Relaties Relaties

Relaties

oliebol

oliebol

31-12-2008 om 17:28

Wat heb ik gedaan?

ik ben helemaal in de war weet niet wat ik gedaan heb! Ok ik weet het wel maar waarom!!!! Gisteren wat wezen drinken met een collega en daarna ,(ja jullie voelen hem al aankomen) ordinaire sex. Begon met een beetje zoenen en voordat ik/we het doorhadden rok omhoog en hupsakee pfff ik wist niet of ik het wel wou en ik wist dat ik het heeeel graag wou. Als ik het veraal zou horen van iemand anders (sex tegen een auto in de kou) zou ik denken wat een ordinair wijf! Er was ook niks romantisch aan ook niet na 'de daad' gewoon weer in de auto en naar huis het afscheid was toen ook niet hartstochtelijk ofzo. Weet eigenlijk ook niet wat me het meest dwars zit: de sex of het afscheid waarschijnlijk was hij ook erg verward... ik kan ook niet de alcohol de schuld geven, alleen koffie gedronken hahahaha Aan de ene kant denk ik pfff what the f**k en aan de andere kant voel ik me gebruikt, vies en raar. Natuurlijk vind ik hem erg leuk...eigenlijk vooral een lekker ding en was het flirten erg leuk maar dit was ook niet direkt de bedoeling.. en wat nu? Volgende week zie ik hem weer op het werk, begin ik erover? Laat ik hoe het was en flirten we alleen nog een beetje of laat ik hem compleet links liggen? Misschien laat hij mij wel links liggen weet daar ben ik nog het meest bang voor... dat hij mij compleet gaat negeren, dan voel ik me helemaal stom en gebruikt. Pfff ingewikkeld hoor en het is natuurlijk allemaal mijn eigen schuld!

oliebol

p.s. ja ik ben ook getrouwd...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

31-12-2008 om 17:38

Ik kan me niet voorstellen

dat dit zo maar uit de lucht kwam vallen. Dus wat ging eraan vooraf?
Ga in ieder geval langs je huisarts of GGD voor een soa-test.

Tinus_p

Tinus_p

31-12-2008 om 17:42

En ook

Sancy:
"Ga in ieder geval langs je huisarts of GGD voor een soa-test."
En een zwangerschapstest tzt.

Mgoed, heb je het al aan je vaste partner verteld?

Zus

Zus

31-12-2008 om 17:59

En ook nog

Misschien verstandig om een morning after pil te halen? Verder snap ik niet zo goed waarom je je zo druk maakt over hoe je collega gaat reageren. Maak je liever druk om je man, toch? Of ben je verliefd? Dan heb je echt een probleem.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

01-01-2009 om 01:15

Prioriteiten

Prioriteit 1: checken op zwangerschap en soa's.
Prioriteit 2: dit oplossen met je man. Overweeg of je in staat om de rest van je leven dit geheim te houden (en dan ook écht geheim), en dan je man er niet mee lastig te vallen, of of het beter is open kaart te spelen. Ga niet biechten bij je man als het enige doel is je schuldgevoel kwijt te raken.
Prioriteit 3: de verstandhouding met je collega. Hoezo gebruikt? Je bent er toch met je volle verstand in mee gegaan? Jij was geil en hij ook, en jullie hebben gebruik gemaakt van de gelegenheid. Houd je hoofd omhoog, flirt niet meer als je nog iets van je relatie wilt redden, praat het niet uit (er valt niks uit te praten), maar wees beleefd-afstandelijk.

Groet, Ellen

Winona Ryder

Winona Ryder

01-01-2009 om 16:37

Zeker testen op soa

Want je brengt nu ook je partner in gevaar. Dus eerst testen voordat je weer met je eigen man aan de rol gaat.
Verder zou ik het hele voorval als wijze les beschouwen.

Tinus_p

Tinus_p

01-01-2009 om 19:25

Behoefte

Magnolia:
"En als de eerste schrik wat weggeebt is, probeer dan eens voor jezelf te bedenken hoe je dit hebt kunnen doen. Opdat het bij deze ene keer blijft..."
Ietsje positiever: Die ordinaire sexpartij vervulde blijkbaar toch één of andere behoefte -welke behoefte en waar komt die vandaan? Dat hoeft niet meteen te betekenen dat oliebol's eigen relatie slecht is, maar wel dat ze iets zoekt of ergens gevoelig voor is.

Niet meer terug te draaien

Je bent vreemdgegaan. Het was niet romantisch, hij nam zelfs geen fatsoenlijk afscheid. Ik zou blij zijn als hij me voortaan niet meer aandacht zou geven als een vriendelijk beleefdheidsknikje.
Gaat hij ook niet over je kletsen, kan je gewoon je werk blijven doen.
Ik zou als partner ook niets willen weten van zo`n eenmalig vreemdgaan.

Tihama

Tihama

02-01-2009 om 13:05

Lastig

De meeste SOA's hebben toch wat incubatietijd. Direct testen zegt nog niet zoveel. Dus als je niets tegen je man wil zeggen: hoe wil je dan verklaren dat je voorlopig een condoom wil gebruiken?
Of heb je zo weinig sex met je man dat je zonder vragen op te roepen dat weken kunt uitstellen?

mammie2

mammie2

02-01-2009 om 15:59

Wees blij ....

stel je voor dat jullie een romantische avond in een hotel bij het haardvuur hadden gehad. Dat had pas je huwelijk echt in gevaar gebracht. Waarschijnlijk haal je het niet meer in je hoofd weer vreemd te gaan na deze teleurstellende ervaring.

Ik denk ook dat je het beter geheim kunt houden van je echtgenoot.

tonny

tonny

03-01-2009 om 14:11

En oliebol?

Hoe is het nu? Beetje bekomen van de schrik en een praktisch plan gemaakt voor de toekomst? Je hebt aardige tips gekregen hier. Sterkte ermee. En denk goed na...

tonny

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

04-01-2009 om 23:51

Oliebol geen olietrol

Maar iemand die hier al jaren geregistreerd staat. A.u.b. geen speculaties meer over trollen.
Ik heb eea verwijderd.

Groet, Marian van Agt
Forumbeheer Ouders Online
[email protected]

Winona Ryder

Winona Ryder

05-01-2009 om 07:49

Oliebol, hoe gaat het nu?

Benieuwd hoe het nu gaat...

Jeetje

wat een verhaal hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt oliebol!

oliebol

oliebol

05-01-2009 om 14:55

En dan...

t'is weer rustig in huize oliebol, heb er over nagedacht en besloten dat ik niks zeg thuis. Het was te stom voor woorden wat ik gedaan heb maar zoals Wil40 al zegt: het is niet meer terug te draaien.
Nu na een week is het allemaal wat gezonken en kan ik weer verder nuchter erover nadenken (ook over test enzo...)

Bedankt voor jullie reacties!

Liefs

Oliebol

Oliebol

Oliebol

05-01-2009 om 15:01

Te snel

was iets te snel...

Nu na een week is het allemaal wat gezonken en kan ik weer verder nuchter erover nadenken (ook over test enzo...) klopt wrel wat sommigen zeggen: relatie bij ons is niet slecht maar misschien mis ik toch wat spanning ofzo (hoezo cliche) dus moet maar eens met partner gaan praten...

Liefs

Oliebol

Ellen Wouters

Ellen Wouters

06-01-2009 om 15:16

Waarom praten?

"misschien mis ik toch wat spanning ofzo (hoezo cliche) dus moet maar eens met partner gaan praten... "

Misschien ben ik wel gek, maar ik snap nooit zo waarom "praten" de oplossing is, als "gebrek aan spanning" het probleem is.
Hoezo, aan een nieuwe lover is toch ook nooit het spannende dat je zo'n goed gesprek met hem kunt voeren?
Hoe ga je al pratende je relatie spannender maken?

Groet, Ellen

Tirza G.

Tirza G.

06-01-2009 om 15:50

Precies

Bestel eens een catalogus van Christine le Duc en verras je man Soms zijn woorden overbodig.

Tirza

Oliebol

Oliebol

10-01-2009 om 10:00

Tirza

Hoi Tirza

eigenlijk hebben jij en Ellen ook gelijk, goed idee... ik ga er werk van maken

Oliebol

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.