Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

bipi

bipi

17-05-2017 om 22:51

walging van eet en drink gedrag

hebben jullie dit ook wel eens? Ik hou echt van mijn man en we hebben een prima relatie, regelmatig sex, lol en veel respect over en weer.

Maar soms kan ik zo walgen van hem als hij onderuit gezakt zit te drinken, te vreten terwijl hij toch al ruim te zwaar is. Ik heb dat in mometen, het komt niet vaak voor, maar bah wat kan ik me daaraan irriteren...

Met beleid zeggen...

Hij kan niet kijken in je gedachten. Aan de andere kant, zo maar tegen iemand zeggen uit het niets "ik walg van je" gaat ook niet echt werken.
Doe het op een lieve manier en probeer er wat humor voor te gebruiken.
Sini

Ad Hombre

Ad Hombre

18-05-2017 om 09:04

bipi

Ik zou scheiden als ik jou was. Als ik dit zo lees gaat het niet meer goedkomen. Hij wordt alleen maar zwaarder. Nu ben je nog aantrekkelijk genoeg om een slanke man te vinden.

Miekemieke

Miekemieke

18-05-2017 om 11:33

foto

Neem een keer een foto van hem met je mobiel als hij zo onderuit gezakt zit te eten. Laat hem de foto zien, hij is zich waarschijnlijk niet bewust van waar hij mee bezig is.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

18-05-2017 om 12:53

wat...

...als hij een normaal postuur zat en onderuit zat te (vr)eten en drinken? Was het dan wel aantrekkelijk? Waarom steiger je pas als hij minder strak in zijn vel zit en heb je zijn geschrans tot nu toe gewoon toegestaan? Gaat het je om zijn uiterlijk of om zijn gezondheid?

Priem

Priem

18-05-2017 om 17:42

Sneu

Misschien bestaat er hulp voor.
Ik zou nooit zo over mijn partner praten, ik vind er wel iets van dat je dat doet.
Het is niet schadelijk voor je wat hij doet. Hoe jij denkt wel, voor allebei.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.