Relaties Relaties

Relaties

Flits

Flits

11-03-2020 om 18:10

Vrouw wil dat ik een extra neem

Hoi,

Mijn vriendin en ik zijn al 10 jaar in een relatie, met een tussenpauze van een jaar. Maar sinds we terug bijeenkwamen, ongeveer 4 jaar geleden en 1 kind later, is haar libido serieus gezakt. Ze bevredigt me wel vaker oraal (echt vaak, gemiddeld 2-3x per week,) maar wil bitter weinig sex hebben.

Nu vroeg ze me of ik een ander wil zoeken voor sex, en dat heeft ze al vaker aangehaald tijdens onze relatie. Ze vertelde ook hoe ze fantaseerde dat ik een andere vrouw zou penetreren.

Dus mijn vraag is hoe begin je daaraan? Ik vind het niet evident om als man een vrouw te zoeken die sex met je wilt. Zeker als het anoniem moet blijven. En wil ik daar wel aan beginnen? Ik vind een persoonlijke band met iemand belangrijk om sex te hebben!

Liefst van alles zou ik willen dat ze weer gewoon op ons vroegere niveau komt, ik heb ook niet zoveel tijd om een relatie op te bouwen met een andere vrouw gezien ik 10-12u per dag werk, tenminste één keer per week wil hobby'en en de overgrote rest van mijn tijd aan mijn dochter besteed.

Maar ik sta er wel voor open. Heb hopeloos veel gegoogeld maar daar hoor je het altijd van de andere kant, een man die zijn vrouw wilt delen. Iemand tips of raad? - alles is welkom.

Tip

Je werkt 10-12 uur per dag, hebt een hobby en besteed de rest van je tijd aan je dochter. Misschien neemt het libido van je vrouw wel toe als je tijd en aandacht aan haar besteedt.

skik

Mart

Mart

11-03-2020 om 19:47

niet doen

Je schrijft " En wil ik daar wel aan beginnen? Ik vind een persoonlijke band met iemand belangrijk om sex te hebben!

Liefst van alles zou ik willen dat ze weer gewoon op ons vroegere niveau komt,"

Natuurlijk zal een nieuwe vrouw even opwindend zijn, maar ik denk dat het uiteindelijk fout gaat lopen. Het is spelen met vuur. En dat is tot daar aan toe als je maar met zijn tweetjes bent, maar er is hier wel sprake van een kind
Ga tantra doen, op een manier die jouw vrouw en jou recht doet. Echt, het zou zo maar werelden voor jullie beiden kunnen openen.

Tantra

En ik zie dat ik niet de enige ben die dat aanraad. Aandacht aan elkaar besteden zónder dat er direct een verlangen bevredigd moet worden is uiteindelijk zoveel bevredigender!!
Lijkt me vreselijk om je man 2 à 3 keer te (moeten) bevredigen.
Neem tijd voor elkaar. Doe gewoon eens lief voor elkaar. Zoiets.

Miekemieke

Miekemieke

12-03-2020 om 08:52

een man erbij?

Zou het niet zo zijn dat je vrouw eigenlijk graag een andere man zou zien voor de sex en dat zij op deze manier probeert om daar te geraken? Want als jij een andere vrouw zou gaan zien dan kun jij haar een minnaar moeilijk gaan ontzeggen. En het mes snijdt aan 2 kanten want als jij bij een andere vrouw aan je gerief komt dan hoeft ze je waarschijnlijk ook niet meer 3 keer per week oraal te bevredigen.

SVG

SVG

12-03-2020 om 13:24

heb dat ook aan mijn partner gevraagd

Ten eerste is oraal ook seks. Ik vind het best bizar dat ze dat wel wil doen maar niet 'gewoon seks'.
Ik heb vroeger ook aan mijn partner gevraagd een ander te zoeken voor seks (zeg maar een soort friend with benefits). Hij heeft dat nooit willen doen: hij had geen tijd, werkte veel, vrije tijd ging naar hobby, wilde zich niet blootstellen aan zo'n soort relatie. Dat was nog wel een beetje in de tijd voor al die datingsites zo populair waren. Maar onze hele relatie zat niet goed en seks was er voor mij teveel aan. Dus heb ik jarenlang 1 keer/week seks met hem gehad, dat was de afspraak.

Die dating sites zitten vol gehuwde mannen die seks zoeken. Er zijn ook website alla 'second love', voor mensen in een relatie die er wat bij willen hebben.

Ik denk overigens niet dat iemand voor seks op vraag van je partner tot drama's moet leiden. Genoeg mensen hebben stiekem een relatie en gaan thuis 'gewoon door'. Alleen is het hier afgesproken.

Maar: als jullie basis goed zit, zou ik er toch 2 keer over nadenken, en mij er van verzekeren dat die dame niets meer gaat willen; want dat risico is er wel.
Ofwel zit je basis niet zo goed als je denkt, heb je dat al met je vrouw echt besproken?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.