Relaties Relaties

Relaties

Lynna

Lynna

20-02-2010 om 09:46

Zoo verdrietig, maar waarom?

Eind vorig jaar heb ik iemand via een datingsite leren kennen, met wie ik al meteen een heftig contact heb opgebouwd. Vanwege zijn werk was hij steeds een paar weken alleen per mail bereikbaar en onze gesprekken gingen al dieper en dieper. Maar deze week hebben we tegen elkaar uitgesproken dat we niet verliefd op elkaar zijn, al waarderen we elkaar enorm. Ik ben er zo verdrietig om! Snap niks van mijn eigen gevoelens, ben echt niet verliefd, maar vind hem wel zo lief.

Hoe kan dat nou?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lynna

ach, wat verdrietig nou. Ik heb je namelijk stiekem wel gevolgd met je leuke dates op het strand etc.
Ik kan me voorstellen dat je je misschien ook 'verheugd' had op een relatie hebben. Samen zijn, iemand die jou op nummer één heeft staan. Ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig om bent.
Goed, is zo mijn eerste gedachte, ik kan het helemaal mis hebben.

Dikke knuffel van Purk

Minet

Minet

20-02-2010 om 14:38

Dat denk ik ook

Toen je met deze relatie begon had je er meer van verwacht/gehoopt, en dat valt nu toch tegen. Waardering over een weer houdt iets anders in dan uitkijken en werken naar een toekomst samen.
Ik denk dat je nu verdrietig bent omdat je afscheid moet nemen van een deel van hem.
Sterkte!

Lynna

Lynna

21-02-2010 om 16:32

Toch geen afscheid

We hebben gister uitgebreid gemaild, ik heb enorm mijn hart uitgestort. Volgens hem zijn we nu juist nog dichter bij elkaar gekomen. Ik weet niet meer wat ik er van moet denken, maar ben blij en opgelucht dat we in ieder geval hele goede vrienden kunnen zijn. Ik realiseer me natuurlijk wel dat ik niet weet hoe lang dat zal duren.....

He meid

Sterkte ermee, fijn toch, dichterbij elkaar gekomen....
Hebben jullie dat avondje wiet roken nog gedaan eigenlijk?
liefs Geerke

Lynna

Lynna

21-02-2010 om 22:50

Moet nog!

Dat avondje wiet roken moet nog gaan gebeuren! We hebben het er over gehad dat we het evengoed zouden doen. Ik ga morgen proberen een datum met hem te plannen, waarschijnlijk komend weekend. Ben benieuwd!

Mark van Abcoud

Mark van Abcoud

22-02-2010 om 15:47

Wat is het probleem?

Misschien geef je meer om hem dan je denkt. Ik snap overigens niet waarom er blijkbaar per se sprake moet zijn van verliefdheid wil je aan een relatie kunnen beginnen.Verliefdheid gaat over, liefde lang niet altijd.

Polly Shearman

Polly Shearman

22-02-2010 om 18:13

Marc

Ik vind zeker dat een relatie het best kan beginnen met een verliefdheid. Dat is de basis, en daar val je op terug als het even minder gaat. Liefde voel ik ook voor mijn vrienden en vriendinnen, toch wil ik daar niet super graag mee samen wonen.

Wat is verliefd(heid)

Daar pijnig ik mijn hersens al heel lang mee. Toen een relatie uitging met iemand waar ik smoorverliefd op was maar weinig diepgang mee deelde, was ik totaal van de kaart. Het omgekeerde als bij jou dus. Ik begreep niet waarom. Mijn broer zei dat verliefdheid of -zijn een reflectie is. Je bent high op dat gevoel wat de ander je geeft, ziet jezelf door en in de ogen van de ander. Dat kan lang duren maar eens gaat dat over. Dat was bij mij zeker het geval maar het drong pas echt tot me door toen ik vorig jaar weer tot over mijn oren verliefd werd op iemand waar ik verder geen "klik" mee had. Ook toen die relatie uitging was ik hoteldebotel (zie archief "luddevuddu". Na een tijdje kwamen we toch weer bij elkaar en toen zijn alle kwartjes op hun plaats gekletterd. Het ging mij in beide gevallen helemaal niet om de persoon zelf. Er was niets in hun persoonlijkheid wat ik miste. Alleen de vlinders die lang in mijn buikje rondfladderde. No need to say dat de laatste relatie nu definitief beeindigd is.

Wat ik hiermee wil zeggen Lyanna, volgens mij voelen jullie je zo goed bij elkaar, zonder die valse doch verslavende reflectie. Verliefdheid hoeft niet per definitie gepaard gegaan met heftige spannende pieken. Dus je het kan best zijn dat je/jullie toch verliefd bent/zijn. En waarom ben je verdrietig? Jullie hebben toch geen afscheid genomen? Jullie "hebben" elkaar toch nog?

Keep on posting, ben heel benieuwd of en hoe het zich verder ontwikkelt.

Liefs,
Fély

May

May

23-02-2010 om 20:34

Teleurstelling

Als je een tijdje gedacht hebt dat je verliefd was en dat je een heel bijzonder iemand gevonden had, kan ik me voorstellen dat je je teleurgesteld en verdrietig voelt als het toch niet zo blijkt te zijn. Ik kan me voorstellen dat het heel leeg voelt.... Ookal heb je er een vriendschap bij, dat was waarschijnlijk niet je insteek...

Demi

Demi

26-02-2010 om 11:39

Ik herken hier ook veel van

Ik herken ook veel in deze posting. Volgens mij kan je ook echt verliefd zijn "op het verliefd zijn". Het gevoel dat verliefdheid je geeft.. en dus niet zozeer de persoon zélf.

Je kan dus inderdaad heel erg verdrietig zijn omdat je dacht dat je verliefd was op deze persoon en nu dat niet zo blijkt te zijn ga je wel die verliefheidsgevoelens heel erg missen.

Ik ben 40 jaar maar voel me zóó verliefd en daardoor opeens heel jong en sexy dat is bijna een "drug". Die vlinders in mijn buik, heerlijk. Maar als ik echt dieper nadenk weet ik dat de verliefdheid volgens mij niet zozeer op die collega is gericht alswel op het gevoel zelf.

Succes met het verdrietig zijn.. niet teveel naar liefdesliedjes luisteren is mijn advies. Ik schiet namelijk meteen vol bij elk gevoelig liedje.

Lynna

Lynna

04-03-2010 om 19:48

Joint en waterpijp gerookt!

Afgelopen zaterdag hebben we dan samen de joint en een waterpijp gerookt. Spannend was dat!!! Een heel bijzonder gevoel, ik had geen controle meer over mijn motoriek, over mijn praten, maar was wel heel helder in mijn hoofd. We hebben het heerlijk samen gehad.

Ik krijg zo langzamerhand wel het gevoel dat ik verliefd lijk te worden op hem. Ik durf er nog niet echt aan toe te geven, want we hebben nog steeds de afspraak bij het moment te leven. Maar ik vind hem zoooo lief!!!!!!!!!!

Polly Shearman

Polly Shearman

04-03-2010 om 21:05

Whoehahahahah

ja lieve lynna, dat moemen ze HIGH!! dan vind je de andere zooooooo lief, als ik naast je had gezeten was je nu verliefd op mij! whahahah

Lynna

Lynna

05-03-2010 om 06:41

Hij heeft ook een ander

Gister een mailtje van hem gehad, waarin hij vertelde dat hij gistermiddag met een andere vrouw heeft afgesproken en zondagavond weer een afspraak met haar heeft.
Hij heeft behoefte aan uitrazen, dat wist ik wel, maar na de afgelopen mooie dagen samen valt me dit enorm tegen.
Hij wil mij (nog) niet kwijt, begrijpt wel als ik daar anders over denk.

Aan de ene kant denk ik dat het goed is als hij uitraast, daar word hij rustiger van en dat geeft ons meer kansen samen. Maar ik vind het heel erg dat hij toch nu behoefte heeft aan een ander en dat ik weer in die afhankelijke positie word gedrongen. Want ik kan nu afwachten wat er gebeurd. Ik kan er wel mee stoppen, maar dan heb ik niks. Pfff, heb erg slecht geslapen vannacht.

Rafelkap

Rafelkap

05-03-2010 om 10:05

Lullig

Wat lullig voor je. Leuk dat hij bij je wilt uitrazen, maar wat goed voor hem is, is niet goed voor jou. Wat moet je met een man die jou niet wilt? Volgens mij moet je nu afstand gaan nemen, hij gaat niet voor jou als hij met anderen wil daten!
Dus huil, stampvoet en zucht een tijdje flink - en zoek verder. Liefde moet van twee kanten komen!

Sterkte!

O moeilijk lynna

Ik kan wel roepen "stop er lekker mee" maar ik heb bij je in de auto gezeten naar de meeting, en weet hoe ontzettend leuk jullie het hebben, en ik kan me toch ook wel voorstellen als je hem nog niet meteen "overboord gooit"

Lynna

Lynna

05-03-2010 om 13:12

Ik snap er niks van

We hebben gisteravond nog lang gebeld en dit allemaal uitgesproken. Het is voor hem ook verwarrend, hij heeft sterke gevoelens voor mij en het klikt gewoon enorm goed. Maar daarnaast wil hij zo graag een periode zich uitleven. Hij had al eerder gezegd dat hij me te vroeg heeft ontmoet.

Ik laat het allemaal maar een beetje betijen, hoewel ik me zo ellendig voel dat ik na 1,5 uur op het werk weer naar huis ben gegaan en in bed ben gekropen.

Natuurlijk kan ik hem nu meteen de bons geven, maar dan gooi ik ook het mooie wat we samen hebben weg. Hoewel hij dat risico natuurlijk zelf wel bewust loopt.

Mannen..........

Claudia B

Claudia B

05-03-2010 om 16:32

Wie weet

Als je hem even niet meer ziet en geen aandacht geeft dan beseft hij wellicht wat hij mist!

Lynna

Lynna

05-03-2010 om 17:49

Dat laatste...

Niet meer zien en geen aandacht geven, trekt me nog het meeste aan. Ik weet dat hij me gaat missen. En ik hem....... Hij is gewoon een hele goede vriend geworden met wie ik werkelijk alles kan bespreken. En dan ook nog eens fantastische seks, wat wil ik nog meer. Ja, dat hij voor mij gaat

Eerst nog dit weekend zien door te komen, ik weet dat hij zondagavond met haar afgesproken heeft....

Ik had als wraakactie zelf wel een date willen hebben dit weekend (kan hij ook voelen hoe dat voelt), maar da's me nog niet gelukt

Iemand van jullie nog een leuke vrijgezel in de aanbieding die dit weekend een date kan gebruiken?

Tja...

ik wil echt niet zeuren, maar geloof me dat 'ik wil uitrazen' is vaak een l*llig smoesje om gewoon te kunnen doen waar hij zin in heeft zonder dat iemand hem op zijn gedrag kan aanspreken want mijnheer heeft toch gezegd dat hij wil uitrazen!! laat gaan, laat gaan, het kost je een hoop tijd en moeite en uiteindelijk ben jij degene die aan het kortste eindje trekt. dan maar verdrietig maar je behoudt wel je zelfrespect... En dat is in mijn ogen honderd keer meer waard dan welke man dan ook...

Lynna

Lynna

09-03-2010 om 06:17

Het is over

En ik ben heel erg verdrietig. Zie op tegen vandaag, de eerste dag zonder hem. Zonder zijn mails.
We hebben het gister wel heel erg goed uitgesproken en kunnen elkaar recht in de ogen kijken als we elkaar zouden tegenkomen.

Zo moeilijk allemaal!

Niny

Niny

09-03-2010 om 09:05

Ach lynna

Hoi Lynna,

We hebben een tijdje naast elkaar gezeten tijdens de meeting toen je over je vriend vertelde. Ik vind het echt heel rot voor je, sterkte!

Niny

Ach lynna

Wat verdrietig, ik had het je zo gegund. Ik wens je sterkte!

bugs

bugs

09-03-2010 om 13:32

Sterkte meis

Ik herken zo veel in jouw verdriet.
Sterkte!

Claudia B

Claudia B

09-03-2010 om 22:45

Sterkte

Ik wens je veel sterkte.

Lynna

zucht....jammer, hoor.

Kus van Purk

Lynna

Lynna

10-03-2010 om 19:14

Jullie zijn zo lief!

Ik heb al heel wat tranen gelaten bij het lezen van jullie berichtjes. Ik ben echt intens verdrietig. Ik mis niet alleen hem als lover maar ook als vriend met wie ik dagelijks heel wat afmailde. Ook dat ben ik kwijt en dat voelt eenzaam. Ik kom er wel weer overheen, maar deze dagen zijn er moeilijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.