Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Bloosje

Bloosje

14-12-2016 om 20:06

Hoe kom je als alleenstaande vrouw aan seks ?


Sjonge mvp

De titel van het draadje is 'hoe kom je als alleenstaande vrouw aan seks?'. Niet 'hoe kom ik als alleenstaande vrouw aan een relatie'.

skik

Liefde

De to vertelt heel vrolijk inerns

Het is gelukt met de sex want ik heb een relatie.

Dan denk ik een relatie is meer dan alleen de sex hoor. Vraag me dus af hoever to voor de man gaat als deze door een ongeluk masndenlang moet revalideren. Zoekt ze dan n andere sekser of gaat ze goed voor hem zorgen omdat t gaat om de liefde

Lou

Lou

10-07-2020 om 12:27

MVP

TO is blij, ze heeft een splinternieuwe relatie. En dan zeg jij: "Vraag me dus af hoever to voor de man gaat als deze door een ongeluk masndenlang moet revalideren."

Je bent echt het zonnetje in huis.

ElenaH

ElenaH

10-07-2020 om 12:56

Mvp

'Vraag me dus af hoever to voor de man gaat als deze door een ongeluk masndenlang moet revalideren. '

Ach, zolang hij niet vanaf zijn middel naar beneden verlamd is, zal het wel goedkomen ...

Dit

T komt gewoon over of deze vrouw t alleen om de sex gaat.

ElenaH

ElenaH

10-07-2020 om 13:53

Mvp

'T komt gewoon over of deze vrouw t alleen om de sex gaat.'

Nou en?

Lees de openingpost nog eens

. Ik WIL SEX ! Staat er.

skik

vlinder72

vlinder72

10-07-2020 om 18:04

En wat dan nog

En wat dan nog als een vrouw alleen een relatie wil voor de seks en de gezelligheid?

Niet elke vrouw selecteert een man op zijn vaderschapskwaliteiten en of hij wel een serieuze relatie wil.

40er

40er

10-07-2020 om 18:17

Wat is er mis

Met alleen sex willen? Bloosje was heel duidelijk, sex. Niet perse een relatie. En wat denk je nu heeft ze beide. Zet je toch aan het denken hè.

Sexbuddy

Maarcwat is dan t verschil tussen een relatie puur voor de sex en een sexbuddy?

Tine Winkel

Tine Winkel

10-07-2020 om 19:05

Sexbuddy?

Wat is dat?

vlinder72

vlinder72

10-07-2020 om 19:11

Seksbuddy?

Nooit van gehoord. Wellicht is er geen verschil.

Sex

Wat deze vrouw heeft is een sexbuddy. Geen relatie. Alles draait om sex.

vlinder72

vlinder72

10-07-2020 om 19:27

Dat weet jij helemaal niet

Daar weet jij niks van.

Als een vrouw aangeeft behoefte aan seks te hebben dan betekent dat niet dat dat het enige is dat belangrijk is. Vrouwen mogen behoefte hebben aan seks met een man (of een vrouw als dat je voorkeur heeft).

Dat is niet gek of raar of vreemd.

Gratis

Nee t is niet raar behalve als je alleen om die reden een relatie neemt. De arme man in kwestie denkt goh leuk een lieve betrokken vrouw... Maar zij denkt alleen maar jippie gratis sex.

40er

40er

10-07-2020 om 20:09

Mamaveertigplus

Jij kent Bloosje dus, omdat je weet dat dit geen relatie is, maar alleen een sexbuddy.

Als je Bloosje niet kent weet je het dus niet en roep je maar weer wat, vermoedelijk alleen om te roepen of je gelijk willen hebben.
De behoefte aan sex is normaal hoor. En maakt het jou wat uit met wie een ander het doet? Ook al doet iemand het met een heel voetbal elftal, veel plezier!
Dus laat Bloosje alsjeblieft in haar waarde, gun haar een relatie, met sex.

ElenaH

ElenaH

11-07-2020 om 07:24

Mvp

'De arme man in kwestie denkt goh leuk een lieve betrokken vrouw... '

Die ook nog eens dol is op sex! Hij heeft de jackpot!

Neen

Ja dat denkt hij.. Maar t is to puur om de sex te doen. Dus man heeft helemaal niet de jackpot

Misdreavus

Misdreavus

11-07-2020 om 11:26

mvp

Ik vind het eigenlijk best raar dat dat is wat jij er uithaalt, terwijl ik een bericht lees van een vrouw die op zoek was naar seks, maar nu een relatie heeft, met als bijkomend voordeel dat ze nu ook iemand voor de seks heeft.

Maar in jouw wereld kan iemand die graag weer eens seks wilde, kennelijk niet later (meer dan 3 jaar later!) een relatie hebben en seks hebben met die partner zonder dat seks het primaire doel van de relatie is.

Niet

Dat kan wel maar is hier niet aan de orde.

ElenaH

ElenaH

11-07-2020 om 12:07

Mvp

'Dat kan wel maar is hier niet aan de orde.'

Dat weet je niet. Je rijke fantasie gaat weer eens met je aan de haal. NIVEA!

vlinder72

vlinder72

11-07-2020 om 12:40

Wel

Immers Bloosje geeft zelf aan nu een relatie te hebben (met seks waarschijnlijk).

Ze was dus niet op zoek naar alleen iemand voor de seks.

Het één sluit het ander niet uit

Als je na een scheiding al een tijdje droog staat kan je behoefte hebben aan seks maar niet direct een relatie willen. En als je dan toch iemand tegenkomt waarmee je een relatie krijgt heb je als bonus ook seks. Hartstikke mooi voor Bloosje. En als je geen relatie zoekt of kan vinden is er niks mis met een one night stand of een fuckbuddy (met van beide zijden afgestemd verwachtingspatroon) om aan je lusten te voldoen.

skik

ElenaH

ElenaH

11-07-2020 om 15:23

Skik

Het is toch van de zotte dat vrouwen verantwoording moeren afleggen aan mamaveertigplus over hun sex- en relatieperikelen!

ElenaH

Ach, het zal wel verspilde moeite zijn, maar zo'n postje typen kost ook niet echt energie, dus misschien komt er iets van de boodschap aan.

skik

Ehm, mvp

Begrijp je het idee van een forum? Iemand stelt een vraag, vertelt het één en ander over zichzelf en hoopt op reacties, ideeën en antwoorden van anderen. Met dat delen vragen ze dus om bemoeienis. Dus hoe je nou kan zeggen dat ElenaH niks met het seksleven van Bloosje te maken heeft mis je het hele punt van een forum.

Bovendien kan ElenaH begrijpend lezen en reageert relevant en kan jij alleen maar vanuit je eigen perspectief tetteren.

skik

Hallo Bloosje,

Anno 2021 is het niet raar meer om op een chatsite of sexchat  zoals bv.Tinder te gaan. 

daar kun je rondkijjen naar wat voor type man je aantrekkelijk vindt en dan swipe je en wie weet vindt hij je ook leuk en is het genieten geblazen.

sucsex

zou graag vrienden met je willen worden ,Al zou het alleen maar zijn om elkaar beter te leren kennen ,En dan misschien een kans om samen iets te gaan onder nemen ,Ik ben jan pieter ik ben 74 jaar (leeftijd is maar een getal) ik woon in oostzaan in ik ben nu tien jaar weduwnaar en verlang ook zo verschrikkelijk naar sex ,en kan het ook niet krijgen of het is bij mij de leeftijd ,maar ik hoop dat we elkaar wat kunnen steunen

met vriendelijke groet 

jan pieter

Jan Pieter je kunt toch gewoon naar een prostitue gaan?

Ja jan Pieter. En het wordt tijd dat mannen gaan emanciperen, dat ze ook gewoon achter een raam gaan zitten. Dat je als vrouw kan kijken en besluiten, oké door jou wil ik wel ff voor 25 euro in een kwartiertje bevredigd worden. Why not!? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.