Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Vers op de markt

Vers op de markt

15-09-2014 om 20:32

Zo gemakkelijk gaat dat

Komt een kennis iets repareren vanmorgen. Na de klus drinken we koffie en praat ik hem bij over mijn scheiding. Zegt 'ie als 'ie weggaat, dat ik hem maar moet bellen als ik omhoog zit. En dat sloeg niet op het klussen
Is dat ook jullie ervaring dat je ineens allerlei aanbiedingen krijgt? Ik vond het wel lachen eigenlijk Maar ergens zit er ook iets triestigs in. Zou dat hengelen nou werken? Zou een vrouw daar in trappen?

vriendin

vriendin

15-09-2014 om 20:47

Ja dat herken ik van mijn vriendin, vers bloed op de markt en ze werd echt door alle mannen in de buurt opnieuw bekeken en benaderd.

Anno

Anno

15-09-2014 om 20:54

nee

helemaal niet eigenlijk, maar ik sta er ook nog niet voor open en ben geen flirt en sta absoluut geen contact toe zonder daar de echtgenote in te betrekken.
Wel de eerste maanden dat mensen je voor de gein proberen te koppelen.
Verder is er wel eentje aan het hengelen maar die geef ik nog geen vingerkootje, die is namelijk ernstig bezet.
Ik heb totaal geen last van opdringerige mannen.
Hooguit gein, maar daar zit totaal geen kwaad achter, allemaal mensen die veel van hun partner houden en overspel afgrijselijk vinden.

bibi63

bibi63

15-09-2014 om 21:27

Huh Anno

Wie heeft het over overspel? Poster zelf is gescheiden, en wie zegt dat de betreffende hengelende man een relatie heeft?
Bibi

Ja echt

.....zodra maar bekend is dat je single bent.....

En ook als dat niet bekend is trouwens. Liep ik daar met mijn kinderen erbij dus je zo zeggen dat er dan toch vanuit gegaan wordt dat je een man hebt, maar zo absurd veel aandacht van mannen, dat ik me echt afvroeg of het misschien op mijn voorhoofd stond.

Vers op de markt

Vers op de markt

15-09-2014 om 21:51

Ego

Ergens is het wel goed voor mijn ego Ik ga helemaal nergens aan beginnen voorlopig. Eerst eens wat wonden likken en hier thuis weer rust in de tent brengen maar het is leuk om te weten dat er interesse is. Die kennis was trouwens een jaar of 20 jonger, dat maakte het helemaal grappig.
En als ik ooit ergens aan begin, zal ik de man in kwestie driedubbel checken. Ik heb geen zin in drama, ik wil in ieder geval een ongebonden man.

tante Sidonia

tante Sidonia

16-09-2014 om 10:31

egostrelend...

Als iemand zijn diensten aanbiedt zoals beschreven door TS?
Ik vind het vrij ordinair, bepaald niet stralend...
Maar goed ieder zijn ding

Esmee

Esmee

16-09-2014 om 10:47

ha,ha,ha

Weet niet hoe het gesprek gegaan is, maar ik denk dat het geen zwaar gesprek geweest is. Dit is gewoon een mannengeintje van iemand die 20 jaar jonger is. Erom lachen en verder gaan tot de orde van de dag zou ik zeggen.

Anno

Anno

16-09-2014 om 14:03

bibi offtopic

Ik bedoelde gewoon in het algemeen dat ik er geen last van heb. Niet van vrijgezelle mannen, als ik die al ken, maar ook niet van (van wat je wel eens hoort troostende) mannen die bezet zijn.
Verder gaf ik alleen voorbeelden uit mijn ervaring uiteraard en daarin heb ik 1 hengelende man die bezet is en gedragen verder alle mannen met wie ik contact heb zich keurig netjes. Geen last dus. That's all.

Ja hoor

Ik kreeg in het begin zelf foto's van erecte piemels toegemaild. De meeste van die mannen waren bezet, dus niks voor mij. Ik heb ooit een spannende 'fling' gehad met een man die ook net gescheiden was. Maar die stond op een dag met zijn koffers op de stoep: hij kwam bij mij intrekken. Dacht het niet! Was ik net af van die zuipschuit die zijn zooi niet kon opruimen, diende de volgende zich aan. Hij begon ook direct over het delen van de zorg voor zijn demente vader. Die wilde dus gewoon een moederfiguur. Ik heb al een kind!
Nu heb ik nog regelmatig aandacht van mannen die of veel te oud zijn of veel te jong (type: ik wil het ook eens met een oudere vrouw doen. En bedankt). Ik begin er niet meer aan. Of er moet toevallig een keer een heel leuke ongebonden man met humor voorbij komen, maar die zijn dun gezaaid.

Vers op de markt

Vers op de markt

18-09-2014 om 12:16

Piemels

Getver Stoepkrijt, daar zou ik van over mn nek gaan. Ik ben ontzettend besodemieterd door mijn ex dus ik weet hoeveel leed een vreemdganger veroorzaakt. Getrouwde mannen hoef ik absoluut niet.
Dat aanbod werd echt als grapje gebracht, zo eentje met een dubbele bodem. Ik vond het alleen grappig. Geen haar op mn hoofd dat er aan denkt om daar op in te gaan. Te jong en vooral totaal niet mijn type. Nog er van afgezien dat ik absoluut niet bezig ben met een nieuwe relatie. Wat ik schreef, al die ellende van de afgelopen tijd moet eerst bezinken en er speelt nog zoveel hier dat ik daar mijn handen aan vol heb.
Het enige wat ik mis, is iemand waar ik bij kan wegkruipen. Deed ik altijd bij mijn ex. Als het me allemaal teveel was kroop ik tegen hem aan en tankte ik even bij. Daarna kon ik de wereld weer aan. Even dat contact maken en alleen maar voelen. Maar goed, dat is niet meer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.