Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Wat nu?

Op mijn werk komt regelmatig de vrachtwagenschaffeur die ons goederen levert altijd even gezellig koffie drinken. We kunnen goed met elkaar opschieten en hebben af en toe ook contact via Facebook. Nu merk ik de laatste maanden dat zijn gedrag naar mij toe is veranderd. Het valt mij op dat hij veel naar mij kijkt/staart en lacht met af en toe een knipoog. Als ik in de ruimte ben heeft hij alleen nog maar aandacht voor mij. Ik krijg opeens selfies van hem. Soms raakt hij mij perongeluk mijn arm of schouder aan. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vat dit op als flirten. Op zich kan dit niet veel kwaad maar hij heeft al 20 jaar een relatie en ik ben gelukkig getrouwd en heb een zoontje van 7. Een paar weken geleden heb ik hem erop aangesproken en toen zei hij dat hij mij graag ziet maar geen relatie wil omdat hij bezet is. Toch heb ik het gevoel hij dat mij meer dan aardig vind. Mijn man denkt ook dat hij ook gevoelens voor mij heeft maar het verbergt omdat we beide bezet zijn. Wat denken jullie?

Zou best kunnen natuurlijk, dat hij jou meer dan leuk vindt. Gaat wel weer over. Ik zou zelf denk ik extra afstand houden om hem niet verder aan te moedigen. Dus gewoon correct en vriendelijk blijven maar niet ingaan op de selfies die hij stuurt of de dingen die hij op facebook zet. (dus ook geen contact meer hebben op facebook)

MRI

MRI

09-09-2023 om 17:27

Wat doet het ertoe?

Jij bent veel te nieuwsgierig. Je begeeft je nu al op glad ijs. Als het goed is, negeer je dit gedrag want je bent gelukkig getrouwd...toch?

Precies, waarom zou je dat willen weten? 
Het lijkt me duidelijk: als je niet wil flirten met een ander, zend je dat in een vroeg stadium gewoon uit op moment dat iemand met je begint te flirten. Niet zo moeilijk toch? 

Boys will be boys. Ik kan je op een briefje geven dat als jij volgende keer je rode lingerie aantrekt onder je trenchcoat en die dan opent als jullie alleen zijn hij wel hapt. Hij zit gewoon de grenzen te testen en wat plezierjacht te bezigen. Als jij gelukkig getrouwd bent negeer het en vat het op als een compliment dat hij je leuk vind. 

wat vind je man ervan dat je hier zo mee bezig bent? Een flirt komt wel vaker voor neem ik aan en dan weet je ff dat je t nog hebt en je gaat weer door lijkt me...

het zoveelste topic verpakt in een ‘ander jasje’ 

Niet op ingaan.
Dit is wellicht zijn manier van het plezierig maken tijdens het werk. Niet serieus nemen.

RoodVruchtje schreef op 09-09-2023 om 23:45:

het zoveelste topic verpakt in een ‘ander jasje’

Dat is inherent aan een forum he?

Pippeltje schreef op 10-09-2023 om 11:30:

[..]

Dat is inherent aan een forum he?

Ik bedoel het als in ‘weer dezelfde vraag in een iets ander jasje gegoten van 1 en dezelfde user met steeds een andere nick’ en je nooit meer terug ziet komen. Zo zijn er hier al een stuk of 4……

Hoe gelukkig is jullie huwelijk? En is er ruimte voor wat geflirt of meer ernaast? Indien je dat wilt ga in gesprek met je partner. Wil je verder zelf niets dan moet je tijdig stoppen. Want natuurlijk is dit spannend en willen jullie uiteindelijk meer! 

Izza schreef op 10-09-2023 om 14:35:

Hoe gelukkig is jullie huwelijk? En is er ruimte voor wat geflirt of meer ernaast? Indien je dat wilt ga in gesprek met je partner. Wil je verder zelf niets dan moet je tijdig stoppen. Want natuurlijk is dit spannend en willen jullie uiteindelijk meer!

Maar nee, ik flirt heus ook weleens, neem wel meer afstand op momenten dat ik voel dat het nodig is. Maar heb nog nooit meer gewild! 

Pinokkio schreef op 10-09-2023 om 14:43:

[..]

Maar nee, ik flirt heus ook weleens, neem wel meer afstand op momenten dat ik voel dat het nodig is. Maar heb nog nooit meer gewild!

Izza schreef op 10-09-2023 om 14:35:

Hoe gelukkig is jullie huwelijk? En is er ruimte voor wat geflirt of meer ernaast? Indien je dat wilt ga in gesprek met je partner. Wil je verder zelf niets dan moet je tijdig stoppen. Want natuurlijk is dit spannend en willen jullie uiteindelijk meer!

Natuurlijk willen jullie uiteindelijk meer… Nou nee hoor, ik heb nog nooit ‘meer’ gewild met een ander. Jaha, die mensen bestaan echt, níet iedereen is altijd maar uit op een avontuurtje, slippertje of een tweede liefde voor erbij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.