Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Bloosje

Bloosje

14-12-2016 om 20:06

Hoe kom je als alleenstaande vrouw aan seks ?


Kriebels

Kriebels

09-09-2017 om 22:47

Beter

Ik heb het niet over een beter mens, benijdenswaardig of af en toe de controle verliezen, wat dat ook mag betekenen.
Ik heb het over van een partner op de hoogte zijn en dan je eigen gang gaan.
Dat vind ik geen controle verliezen, er lopen genoeg vrije mannen en vrouwen rond, te huur of gratis, dat is een keuze en jezelf belangrijker vinden.
De 10 jaar zonder red ik wel x 2.5 en daarvoor niet veel beter

Rik

Rik

23-09-2017 om 11:56

Kan echt leuk zijn

Hallo Bloosje,
Soms zit ik op tinder en dat doet me echt goed! Ik denk niet dat mensen daar met de verwachting op moeten voor een relatie, maar ook dat kan. Wat ikzelf merk is dat ik er blijkbaar mag zijn en ook dat de vrouwen waar ik contact mee heb erg gesteld zijn op leuke aandacht, of dat nu een chat is of een date. Het is voor mij erg fijn om te merken dat we samen gewoon plezier kunnen hebben, waarbij het wel belangrijk is dat je er allebei hetzelfde van verwacht. Ik kan het je aanraden en wie weet treffen we elkaar LIjkt me leuk!

Rik

jaren zonder goede sex.

Ben je nog actief aan het zoeken naar een sexmaatje ?? Het is al even geleden dat je deze brief schreef wellicht is het nu opgelost en ben je gelukkig.
Ik hoop het voor je.

@#32

Ze noemt zichzelf "Bloosje" en niet "Toosje"...
Die paar letters maken wel degelijk een wereld van verschil in deze, vindt u niet, blode lullenbol?

rode krullenbol

rode krullenbol

28-11-2017 om 18:20

Wat zal ik schrijven?

Iets op mijn beste Koeterwaals Nederlands misschien?

"De hinne hébbe bang at ze ne spelver zien".

rode krullenbol

rode krullenbol

28-11-2017 om 18:39

P.S.

Zonder nu de woede van wie ook op mijn hals te willen halen.

en de vertaling?

Want ik begrijp er geen snars van, grote knullige bol?

Als ik me al de naam

weze het hier de nick, niet herinner.
Hopelijk tref ik beter als ik ooit nog eens in existentiële nood verkeer.

Bloosje

Bloosje

16-12-2017 om 19:43

Reactie

Nog niets gebeurd. Ben simpelweg veel te verlegen en te terughoudend.

Geloof dat ik onderhand vrede krijg met dit nonnen bestaan...

Groet Bloosje

Anniek

Anniek

17-12-2017 om 08:34

Yvan

Hahaha, wat een vrolijk begin van mijn dag! Dank .

Een stuk jonger

Hey Bloosje,

Ondanks dat ik een stuk jonger ben, herken ik het wel.
Nadat mijn relatie met de moeder van mijn kind over was, moest ik ook weer het onbekende datingswereldje in. Omdat ik vrij jong ben en al een kind heb, dacht ik dat niet veel vrouwen iets met mij wilde. Dit heeft me lang de tijd gekost om mijzelf hier overheen te krijgen. Uiteindelijk ben ik ook Tinder etc gaan gebruiken.. voor een man ongelooflijk moeilijk om iets op te vinden. Vrouwen worden op de meeste sites verslonden door mannen en hun berichtjes. Voor mij dus ook geen succes..

Ik hoop dat je je verlangens een keer weer mag voelen op een manier waar jij je goed bij voelt. Ga nooit te gehaast bezig, maar wacht het lekker af. Het moment komt zelf.

Wess

Wess

30-01-2018 om 11:18

Interesses

Hallo bloosje, ik ben een jongevolwassen jongen, en ben geïnteresseerd in je oproep. Ik ben nieuw hier dus ik weet niet goed waar ik het anders moest plaatsen. Ik hoop hiermee je aandacht getrokken te hebben en je te kunnen geven wat je wilt.

Tot horens!

Hoe kom je als alleenstaande vrouw aan seks

Dat lijk mij toch niet zo moeilijk om aan sex te komen Je kan bij mij zo terecht want ik kom echt een heleboel tekort op dat gebied
Hoor het graag van je Bloosje

Lara

Lara

18-03-2018 om 09:17

Yvan #65

Jij schrijft:

"@#32

Ze noemt zichzelf "Bloosje" en niet "Toosje"...
Die paar letters maken wel degelijk een wereld van verschil in deze, vindt u niet, blode lullenbol?"

Ik had het al eerder gelezen, maar nu door een nieuwe posting weer.
Oh oh, en de tranen lopen weer over mijn wangen van het lachen. Dank voor je vrolijkmakende reactie!

ThomdeGenieter

ThomdeGenieter

21-05-2018 om 23:30

Hoe als single nog aan seksueel Contact komen?

Hoi Allemaal wou mij voorstellen.

Ik ben een lieve alleenstaande papa met een zoontje van 1 en een leuk huisje alles er op en er aan. Maar nog geen leuke vrouw ontmoet. Is er geen leuke vrouw die eens een date wil. Of iemand die friends with benefits wil mag ook? We kunnen altijd nog kijken of erna een klik is toch? Had Tinder maar dat ging niet echt fijn. Hopenlijk weten jullie hoe je tegenwoordig nog als alleenstaande (Leuke & knappe man volgens collega's)aan een gelijkgestemde komt? Ik ben spontaan en ik zeg leeftijd is voor mij geen probleem geen 50 natuurlijk ben zelf 31. Liefs en groetjes mij.

juf Ank

juf Ank

22-05-2018 om 00:01

hallo Thom

Dit forum is niet bedoeld als contact-site!

els

els

22-05-2018 om 15:39

ThomdeAfknapper

Leeftijd speelt geen rol, maar _natuurlijk_ geen 50??
Nu is het verschil met 31 best wel pittig, maar het klinkt toch ook een beetje alsof er weinig te genieten valt met vrouwen van 50.
Zo'n misvatting!

Ad Hombre

Ad Hombre

22-05-2018 om 19:56

els

Ach Els, wees blij dat hij niet iemand zoekt tussen de 20 en 30. Vergeleken met de meeste contactadvertenties* is deze jongen bijna een geriatrofiel**...

*)ik heb het tindertijdperk gemist dus misschien is dat nu wel heel anders
**) of is dat iemand die op ouderdomsartsen valt?

els

els

22-05-2018 om 21:10

Ja Ad

Over smaak valt niet te twisten en het maakt niets uit wat hij wil, maar het woordje 'natuurlijk' vind ik jammer. Het begint langsaam aan tijd te worden vrouwen van 50 op dat vlak te gaan herwaarderen.

Banjo

Banjo

22-05-2018 om 22:15

Nou

Ik ben 51 maar hoef niet langZaam herwaardeerd te worden. Ik wil ook niet in bed met iemand met de leeftijd van mijn kinderen, nog wil ik voor babies zorgen terwijl ik bijna oma ben.
Daarom vind ik het eigenlijk wel handig dat Thom eerlijk is; wel zo duidelijk, zeker zo gezond. Ik voel me dan ook niet aangesproken, verder wordt het forum wel ernstiger en soms ranzig misbruikt dan de oproep van Thom, zelfs al klopt het v.w.b. de regels.

els

els

22-05-2018 om 22:20

Nee Banjo

Het gaat niet om jou persoonlijk en ook niet om mij.

@Emma

@Emma

22-05-2018 om 22:55

Druk

Waar maken jullie je nou eigenlijk druk over?
Hij is 31
Of
Hij zoekt een vrouw van zijn eigen leefrijd
Of
Jullie vinden dat hij een vrouw van 50 leuk moet vinden
Of
Vrouwen van 50 worden (door hem) niet leuk gevonden (maar zijn het natuurlijk wel)?

Persoonlijk heb ik meer vraagtekens bij dat huisje met alles erop en eraan. Veel vrouwen van rond de 30 hebben tegenwoordig zelf al een huisje met alles erop en eraan. Zelfs een auto en een baan en jonge kinderen.
Thomdegenieter: ga eens naar een andere datingsite of -app als Tinder niks is voor jou. Er zijn zat leuke vrouwen, ook van rond de 30, succes!

els

els

23-05-2018 om 09:38

Emma

Ik moet iets hebben om me druk om te maken, nietwaar.

Voor mijn part valt hij op dames tussen de 20 en 21, ik vind alles prima.

Ik val alleen om het woordje 'natuurlijk'. En niet omdat die Thom me iets kan schelen, maar omdat ik het jammer vind dat we het ok vinden dat vrouwen na hun 50e zowat afgeschreven worden op dit vlak, wat mij betreft volkomen onterecht.
Ik zou het leuk vinden als er verandering zou komen op dit vlak.

(En nee, zucht, niet voor mij, heb een gelukkige relatie enz)

Banjo

Banjo

23-05-2018 om 12:34

Emma

Jullie?

Zeg eens een eerlijk Els

Je hebt vast ook nog hele zinderende zeventigers en toffe tachtigers, zie jij jezelf daarmee aan de zwier gaan als je single was? Toen ik 31 was vond ik 50 ook halfbejaard en leek dat heel ver weg. En nu ben ik in de doelgroep van Henk Krol en Omroep Max gevallen voordat ik er erg in had.

Ad H.

De juiste term is gerontofiel. ZIt ergens tussen oedipus/electracomplex en necrofiel in.

Ad Hombre

Ad Hombre

23-05-2018 om 14:30

Kenfan

Ik wist dat er iets mis was.
Gelukkig weet jij er meer van...

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

23-05-2018 om 20:24

Foei Ad!

els

els

23-05-2018 om 23:47

Tsja Kenfan

Ik ben misschien wel een beetje raar hoor, maar voor mij is leeftijd echt erg relatief en meestal niet echt van belang tav hoe aantrekkelijk ik mensen vind.
En ja, misschien wel liever een zinderende zeventiger (hoewel dat misschien wel weer erg oud is dan een ingekakte veertiger. Die zijn er meer dan zat, ook van 20 en 30 jaar wel.

En misschien ben ik zelf wel zinderender dan toen ik 30 was, nu ik zowat de leeftijd bereik dat ik er, onze normen aanhoudend, op dat vlak niet meer zo toe zou doen.

@Emma

@Emma

24-05-2018 om 08:45

daten

Ik heb als vijftigster 2 jaar geleden een man opgeduikeld op een site, dus ik ben redelijk op de hoogte van de markt voor vijftigers.
Er zijn er (man en vrouw) die een partner van 30 zoeken. Dat moeten ze zelf weten. Zelf vind ik een man van 40 al te jong en niet aantrekkelijk, teveel vervuld van zichzelf. Uitzonderingen zullen er altijd zijn. Dat geldt ook voor veel mannen: die zoeken echt niet allemaal een vrouw van 30, vinden ze ook vaak te jong.
Wie wel iets zoekt buiten jouw leeftijd moet je gewoon negeren. Je kunt je overal wel druk om maken.
Iedereen wil gewoon een lekker wijf of een lekkere vent. Als je denkt dat alleen mannen dat willen of zijn tot een bepaalde leeftijd heb je echt iets gemist. En verder moet je vooral veel lol maken met daten, anders ben je sowieso niet aantrekkelijk, voor niemand.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.