Relaties Relaties

Relaties

tonny

tonny

23-04-2010 om 23:44

Waar vonden jullie je partner?

Op het werk? In de vakantie? Tijdens je studie? In de supermarkt? Bij het uitgaan? Via vrienden? Via familie? Via internet? Of?

Tonny
(vakantie/ conferentie)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

In een nieuw orkest

...hij zat vooraan en moest onverwacht aanvoeren terwijl hij de partij (met een hoop solo's erin) nog niet beheerste. Een hoop schutterig getel en gelach uit gene...

Ik dacht onmiddelijk wat een leuke jongen, die heeft vast een vriendin..

Was idd niet op zoek, hij ook niet, en bezig met iets waar mijn ziel en zaligheid in ligt.

Brave Hendrik

Brave Hendrik

02-05-2010 om 00:36

Cosmo girl

Een leuke contactadvertentie in de Cosmopolitain;
een melige reactie met een bijzondere foto;
een uur aan de telefoon.
En nu zijn we bijna 20 jaar verder.

Hey rodebeuk

Wat fijn te lezen dat ik niet de enige was die zo suf dacht: "het is zo'n leuke jongen, die heeft vast een vriendin!" Ik heb namelijk daardoor geen actie ondernomen tot we elkaar een paar maanden later weer tegenkwamen (samen gitaar spelen met een groep jongeren) en toen, tja, toen sloeg de vonk over. Hij had helemaal geen vriendin, toen nog nooit gehad zelfs.

Geerke

..die gedachte gaf bij mij ook aan hoe indirect mijn 'vriendwens' op dat moment nog was. Het was de enige manier waarop ik aan mezelf liet merken dat ik hem leuk vond... eigenlijk...

Ja, in sommige opzichten zou ik nooit weer 21 willen zijn...wat een gedoe!

Hier bleek ik ook zijn eerste vriendin te zijn trouwens, vergeleken bij hem had ik al bergen ervaring..

amk

amk

03-05-2010 om 10:52

Rodebeuk

wees blij idd, want het is knap lastig tegenwoordig. Al die nieuwe communicatiemiddelen pffff.
En je bent ook veel onzekerder als wanneer je 18 bent.
Maar het is ook wel heel erg leuk.

amk

amk

03-05-2010 om 12:03

Haha

laat ik er nu net een aan de haak geslagen hebben die bijna 10 jaar jonger is, er leuk uitziet, en ook dochterlief nog eens leuk vind (en andersom, ook niet onbelangrijk)

Maar idd je weet wel heel snel of het iets is of niet, op dat punt ben ik ook een stuk zekerder idd. En die concurentie strijd zie ik ook niet zitten, maar was niet nodig in dit geval. Nu alleen van het kleine stekje nog een leuke plant zien te maken.

Emma b en amk

Emma, met je tekst ben ik het helemaal eens....!
Het oog wil tenslotte ook wat maar aantrekkelijke mannen zijn lastig te vinden, nóg lastiger te krijgen en het allerlastigste is om ze te hoúden!

AMK, inderdaad, het moet je gewoon overkomen maar als dat niet blijkt te gebeuren ga je proberen het lot een handje te helpen.
En dat werkt tot op heden niet, ach ja, en als het me nooit meer overkomt dan zal ik daar ook aan moeten wennen!
Daar doe ik ook heel erg m'n best voor, alleen het aanvaarden lukt nog niet zo best haha!

Ik vind het namelijk best een beetje troosteloos om vanaf je 50ste alleen door het leven te gaan.

En er zijn gelukkig ook nog andere leuke dingen, zometeen naar het bevrijdingsfestival met een vriendin.
't Zou alleen wel fijn zijn als die zon nu eens lekker doorkwam

Pandora

amk

amk

05-05-2010 om 20:11

Pandora

er is een verschil tussen desperate zoeken en het lot een handje helpen. Want om iemand te vinden moet je ze wel tegenkomen natuurlijk. Maar ik denk dat als je eerst uitgaat van gewoon een leuke avond / tijd met iemand hebben, dan kan het zo maar wat worden. En niet alleen maar zoeken naar een potentiele partner.

Om ze tegen te komen kan internet een handje helpen.

A.

A.

05-05-2010 om 23:45

Waar ik 'm vond

Achter de tap op ons eindexamenfeest. WE hadden samen bardienst, en dat beviel heel goed.
Inmiddels 15 jaar getrouwd...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.