Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Borstvoeding geven aan partner


Georgy

Georgy

20-02-2022 om 07:27

En misschien is seks wel nodig om een toeschietreflex op te kunnen welken en dus wat melk er uit te kunnen krijgen als je de drinktechniek niet beheerst, al helpen massage, warmte, tepelstimulatie met de vingers/hand of ontspanning ook mee. Ik weet alleen niet of die laatste dingen helemaal voldoende zijn om een toeschietreflex op te wekken, bij mijzelf niet volgens mij tenzij het een combinatie van deze methodes is maar mijn baby is ook alweer drie maanden. Misschien lukt het beter als de baby nog jonger is en misschien verschilt het per vrouw. Bij de genoemde handelingen komt allemaal oxytocine vrij en dat kan een toeschietreflex opwekken. Ook na een lekkere maaltijd komt oxytocine vrij, maar of dat genoeg is voor een toeschietreflex weet ik niet. Of je legt eerst je baby even aan de borst, misschien kan dat ook. 

Georgy

Georgy

20-02-2022 om 07:53

En de partner moet ook snel zijn met zichzelf aan de borst te leggen, want als er een toeschietreflex is dan komt dat kleine plasje melk er gelijk uit. Best lastig nog lijkt me om dat binnen te krijgen, maar misschien hebben to en haar partner hier ervaring in ontwikkeld en lukt het daardoor beter. Of misschien speelt de melk wel een ondergeschikte rol voor to en haar partner en gaat het meer om het zuigen. 

Georgy schreef op 19-02-2022 om 12:37:

Als de kinderen op bezoek zijn bij de buren is het niet gek als ze wat drinken toch?

Dus als ze een glaasje alcohol krijgen vind je dat ook normaal?

nu ziet een vrouw met volle borsten er wel heel sexy uit. Menig man wordt opgewonden bij het zien van die borsten ik zou het niet vreemd opkijken als haar partner zo lang mogelijk aan haar borsten blijft drinken.

En als Sandra die bewondering graag bemerkt, zou ik ook niet vreemd opkijken als zij hem zo lang mogelijk laat drinken; het maakt je sexy en heel vrouwelijk.

Georgy

Georgy

20-02-2022 om 17:05

Caroline80 schreef op 20-02-2022 om 08:43:

[..]

Dus als ze een glaasje alcohol krijgen vind je dat ook normaal?

Je gaat er vanuit dat ze niet iets heel ongezonds aanbieden. Geen alcohol dus en moedermelk gevaarlijk kan zijn alleen in overleg. 

Georgy

Georgy

20-02-2022 om 21:47

Pippeltje schreef op 19-02-2022 om 17:20:

Leuk dat je dit deelt. Ik vind het ook een idee van éven wennen', volwassen man die bij vrouw drinkt. Wat ik nog wel weet is dat ik soms, niet altijd vreselijk opgewonden kon raken van aanrakingen aan mijn borsten in de periode van borstvoeding geven. Vooral als er al wat spanning op stond.
Heb jij dat ook?

Je vroeg het niet aan mij, maar misschien herken ik hier wel iets van, een soort kriebelig gevoel van binnen dat iets van opwinding weg heeft, maar bij mij wekt het dan vooral een soort kriebelige negatieve associatie op die lijkt op het gevoel van borstvoedingsaversie.

Uh Sandra, starter van deze topic 5 dagen geleden, je bent wel erg stil.
Je hebt deze topic gestart maar niet meer gereageerd. Waarom start je dan deze topic?

Is het schoolvakantie? 

Ik heb sterk de indruk dat TO alleen maar wilde provoceren. Niettemin wel een leuke discussie😉

AlisonH schreef op 22-02-2022 om 11:32:

Is het schoolvakantie?

In het noorden wel, volgens mij. 

Koud schreef op 22-02-2022 om 11:49:

Ik heb sterk de indruk dat TO alleen maar wilde provoceren. Niettemin wel een leuke discussie😉

Dat is zeker een mogelijkheid. Mijn ding zou het zeker niet zijn maar ieder zijn mening uiteraard. 

Georgy

Georgy

23-02-2022 om 21:07

Kan ook heel druk zijn met een baby

Bijtje82

Bijtje82

23-02-2022 om 21:14

Georgy schreef op 23-02-2022 om 21:07:

Kan ook heel druk zijn met een baby

Of met man 🙈

Je hebt 2 baby's dus. 

Bijtje82

Bijtje82

23-02-2022 om 21:58

Masami schreef op 23-02-2022 om 21:44:

Je hebt 2 baby's dus.

Ik denk altijd in plaatjes.. 😬

images?q=tbn:ANd9GcRiQqoZ69Cmp_anCD6Sn3niuKEKqlvWKzYodw&usqp=CAU

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.