Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Geen seks meer willen na 'baby making'


Enfin, ik ben benieuwd wat ts zelf vindt van al deze geluiden.

Lexus schreef op 29-11-2023 om 10:30:

[..]

ja de vernederende variant zeg maar, nadat ze al zichzelf heeft laten denigreren...? Verder de anonieme seks in waarbij haar genot genegeerd wordt?Ik zou er voor passen.

Wel met je eens dat ze mede oorzaak is van deze situatie door het eerder geen halt toe te roepen.

Nou voor die man is het net zo vernederd. Wat denk jij dat een man dit nou leuk vindt? Kortzichtige denkwijze heb je. Hij wil ook begeert, aangeraakt worden en niet zelf moeten trekken en zsm klaarkomen. Mannen zijn geen machine

Ruud1971! schreef op 29-11-2023 om 10:41:

[..]

Nou voor die man is het net zo vernederd. Wat denk jij dat een man dit nou leuk vindt? Kortzichtige denkwijze heb je. Hij wil ook begeert, aangeraakt worden en niet zelf moeten trekken en zsm klaarkomen. Mannen zijn geen machine

Maar waarom staat hij dan niet open om het anders te gaan doen? Lees mijn edit (die voor jouw bericht kwam): Nee ik denk dat beiden juist gebaat zouden zijn met meer verbinding. Ik kan me zo indenken dat dat voor hem ook fijner is, seks gedragen door liefde en waardering ipv hem er alleen maar ff in te hangen.

ik denk juist dat als er meer verbinding is, het voor hem ook fijner is. Volkomen mee eens dat hij geen machine is. Dan moet hij zich ook niet zo gedragen. 

nou ja, ik moet verder werken, later reageer ik weer

er ontbreekt echt veel informatie in dit verhaal.  En op dit punt van de relatie zou ik zelfs niet een seconde nadenken over een tweede kind. Laat dat je laatste zorg zijn 😱 

Lexus schreef op 29-11-2023 om 10:25:

[..]

oh jij leest het heel anders dan ik, merk ik. Geen match zijn? Kan natuurlijk. Dan kan hij er toch ook mee ophouden? Piemel niet meer nodig? En zij had toch een hogere seksdrive zeg je. Volgens mij wil ze best nog leuke seks met hem. Leuke seks dan, met de nadruk op leuk

Ja natuurlijk lezen we haar verhaal, het is een forum.

Maar ja, hij wil er niet over praten noch er iets aan doen, dus zijn verhaal is misschien gewoon: nou waarom kan ik er nu niet overheen zonder aan jouw gerief te denken? Dat bestaat hoor.

Dat staat allemaal in de OP, zij had een hogere seksdrive, wilde experimenteren. Hij blijkbaar niet. Hij heeft zich aangepast en wellicht dingen gedaan/laten doen waar hij zelf niet achter stond. En daarbij weet ik niet wat haar definitie van leuke seks is. We weten niet of hij haar überhaupt nog wel aantrekkelijk vind, of dat ze misschien super veeleisend is. Dat bestaat ook gewoon hè, vrouwen die super veeleisend zijn en voor wie het nooit genoeg is. Er bestaan ook mannen voor wie dat allemaal niet zo nodig is. 

Nick90 schreef op 29-11-2023 om 12:35:

[..]

Dat staat allemaal in de OP, zij had een hogere seksdrive, wilde experimenteren. Hij blijkbaar niet. Hij heeft zich aangepast en wellicht dingen gedaan/laten doen waar hij zelf niet achter stond. En daarbij weet ik niet wat haar definitie van leuke seks is. We weten niet of hij haar überhaupt nog wel aantrekkelijk vind, of dat ze misschien super veeleisend is. Dat bestaat ook gewoon hè, vrouwen die super veeleisend zijn en voor wie het nooit genoeg is. Er bestaan ook mannen voor wie dat allemaal niet zo nodig is.

snap ik hoor.  Het staat hem natuurlijk vrij het helemaal niet te doen in plaats van erover heen te gaan zonder scrupules vwb haar seksbeleving. Maar laat hij vooral eerst eens zeggen wat hij wil en hoe hij  het ziet. Pas dan kan er een common ground komen

Nick90 schreef op 29-11-2023 om 12:35:

[..]

Dat staat allemaal in de OP, zij had een hogere seksdrive, wilde experimenteren. Hij blijkbaar niet. Hij heeft zich aangepast en wellicht dingen gedaan/laten doen waar hij zelf niet achter stond. En daarbij weet ik niet wat haar definitie van leuke seks is. We weten niet of hij haar überhaupt nog wel aantrekkelijk vind, of dat ze misschien super veeleisend is. Dat bestaat ook gewoon hè, vrouwen die super veeleisend zijn en voor wie het nooit genoeg is. Er bestaan ook mannen voor wie dat allemaal niet zo nodig is.

Nick misschien heb je wel gelijk: komt dit voor een deel voort uit niet matchen. Maar het lijkt me dan essentieel  dáár over in gesprek te gaan met elkaar. Eigenlijk vanaf het begin al. 

Wintertype

Wintertype

29-11-2023 om 17:02 Topicstarter

Jeetje, wat een heftige aannames worden er (door m.n. de mannelijke reageerders) gedaan zeg. Tuurlijk ligt er ook verantwoordelijkheid bij mij, maar de rest van de verwijten worden er echt bij verzonnen. Ik vermoed dat dit meer zegt over de man achter het toetsenbord dan over mij (of mijn relatie).

Tja, er is inderdaad weinig verbinding en op dit stukje matchen we inderdaad niet zo goed. Die combinatie is natuurlijk killing. Ik denk dat jullie gelijk hebben en dat we eerst aan die verbinding moeten werken. 

Alle vriendelijke en respectvolle reacties: bedankt!

In mijn eerste huwelijk had ik ook zo’n man … het matchte op alle vlakken, behalve in bed. Ik bleef keer op keer onbevredigd achter. Ook samen een zoon gemaakt. Toen zat ik er ook zodanig in dat ik daar niet helder kon naar kijken, maar we verwijderden zodanig van elkaar dat ik zelfs dacht dat ik hem haatte op het einde. Onterecht. Ik ben van hem gescheiden en kwam tot volle seksuele bloei. We zijn altijd partners gebleven voor onze zoon, zaten in dezelfde vriendengroep enz… Een jaar of twee na de scheiding waren we goede vrienden en zijn dat gebleven tot zijn dood. Hij heeft nooit nog een volwaardige relatie gehad. Maar ik heb in die jaren het inzicht gekregen hij niet van vrouwen houdt. Dat wil zeggen, als seksuele wezens, hun lijf en sappen. Ik werd ook “gebruikt” om zich te “ontladen”, beetje gereduceerd tot ding (vandaar ook “langs achteren”) Alle andere aspecten van ons leven waren OK, maar hij was onvermogend om een vrouw seksueel te bevredigen. Hij gaf me wel de vrijheid om met anderen te gaan, maar wou dan alle details horen, over die andere mannen. Daarom heb ik het vermoeden gekregen dat hij deepdown op mannen viel maar zich daar zelf niet bewust van was of dat verdrong. Dat is mijn ervaring geweest. Hij vroeg me om mijn lange haren superkort te knippen. Zijn voorkeur ging uit naar rechte niet vrouwelijke vrouwen. Ik weet het allemaal niet zeker en het was echt een goede man. Ik heb hem nog verzorgd tijdens een slepende ziekte op het einde. Ik was toen al hertrouwd met mijn huidige man. Toen had ik vooral veel compassie. En ook wel verdriet voor hem. Het leek me zo’n niet geleefd leven. Ik ben het natuurlijk niet zeker, maar mijn intuïtie gaf me dit in. 

Lastig. Aan de ene kant denk ik; hoe moeilijk kan het nu zijn om een man te verleiden, hem iets te laten doen wat je lekker vindt?
Maar aan de andere kant; ik heb absoluut geen afkeer van seks en we doen het ook heel geregeld, maar vaak word ik van de gedachte aan (oraal) voorspel al moe. En ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten veranderen aan mezelf. Maar wij kriebelen en kneden elkaar wel, dat valt denk ik ook onder voorspel.
Soms met een borreltje op, merk ik ik wel dat ik zin krijg om m'n partner op die manier te verwennen. Misschien zou het jullie kunnen helpen er een gezellig avondje van te maken samen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.