Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

weddenschappen (voetbal)

Hallo iedereen!

Helaas is er in mijn omgeving niemand wie een antwoord op mijn vraag heeft. Mijn partner is begonnen met wedden (hij doet het alleen maar af en toe met zijn vrienden) en ik weet niet of hij echt verstand ervan heeft of of hij gewoon zijn geld uit het raam gooit. Voor mij is het principieel oké wat hij doet maar misschien is een steun aan het begin van zo'n hobby een goed idee. Wat denken jullie? Heeft iemand een tip?

Alvast bedankt.

Ries

Ries

24-01-2018 om 22:50

Ervaring

Ik was een tijd geleden ook erg geïnteresseerd in wedden en dan met name in voetbal (nu veel minder vanwege een drukkere baan). Af en toe wedden kan geen kwaad, vooral als die gene niet gevoelig is voor "verslaving''. Het is verstandig om als partner zelf ook wat inzicht te hebben in wat het eigenlijk precies is en wanneer het - zoals u het aangeeft - geld uit het raam gooien wordt. Strategieën/tips en veel actuele info kon ik destijds halen uit (link verwijderd door forumbeheer) Ik kon er met mijn vrouw ook best veel over praten en dit deed mij goed. Ondanks zij niet zoveel met voetbal heeft, vond ze het wel spannend

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.