Relaties Relaties

Relaties

anna

anna

24-09-2009 om 12:14

Zo verliefd maar zo in de war


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anna

Anna

27-09-2009 om 13:08

Kaaskopje je cursus. grandioos!

Blijkbaar heb je de gave om precies te zeggen wat ik moet horen. Want ik denk dat je gelijk hebt... Ik heb je berichtjes nu een paar gelezen en de manier zoals je het beschrijft zou precies bij me passen om het aan te pakken..
Nu nog de moed verzamelen... Morgen zie ik hem weer en ik weet niet hoe ik dat het beste aan kan pakken. Ik zou het zo verschrikkelijk vinden om bot en ronduit onbeleefd te moeten doen alleen maar om die smartende blikken te onderbreken. Want zo zit ik niet in elkaar... Ik ben van nature iemand die tegen iedereen vriendelijk probeert te doen... Maarja... als ik het blijf voeden dan ben ik bang voor de gevolgen voor mijn huwelijk..

Vandaag voel ik me redeijk, maar morgen kan het zo maar weer omslaan.

Farl

Farl

27-09-2009 om 13:21

Voeden

,,Maarja... als ik het blijf voeden dan ben ik bang voor de gevolgen voor mijn huwelijk..

Ik heb die situatie ook gehad. Ik was zo bang voor de gevolgen voor mijn huwelijk dat ik na maanden alleen knokken het enige gedaan heb dat ik kon bedenken: ik heb het mijn man verteld. Ik heb verteld dat ik hem absoluut niet kwijt wilde, dat ik absoluut niet vreemd wilde gaan. Ik heb hem gevraagd mij te helpen hiervan los te komen.
Mijn man schrok inderdaad. Het maakte hem onzeker. Maar hij was ook blij om te horen dat ik hem in vertrouwen nam. Dat ik op hem terug wilde vallen.

Het betekende flink praten, maar het heeft ons veel meer opgeleverd.

Ik denk dat de basis van een relatie veel meer is dat alleen de makkelijke dingen met elkaar delen. Wat Dirkje ook zei: al die mensen die op een dag verlaten worden door hun partner hadden het graag eerder willen weten zodat ze er nog voor hadden kunnen knokken.

Het lijkt een beetje op iemand die de brandweer niet wil bellen, maar eerst probeert zelf te blussen. Als het huis dan niet meer te redden, is wordt de brandweer toch maar gebeld.

Ik zou gaan praten met je man. Echt.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-09-2009 om 20:08

Ik zwaai sierlijk met mijn hoed

Even streng doen hoor: morgen slaat het niet om! Het gaat je lukken!

Op zich vind ik het advies van Farl ook wel zinvol, maar dan moet je toch wel goed in kunnen schatten hoe je man erop zal reageren. Niet iedereen reageert zo begripvol op een dergelijk nieuwtje.

Anna

Anna

02-10-2009 om 17:34

Hoe het nu gaat

Tis al weer een paar dagen geleden dat ik wat gepost heb... Dat komt eigenlijk doordat het in mijn hoofd een grote warboel is.

Het is een verstikkende en vermoeiende week geweest. En ik weet echt niet hoe ik deze vervelende gevoelens de baas moet worden. Verliefdheid moet iets moois zijn maar dit.....

Afgelopen week nog een goed gesprek gevoerd met vriendin en haar verteld over hoe ik me voel... Ook zij herkende de manier van doen van hem zoals ik dat zie... Tegen het foute flirten aan. Waarom doet hij dit met mij...? Is het niet egostrelend van hem...? Mijn hoofd op hol brengen terwijl hij weet dat ik niet vrij ben..

Ik zit eraan te denken om hem erop aan te spreken, maar straks ontkent ie in alle opzichten. Wat dan? Sta ik mooi voor paal... Of hij bevestigd het en dan is het hek van de dam zou het niet...

Pfff wat een vermoeiende toestand. Kon ik zomaar ineens een half jaar later wakker worden zodat hij uit mijn hoofd is.

fluitketel

fluitketel

03-10-2009 om 10:12

Ik zou

hem er niet op aanspreken want dat lijkt me niet verstandig. Je bent verliefd op hem en als hij toegeeft het ook op jou te zijn kom je wel heel dicht in de gevarenzone. Sterkte met je gevoelens, ik weet uit eigen ervaring hoe het is om verliefd te zijn op een ander.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.