Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

wat zijn de rechten van de niet-biologische vader

mijn relatie is al een lange tijd uit met hem maar hij heeft mijn dochter altijd blijven zien, nu hij een nieuwe relatie heeft en het laats mis is gegaan met mij.. wil hij geen contact met mij meer hij heeft mij ook over al geblokt.. maar hij wil mijn dochter wel blijven zien maar via een derde, hoe kan ik dat het beste regelen en wat zijn zijn rechten er in... mijn dochter is pas 2,5 jaar... zij is helemaal gek op hem en hij op haar ze kennen elkaar ook al 2,5 jaar... ik wil dit goed doen en geen mensen kwetsen of mezelf er in...

Geen rechten

Er zijn geen rechten maar het is wel zo sociaal om een lopende regeling nog een tijdje vol te houden. Dat is voor je dochter wel zo prettig. Kijk het even aan. Kun je een poging wagen om het contact met je ex weer op te nemen? Zonder daar lastige voorwaarden aan te stellen. Spreek gewoon af dat je je dochter aan hem meegeeft zonder commentaar omdat je het haar ook gunt dat beiden contact houden.

Angela67

Angela67

26-08-2015 om 13:53

via een derde?

wat bedoel jij/hij daarmee?
gr Angela

Amare

Amare

26-08-2015 om 18:24

raar

'wil hij geen contact met mij meer, maar hij wil mijn dochter wel blijven zien'

Dat zou ik niet accepteren als het om een niet-biologische vader gaat. Hij kent je dochter via jou, zonder jou geen dochter.

Miekemieke

Miekemieke

27-08-2015 om 09:06

niet doen

Ik zou je kind niet meegeven aan een man die geen familie van jou en je kind is en die niets met jou te maken wil hebben. Ze is te klein om aan te geven en te vertellen waar ze is en wat er gebeurd en tussen wat voor soort mensen ze verkeert.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.