Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Ik voel me ontzettend aangetrokken tot hem


Lexus schreef op 07-10-2023 om 11:57:

[..]

oh maar dat had ik al beaamd, Kwestie is dat dit de gevolgen kunnen zijn als je in een relatie zit en je begint iets buiten de relatie. Dan wordt je vrouw gekwetst. Niet mooi van de minnares misschien maar zijn verantwoording.

Maar goed, naar die vrouw gaan uit wraak is niet netjes wel menselijk. Zij was immers ook voorgelogen. Is het geheim houden (door bv een vriend van hem) wel okay?

In welke zin was zij voorgelogen dan? 

even ter correctie

De man begon als mijn klant na een halfjaar werd ik verliefd en stopte op zijn verzoek met sekswerker zijn en zijn we onbetaald verder gegaan als affaire inclusief bezoek aan mij  ouders. Dus na een halfjaar veranderde mijn rol van prostituee naar minnares.

Nick90 schreef op 07-10-2023 om 12:59:

[..]

In welke zin was zij voorgelogen dan?

"Zijn verhaal over zijn slechte huwelijk en mijn verliefdheid liet mij hopen op een toekomst. "

Lexus schreef op 07-10-2023 om 13:03:

[..]

"Zijn verhaal over zijn slechte huwelijk en mijn verliefdheid liet mij hopen op een toekomst. "

Die had waarschijnlijk geen zin meer om ervoor te betalen en je zou zeggen dat een doorgewinterde prostitué het smoezenboek uit haar hoofd kent. 

Nick90 schreef op 07-10-2023 om 13:08:

[..]

Die had waarschijnlijk geen zin meer om ervoor te betalen en je zou zeggen dat een doorgewinterde prostitué het smoezenboek uit haar hoofd kent.

Ja wel voorgelogen dus. Maar Barbertje moet blijkbaar hangen... maakt niet uit. Ik blijf vinden dat zij geen slimme keuzes maakte als het om haar welzijn gaat, maar dat hij verantwoordelijk is 

Lexus schreef op 07-10-2023 om 13:19:

[..]

Ja wel voorgelogen dus. Maar Barbertje moet blijkbaar hangen... maakt niet uit. Ik blijf vinden dat zij geen slimme keuzes maakte als het om haar welzijn gaat, maar dat hij verantwoordelijk is

Ze wist vooraf toch dat hij getrouwd was?  En uiteraard is het behoorlijk hypocriet om eerst heel hard te roepen dat die echtgenote je niks kan schelen en je voor je eigen geluk gaat om vervolgens als je zelf gedumpt word ineens wel berouw hebt kennelijk, alhoewel ik denk dat dit uit wraak is gedaan. Maar misschien kan deze mevrouw zelf even een topicje openen over haar normen en waarden wbt relaties want dit is allemaal wel wat wat off topic.  

Nick90 schreef op 07-10-2023 om 13:08:

[..]

Die had waarschijnlijk geen zin meer om ervoor te betalen en je zou zeggen dat een doorgewinterde prostitué het smoezenboek uit haar hoofd kent.

Prostituees blijven ook mensen en liefde maakt blind. 

Nick90 schreef op 07-10-2023 om 13:28:

[..]

Ze wist vooraf toch dat hij getrouwd was? En uiteraard is het behoorlijk hypocriet om eerst heel hard te roepen dat die echtgenote je niks kan schelen en je voor je eigen geluk gaat om vervolgens als je zelf gedumpt word ineens wel berouw hebt kennelijk, alhoewel ik denk dat dit uit wraak is gedaan. Maar misschien kan deze mevrouw zelf even een topicje openen over haar normen en waarden wbt relaties want dit is allemaal wel wat wat off topic.

De helft van mijn klanten was getrouwd. Ik werd helaas veliefd. Ik had geen berouw, ik was kwaad op de getrouwde man die mij aan het lijntje hield, ik was het zat en daarom vertelde ik het zijn vrouw. Ik hoopte idd dat hij eruit getrapt zou worden en alleen zou eindigen. 

Moederkareltje schreef op 07-10-2023 om 13:54:

[..]

Prostituees blijven ook mensen en liefde maakt blind.

Tja, ik vind het oprecht sneu voor je, maar ik vind het wel een gevalletje karma. Een relatie beginnen met iemand van wie je weet dat hij al een relatie (en kinderen) heeft is gewoon niet oké. En uit wraak de bedrogen vrouw informeren ook niet.

Misschien had die vrouw wel geen problemen met een prostituée voor de seks, maar dat is wat anders dan een relatie. Natuurlijk was hij hartstikke fout maar jij, al helemaal omdat je een professional was, had beter moeten weten. 

Moederkareltje schreef op 07-10-2023 om 14:00:

[..]

De helft van mijn klanten was getrouwd. Ik werd helaas veliefd. Ik had geen berouw, ik was kwaad op de getrouwde man die mij aan het lijntje hield, ik was het zat en daarom vertelde ik het zijn vrouw. Ik hoopte idd dat hij eruit getrapt zou worden en alleen zou eindigen.

En je schaamt jezelf ook totaal niet om alsnog z’n vrouw te benaderen? 

Moederkareltje schreef op 07-10-2023 om 14:00:

[..]

De helft van mijn klanten was getrouwd. Ik werd helaas veliefd. Ik had geen berouw, ik was kwaad op de getrouwde man die mij aan het lijntje hield, ik was het zat en daarom vertelde ik het zijn vrouw. Ik hoopte idd dat hij eruit getrapt zou worden en alleen zou eindigen.

Wat een vreselijke puinhoop voor dat kindje en de vrouw is er van gemaakt door een in- en outsider.

Nick90 schreef op 07-10-2023 om 14:08:

[..]

En je schaamt jezelf ook totaal niet om alsnog z’n vrouw te benaderen?

Begrijp ik het nou goed dat de partner van een vreemdgaande man/vrouw het ALTIJD behoort te weten niet geldt als het door de 3e partij wordt medegedeeld? Dat deze 3e partij zichzelf dan zelfs moet schamen het verteld te hebben? Maakt mi ook totaal niet uit met welke intentie dat dan is gedaan (wanhoop, wraak), het gaat toch puur om de boodschap en dat deze partner op de hoogte is van waar zijn/haar partner mee bezig is? 

Of interpreteer ik het niet goed?

Nick90 schreef op 07-10-2023 om 14:08:

[..]

En je schaamt jezelf ook totaal niet om alsnog z’n vrouw te benaderen?

Nee schaam mij niet en heb geen spijt. Verdiende loon voor de getrouwde man vond ik dat zijn vrouw boos zou worden. 

Moederkareltje schreef op 07-10-2023 om 16:09:

[..]

Nee schaam mij niet en heb geen spijt. Verdiende loon voor de getrouwde man vond ik dat zijn vrouw boos zou worden.

Maar serieuze vraag: wat in jou heeft het leed van een ander nodig om jezelf beter te voelen? Waarom wraak, dat niet alleen richting man gericht is, maar waarbij je ook zijn vrouw en kind betrekt, hun toekomst op een 2e ontneemt? Waarom niet meteen bij het ontwikkelen van gevoelens afscheid nemen? En je ouders ... wat voor houding is dat, dat ze denken: als ze maar gelukkig is? Geven ze zo weinig om je of zijn ze bang van je? ( oprechte vraag, ik ben nl verbaasd over de hele situatie,  vandaar)

Fer13 schreef op 07-10-2023 om 16:59:

[..]

Maar serieuze vraag: wat in jou heeft het leed van een ander nodig om jezelf beter te voelen? Waarom wraak, dat niet alleen richting man gericht is, maar waarbij je ook zijn vrouw en kind betrekt, hun toekomst op een 2e ontneemt? Waarom niet meteen bij het ontwikkelen van gevoelens afscheid nemen? En je ouders ... wat voor houding is dat, dat ze denken: als ze maar gelukkig is? Geven ze zo weinig om je of zijn ze bang van je? ( oprechte vraag, ik ben nl verbaasd over de hele situatie, vandaar)

Huh? Dus met andere woorden maar ‘gewoon’ een 2e kind laten komen, want ‘wat niet weet, wat niet deert’? Dat vind ik persoonlijk nóg schrikbarender dan wat MK heeft gedaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.