Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Adviezen gevraagd


probeer het en blijf communiceren 

Waarbij ik me dan toch afvraag: wil je vrouw echt zelf dat jij er bij bent of wil ze dit omdat ze bang is dat jullie relatie er niet tegen kan als ze alleen sex heeft met een vrouw?

JohanL

JohanL

03-09-2022 om 13:58 Topicstarter

Volgens mij proberen we dit nu samen te ontdekken. Het lijkt me leuk om haar te zien genieten van een vrouw. Mijn vrouw vindt het leuk om mij te zien genieten van penetratie waar ik zo naar verlang. Ik weet niet wat die ervaringen met ons gaat doen. Ik sta voor veel open merk ik, waarbij ik de relatie met mijn vrouw wil behouden. Mijn vrouw kan haar grenzen nog niet goed aangeven.
Het grappige is dat we nu veel meer sex hebben dan voorheen, omdat we er zo mee bezig zijn. Mijn vrouw probeert zelfs intieme sex met me te hebben al lukt dat nog niet zo goed. 

Bijtje82

Bijtje82

04-09-2022 om 13:31

misschien een idee om eens iets van een parenclub ofzo te bezoeken? 
Geen idee of dat iets is hoor. Mijn ex van heel heel vroeger wilde dat ook altijd. Partnerruil etc. hij was er al echt mee bezig, er zijn ontmoetingen geweest. Maar uiteindelijk is er gelukkig nooit iets gebeurt. Ik was heel jong en naïef, hij 6 jaar ouder. Hij was mijn eerste bedpartner en ik wil gewoon mijn vent niet delen. Hij heeft me helaas wel dingen laten doen waar ik niet achter stond en waar ik nu spijt van heb. Geen hele schokkende dingen, maar gewoon niet iets wat ik fijn vond.

De afgelopen 12 jaar met de vader van mijn kinderen waren op sexueel gebied ook niet geweldig. Gewoon vlakke seks, niets bijzonders. En de laatste 5 jaar was de seks op 2 handen te tellen. 

Ik durf wel te stellen dat ik dat in het afgelopen jaar ruimschoots heb ingehaald en dat mijn huidige partner al mijn vorige ruimschoots voorbij gaat. We proberen veel nieuwe dingen, niks raars of extreems. Maar hij hoeft niet met een trio oid aan te komen. Als ik met iemand ben, ben ik met die persoon. Zou het niet kunnen aanzien dat hij aan een ander zit.

Het verbaast me wel dat je niet mag/kunt binnendringen als je met haar samen bent, en dat ze verwacht dat dat wel kan als er een 3e persoon meedoet. Of mag je dan bij de 3e persoon penetreren? En wat apart dat met het vooruitzicht op seks met een 3e erbij ineens wel ruimte is voor meer intimiteit. Het komt op mij over als: ik ben eigenlijk lesbisch maar durf het niet te zeggen en/want ik wil jou niet kwijt dus zoek ik een (bi-?)vrouw erbij waar we beiden plezier aan hebben. En zo is het geen vreemdgaan want jij weet ervan, bent erbij en gaat akkoord want jij verheugt je op het lokkertje.
Ik begrijp het niet, dat moge duidelijk zijn. Maar goed, het gaat dan ook niet om mij maar om jou/jullie. Ik zeg wel: blijf wakker, hou je grenzen en elkaars motieven in de gaten. 

JohanL

JohanL

10-09-2022 om 20:17 Topicstarter

madee schreef op 04-09-2022 om 14:07:

Het verbaast me wel dat je niet mag/kunt binnendringen als je met haar samen bent, en dat ze verwacht dat dat wel kan als er een 3e persoon meedoet. Of mag je dan bij de 3e persoon penetreren? En wat apart dat met het vooruitzicht op seks met een 3e erbij ineens wel ruimte is voor meer intimiteit. Het komt op mij over als: ik ben eigenlijk lesbisch maar durf het niet te zeggen en/want ik wil jou niet kwijt dus zoek ik een (bi-?)vrouw erbij waar we beiden plezier aan hebben. En zo is het geen vreemdgaan want jij weet ervan, bent erbij en gaat akkoord want jij verheugt je op het lokkertje.
Ik begrijp het niet, dat moge duidelijk zijn. Maar goed, het gaat dan ook niet om mij maar om jou/jullie. Ik zeg wel: blijf wakker, hou je grenzen en elkaars motieven in de gaten.

Hoi Madee. Ik kan me voorstellen dat je niet begrijpt dat we niet intiem zijn. Mijn heeft een vervelende baarmoederoperatie gehad. Voor die tijd had ze klachten van vaginistische aard. Na de operatie voelde het echte niet goed meer. We doen het al jaren niet meer.

Zoals je het beschrijft lijken we beide op onze manier vreemd te gaan. We leven beide in een vreemde puberale opgewonden sfeer. Het valt alleen niet mee om leuke afspraak te maken, ik dacht dat dat zo makkelijk zou zijn in deze tijd. 

zoek een leuke parenclub op, of ga eens naar loversland oid (Swingerscafe). Misschien is dit iets voor jullie. Je hoeft het niet met een ander te doen hè, het mag en nee is nee.

JohanL

JohanL

17-09-2022 om 14:25 Topicstarter

Dingen gaan altijd weer anders dan verwacht. Mijn vrouw bleek bij nader inzien toch niet meer te willen gaan experimenteren met een vrouw. Ze wil er niet meer over praten en onderneemt niets, het oude patroon. Eerlijk gezegd voor mij erg frustrerend. Ondertussen zit ik in de wereld om via internet contacten te leggen. En dat levert leuke contacten op. Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst vreemd gegaan en heb ik voor het eerst sinds jaren weer intiem contact gehad. Het was fantastisch, eerlijk gezegd voel ik me herboren en voel ik me tot mijn verrassing totaal niet schuldig. 

heb je dat ook met je vrouw gedeeld? Een open relatie kan best werken als jullie er samen afspraken over maken. 

JohanL schreef op 17-09-2022 om 14:25:

Dingen gaan altijd weer anders dan verwacht. Mijn vrouw bleek bij nader inzien toch niet meer te willen gaan experimenteren met een vrouw. Ze wil er niet meer over praten en onderneemt niets, het oude patroon. Eerlijk gezegd voor mij erg frustrerend. Ondertussen zit ik in de wereld om via internet contacten te leggen. En dat levert leuke contacten op. Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst vreemd gegaan en heb ik voor het eerst sinds jaren weer intiem contact gehad. Het was fantastisch, eerlijk gezegd voel ik me herboren en voel ik me tot mijn verrassing totaal niet schuldig.

Vreemdgaan is bedriegen, wees er dan tenminste eerlijk en open over als je dat (nog) niet hebt gedaan.

Mensen maken soms zo'n puinhoop van hun leven en zijn dan zo primitief in het zoeken van uitwegen. Eerst deed zij jou pijn, nu doe jij haar pijn, zo verbetert er nooit iets. Kan me niet voorstellen dat je zo'n quick fix ziet als tevreden oplossing en dat omdat je nu bevredigd bent je dit wel allemaal goed vindt zo. Het komt zo goedkoop over. Snap best dat je behoefte hebt aan intimiteit,  maar als dat door iedere losse flodder bevredigd kan worden stelt dat korte genot toch geen bal voor, dat is pleisterplakken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.