan.
Kuddegedrag en kuddedenken...

Noor

Noor

07-10-2011 om 23:28

Lief kaartje

Van mij mag jij een geheel eigen mening hebben die afwijkt van de rest, die is juist heel erg welkom op fora als deze.
Maar een een ander blik zou wel wat mogen toevoegen dan, jij hebt enkel waardeoordelen, "zeuren" "raar verhaal". Als je het zo vervelend vindt dat wij ons als kuddedieren gedragen, voeg dan ook echt wat toe dan vind ik je mening van waarde.
Ik denk dat de rest iets meer meedenkt uit hun genuanceerde reacties gebleken. Ook als je het er niet mee eens bent is dat prima, juist, maar he..ook dat valt te nuanceren.
Trusten ladays, op naar een heerlijk weekend!

Gr Nora

Tirza G.

Tirza G.

08-10-2011 om 11:38

Noor (licht ot)

Laat ik nou toch denken dat je een lief kaartje had gekregen van je vriendin
Jeumig. Wat ben ik toch een suffe doos. Dat zou wel heel erg kuddegedrag zijn natuurlijk, zomaar lieve kaartjes sturen.

Tirza

Noor

Noor

08-10-2011 om 11:46

Grappig

Haha, die is leuk..laat wel zien dat je een positief ingesteld mens bent, je gaat meteen van het goede uit..Dat deed ik ook in mijn geval, en voor je het weet ben je een zeur

Noor

Noor

08-10-2011 om 11:58

Kuddegedrag en kuddedenken...

IK vind het een leuk nieuw onderwerp om even wat verder over de discuseren, ga ik ff proberen bij Off Topic..

Want wat is er mis met kuddegedrag eigenlijk ??
Fijne zaterdag,
Nora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.