Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Anona

Anona

02-07-2013 om 21:58

Wat moet ik nou? Niet verliefd, wil alleen vriendschap

Ik heb al n tijdje een vriend na mijn scheiding ontmoet via n datingsite. Het is begonnen doordat hij de vriend van mijn zus was en die dumpte hem, wij gingen daarvoor al vriendschappelijk met elkaar om. Inmiddels is t al meer geworden, maar t probleem is, ik ben niet verliefd. Ik vind t geweldig om af en toe met hem weg te gaan, maar de kriebels het echte gevoel van ow yes daar is tie, die heb ik maar niet. Omdat ik voor de rest niet veel vrienden na mijn scheiding heb overgehouden en mijn drie kids mijn aandacht opslokken vind ik t zo fijn om af en toe met hem weg te gaan. Echter, zijn gevoel is wel heel diep. Hij zou t liefst al samenwonen en ik dus niet, ik weet niet eens of ik t ooit wil, want nogmaals ik heb dat speciale gevoel bij hem niet, wat adviseren jullie me. Ik ben nl wel opgevoed dat je netjes met mensen omgaat dus ik ben erover aan t piekeren.

elsje78

elsje78

03-07-2013 om 16:35

Eerste wat in me opkomt

wat vindt jouw zus ervan? Het is haar ex, ligt dat niet gevoelig?

Anona

Anona

03-07-2013 om 20:51

Nee

Mijn zus is terug naar haar ex en heeft gebroken met mij, al voor dit speelde, is n lang verhaal en hou ik hier los van, maar daarvoor stelde ze t zelf voor dat ik wat met deze man zou beginnen omdat t niets voor haar was zei ze....

Knurf

Knurf

04-07-2013 om 07:39

Anona

'maar daarvoor stelde ze t zelf voor dat ik wat met deze man zou beginnen omdat t niets voor haar was zei ze....'

Leuk bedacht van je zus, maar als jij geen vlinders voelt, wordt die 'relatie' dus niks.

elsje78

elsje78

04-07-2013 om 08:57

Lastig

Ik zelf denk dat als je samenwoont met iemand die 'het' niet is, dat er al snel irritaties op zullen duiken. Die zijn er altijd als je 2 levens samenvoegt, maar als er geen diep houden van onder zit, dan lijkt het me erg moeilijk.

hebben jullie nu wel een intieme relatie of is het puur vriendschappelijk?

-Flupke-

-Flupke-

04-07-2013 om 08:58

Anona...

als je netjes met mensen om wil gaan, dan ben je dus op de eerste plaats eerlijk tegen hem lijkt me.
Zelf moet je inschatten of het op een bepaald moment beter is te kappen om hem voor zichzelf te beschermen zeg maar, of dat je het bij een platonische relatie kan houden. Maar eerst openheid erover in ieder geval.

Evanlyn

Evanlyn

04-07-2013 om 14:34

Later

Hoe lang speelt dit al? Misschien komen de mooie gevoelens later alsnog. Ik ben daar zelf altijd nogal langzaam mee. Pas na maanden dringt dan tot me door dat dit toch wel een erg leuke kerel is.

Als daar echt geen kans meer op is, moet je eerlijk zijn tegen hem, maar ook tegen jezelf.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.