Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Ik voel me ontzettend aangetrokken tot hem


Nick90 schreef op 10-10-2023 om 20:43:

[..]

In eerste instantie niet, de klant komt zelf naar haar toe en ze hoeft verder geen moeite te doen. Wel verantwoordelijk als ze actief een getrouwde klant aan het versieren is.

Dus als een getrouwde man op een collega afkomt en haar versiert en zij doet het voornamelijk uit lust, of voor een promotie is het ook okay?

Lexus schreef op 10-10-2023 om 20:49:

[..]

Dus als een getrouwde man op een collega afkomt en haar versiert en zij doet het voornamelijk uit lust, of voor een promotie is het ook okay?

Nee natuurlijk niet of dacht jij dat die sekswerker het wel uit lust doet? 

Nick90 schreef op 10-10-2023 om 20:56:

[..]

Nee natuurlijk niet of dacht jij dat die sekswerker het wel uit lust doet?

Ik begrijp je hele antwoord niet. Wat doet het er toe of de sekswerker lust ervaart voor het antwoord op de vraag? Dus je vind het niet okay van de sekswerker dat ze het met een getrouwde man doet? 
Ik breng lust als optie in omdat de vrouw in kwestie het niet doet om een emotionele band met de ander te hebben maar puur iets voor haarzelf te krijgen, geen geld zoals een sekswerker maar lust. 

Maar Eigenlijk is lust beside the point, ik had ook kunnen vragen:  dus je vind het wel okay als een vrouw het met haar getrouwde baas doet om een promotie te krijgen?


Lexus schreef op 10-10-2023 om 21:17:

[..]

Ik begrijp je hele antwoord niet. Wat doet het er toe of de sekswerker lust ervaart voor het antwoord op de vraag? Dus je vind het niet okay van de sekswerker dat ze het met een getrouwde man doet?
Ik breng lust als optie in omdat de vrouw in kwestie het niet doet om een emotionele band met de ander te hebben maar puur iets voor haarzelf te krijgen, geen geld zoals een sekswerker maar lust.

Maar Eigenlijk is lust beside the point, ik had ook kunnen vragen: dus je vind het wel okay als een vrouw het met haar getrouwde baas doet om een promotie te krijgen?


Wat ik al eerder zei, die sekswerker verleent een dienst tegen betaling. In deze is de man de grote schuldige. 
En nee een vrouw die het met haar getrouwde baas doet om een promotie binnen te slepen vind ik net zo schuldig als de baas zelf, buiten dat het verwerpelijk is om je lichaam in te zetten voor een promotie. En ik begrijp eerlijk gezegd niet waar je nu naar toe wil. 

Nick90 schreef op 10-10-2023 om 21:36:

[..]

Wat ik al eerder zei, die sekswerker verleent een dienst tegen betaling. In deze is de man de grote schuldige.
En nee een vrouw die het met haar getrouwde baas doet om een promotie binnen te slepen vind ik net zo schuldig als de baas zelf, buiten dat het verwerpelijk is om je lichaam in te zetten voor een promotie. En ik begrijp eerlijk gezegd niet waar je nu naar toe wil.

Nou ik probeer er achter te komen waar de scheidslijn ligt tussen welke vrouw wel schuldig geacht wordt aan het vreemdgaan van de getrouwde man. Ik zie namelijk zelf het verschil niet tussen betaald worden met geld of met een promotie.  Maar bij de eerste vind je het helemaal de man zijn schuld en bij promotie is zij ook fout. Dat begrijp ik niet. Want als zij het voor een flinke bonus had gedaan? Dan verleent ze toch ook een dienst voor geld?

Lexus schreef op 10-10-2023 om 21:44:

[..]

Nou ik probeer er achter te komen waar de scheidslijn ligt tussen welke vrouw wel schuldig geacht wordt aan het vreemdgaan van de getrouwde man. Ik zie namelijk zelf het verschil niet tussen betaald worden met geld of met een promotie. Maar bij de eerste vind je het helemaal de man zijn schuld en bij promotie is zij ook fout. Dat begrijp ik niet. Want als zij het voor een flinke bonus had gedaan? Dan verleent ze toch ook een dienst voor geld?

Deze situaties zijn niet vergelijkbaar. 

Nick90 schreef op 10-10-2023 om 21:56:

[..]

Deze situaties zijn niet vergelijkbaar.

Waarom niet?

Lexus schreef op 10-10-2023 om 22:00:

[..]

Waarom niet?

Ben je nou serieus? Geen idee wat je nu wil lezen maar het lijkt me dat je zelf ook wel snapt dat deze situaties niet vergelijkbaar zijn. Van die sekswerker is het haar/zijn werk, gewoon een zakelijke overeenkomst, zoveel euro voor zoveel tijd en vooraf afrekenen. In welke zin is dat vergelijkbaar met een vrouwelijke collega die bewust haar mannelijke manager verleid in ruil voor een promotie? Begrijp je het nog? De prostitué hoeft niet te verleiden want de klanten komen toch wel. 

Nick90 schreef op 10-10-2023 om 22:04:

[..]

Ben je nou serieus?

Ja zeker wel, Ik hoor graag argumenten waarom het een sekswerker niet euvel geduid wordt als ze geld van een getrouwde man ontvangt en een iemand die met haar baas naar bed gaat voor een grote bonus wel fout is. Of vind je dat sekswerkers iemand moeten weigeren als de man in kwestie kenbaar maakt dat hij een relatie heeft?

Maar goed je kan het ook hier bij laten hoor. 

Lexus schreef op 10-10-2023 om 22:09:

[..]

Ja zeker wel, Ik hoor graag argumenten waarom het een sekswerker niet euvel geduid wordt als ze geld van een getrouwde man ontvangt en een iemand die met haar baas naar bed gaat voor een grote bonus wel fout is. Of vind je dat sekswerkers iemand moeten weigeren als de man in kwestie kenbaar maakt dat hij een relatie heeft?

Maar goed je kan het ook hier bij laten hoor.

Omdat het haar werk is. 

Nick90 schreef op 10-10-2023 om 22:14:

[..]

Omdat het haar werk is.

okay... ik blijf het vreemd vinden en een onbegrijpelijk argument voor een scheidslijn tussen wie wel fout (verantwoordelijk) is en wie niet. Maar goed jij vindt dat en ik vind wat anders. Ik vind namelijk alleen degene in de relatie verantwoordelijk. Maar dat was al duidelijk natuurlijk. Maar ik vind het niet slim om iets met een gebonden persoon te beginnen (ff een disclaimer) en zou dat dus niet doen. Het viel me trouwens op dating sites op (waar ik nu al lang niet meer op zit) hoe ontzettend veel mannen iets met je willen beginnen maar of getrouwd zijn of zogenaamd in scheiding liggen maar nog bij hun vrouw wonen. Er zijn meer mannen gebonden op die sites dan vrijgezel. Dit terzijde

Volledig eens Lexus. Wat een dubbele standaarden weer hier. Vreemdgaan is al het contact waar je partner niet van weet. Dat iemand ervoor betaald maakt het niet minder vreemdgaan. Of wellicht speelt de omstandigheid dat prostitutie vaak vrouwen betreft en het voor mannen blijkbaar normaal is om daarheen te gaan wel een rol...

Lexus schreef op 10-10-2023 om 22:22:

[..]

okay... ik blijf het vreemd vinden en een onbegrijpelijk argument voor een scheidslijn tussen wie wel fout (verantwoordelijk) is en wie niet. Maar goed jij vindt dat en ik vind wat anders. Ik vind namelijk alleen degene in de relatie verantwoordelijk. Maar dat was al duidelijk natuurlijk. Maar ik vind het niet slim om iets met een gebonden persoon te beginnen (ff een disclaimer) en zou dat dus niet doen. Het viel me trouwens op dating sites op (waar ik nu al lang niet meer op zit) hoe ontzettend veel mannen iets met je willen beginnen maar of getrouwd zijn of zogenaamd in scheiding liggen maar nog bij hun vrouw wonen. Er zijn meer mannen gebonden op die sites dan vrijgezel. Dit terzijde

Niemand zegt dan ook dat die onschuldig is. 

Izza schreef op 11-10-2023 om 09:38:

Volledig eens Lexus. Wat een dubbele standaarden weer hier. Vreemdgaan is al het contact waar je partner niet van weet. Dat iemand ervoor betaald maakt het niet minder vreemdgaan. Of wellicht speelt de omstandigheid dat prostitutie vaak vrouwen betreft en het voor mannen blijkbaar normaal is om daarheen te gaan wel een rol...

Offtopic: Dit is, als voorbeeld, één van de stukjes waar bv ik over val:

 Je mag vinden wat je vindt, maar je maakt eerst een beschuldiging ( dubbele standaard/totale onzin/onzinnig(in andere relatiedraadjes), daarna in de herhaling dat wat jij vindt de waarheid is. Er zijn mensen die er anders over denken en je hoeft het niet te begrijpen of het er mee eens te zijn maar laat het er dan bij.


Nick90 schreef op 11-10-2023 om 09:53:

[..]

Niemand zegt dan ook dat die onschuldig is.

Oh maar ik zei toch niet dat iemand dat beweerde? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.