Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Saaie seks en te weinig seks in huwelijk met baby


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
nemo

nemo

15-09-2018 om 09:15

Ehhm

Ben je nou echt serieus? Want ik begin echt te denken dat je misschien een troll bent. Dat je man het allemaal prima vindt kom ook ongeloofwaardig over. Maargoed. Er van uitgaande dat je dit echt meent: serieus? Je bent zo geobsedeerd door seks dat je van plan bent een sekspop te kopen? Waar en wanneer ga je het doen met de pop? Als je man niet thuis is? Of als hij er gewoon naast ligt? Waar laat je zo'n ding als je bezoek hebt?
Ik denk niet dat dit een behoefte aan seks is. Ik denk dat deze obsessie komt door het langdurig afgewezen worden. Je zoekt voldoening in seks. Ik denk niet dat die seksrobot iets gaat verbeteren in je leven. Ik denk dat een gigolo of zelfs een minnaar dat niet gaan doen. Je steekt je kop in het zand.

Mamavan1

Mamavan1

15-09-2018 om 09:15 Topicstarter

Ad Hombre

Ik wil alleen een seksrobot zodat ik iets heb om seks mee te hebben wanneer ik me echt eenzaam voel. Je hebt genoeg speeltjes voor vrouwen maar ik mis soms een lichaam/ gezicht. Ik weet dat het niet ideaal is maar dit is het laatste wat ik kan doen wat binnen de grenzen valt van mijn man. Daar gezien hij een relatie buiten de deur afkeurt.

Zo, ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen uitleggen. Maar misschien moet ik dit gewoon ook echt voor me houden. Vorig jaar zou ik ook hebben gelachen om het idee vermoed ik. Toch ben ik blij dat dit bestaat.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

15-09-2018 om 10:04

geen trol

Ik heb toevallig enkele dagen geleden een serieus item op de radio gehoord over seksrobots (dat er nu ook NL-talige zijn). Ik moet er zelf niet aan denken, maar ze bestaan dus wel degelijk. Ook mannelijke: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180816_03666862

bloemetje

bloemetje

15-09-2018 om 10:16

tjonge

En ja hoor. Een aantal mensen meent weer een 'trol' te hebben gevonden. En waarom? Omdat iemand iets schrijft waar ze zich niets bij kunnen voorstellen. Dus het kán niet echt zijn. Denkt men.

Terwijl er een heuse sexpoppen-industrie is. De sexpop is al lang geen vage fantasie meer. Ze bestaan gewoon en er wordt flink geld mee verdiend.

Dat je zelf iets niet kent, betekent niet dat het niet bestaat.

Maar goed, het is een menselijk trekje om snel te oordelen over iemand die andere dingen doet/denkt dan jezelf.

@Emma

@Emma

15-09-2018 om 10:52

Youp

Youp schrijft vandaag in NRC dat er gister een NL sprekende sekspop op de markt is gekomen
Kweenie hoor, bij mij gaat er wel een belletje rinkelen.

Ad Hombre

Ad Hombre

15-09-2018 om 10:53

Bloemetje

Oh, dat dacht ik allang vanwege de geraffineerde manier waarop ze dit draadje uitspon. De robot (niet pop) legt het er wel dik bovenop zou je zeggen.

Maar sommige mensen slikken alles....

Ely

Ely

15-09-2018 om 11:19

Hahaha

“Waar laat je zo'n ding als je bezoek hebt?“

O help, ik kom niet meer bij. Zie t helemaal voor me;
‘Hee, wat is dat daar op de bank?’
‘Jaaaa leuk he, dat is mijn seksrobot Henk, hij kan ook zinnen zeggen’
‘O leuk, kijk, ik had ook wat lekkers meegenomen voor bij de koffie’

Mamavan1

Mamavan1

15-09-2018 om 11:19 Topicstarter

Ben de aantijgingen zat jongens

Ik hoef geen NL sprekende seksrobot. En ik heb al veel eerder een mail gestuurd dat ik graag een seksrobot wil kopen.

Ik ben het een beetje zat om me steeds te moeten verdedigen. Kan forumbeheer anders niet verifiëren dat ik echt ben? Ik kan ze de mails sturen tussen mij en het bedrijf in Amerika. Dan zien ze dat het van een lange tijd geleden al is.

Ik ga ervan uit dat zij een geheimhoudingsplicht hebben? Dus ik kan toch wel tegen hun zeggen wie ik ben en dan kunnen zij jullie gerust stellen dat ik een echt mens ben. Ben het namelijk een beetje zat. Ik zit hier echt mee en ik deel dit met jullie. Maar wellicht is dat ook mijn fout. Ik ga forumbeheer een mail sturen zodat ze het kunnen verifiëren. Dan weten de overige ook dat ze niet voor de gek zijn gehouden en daarna sluit ik het draadje.

Mamavan1

Mamavan1

15-09-2018 om 11:22 Topicstarter

Een aparte kamer

Heb daar dan een aparte kamer voor met een kast waar die in kan. En de kamer kan op slot en wordt door niemand anders gebruikt. En de kamer bevindt zich niet in het 'woongedeelte.' Huis is best groot.

Je snapt toch zelf ook wel dat ik dat heel goed verborgen zou houden voor de mensen? En nee, ik doe het niet waar mijn man bij is. Maar als hij mij voor de zoveelste keer weer afwijst en achter zijn laptop verdwijnt dan kan ik me terugtrekken in mijn eigen kamertje. Dat was in ieder geval mijn plan.

Ad Hombre

Ad Hombre

15-09-2018 om 11:29

Verbergen

Waarom zou je? Het is tegenwoordig toch heel normaal? Tenminste volgens bloemetje.

Jasmijn

Jasmijn

15-09-2018 om 11:32

okee

Oke Mama van 1, maar ik kan me haast niet voorstellen dat je dáár je voldoening uit gaat halen. Misschien is het de eerste keer spannend om eens te testen maar ik denk werkelijk dat het verspild geld is, geld wat je beter kunt besteden aan constructieve gesprekken tussen jou en je partner met een relatietherapeut/sexuoloog erbij.
Ik lees dat je alleen maar aan het aanmodderen bent al die maanden en dat je (voor zover ik het me herinneren kan) nog nooit naar een relatietherapeut bent geweest.(excuses als dit wel zo is)
Dit is een probleem van jullie tweeën hé, jij hoeft en kán dit niet in je eentje oplossen, dat moet je samen (willen) doen. En als je partner dat niet wilt, dan zegt dat ook wat over hem en zijn wil om samen gelukkig te zijn, want jij bent nu ongelukkig en hij doet er niets aan.

Mamavan1

Mamavan1

15-09-2018 om 11:40 Topicstarter

Gesprekken wil hij niet

Hij wil niet met iemand praten en is nog altijd overtuigd dat het vanzelf goed komt. Ik heb gezegd dat ik niet voor altijd blijf wachten en dat ik daarom heb gekozen voor een seksrobot. Andere optie is weggaan en dat wil ik niet. Nu nog niet, geen idee hoe ik erover denk na 2 jaar. Of na 5 jaar. Maar voor nu hoop ik dat het me een beetje zal helpen om hiermee om te gaan.

Heb een mail gestuurd naar forumbeheer. Ik wacht even hun reactie af. Ik wil wel zeker weten dat ze na verifiëren direct mijn gegevens verwijderen. Met name vanwege mijn baan. Dit mag nooit bekend worden gemaakt.

Ik wil de mensen bedanken die wel serieus hebben meegedacht en meegeschreven. Ik denk dat ik het hierbij laat. Ik vraag de forumbeheerder wel nog om een berichtje te plaatsen in dit draadje na verifiëren en dan is het voor mij tijd om dit af te sluiten.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

15-09-2018 om 11:50

laten verifiëren vind ik niet nodig

Jammer dat je je hiertoe gedwongen voelt.

bloemetje

bloemetje

15-09-2018 om 12:15

"Verbergen. Waarom zou je? Het is tegenwoordig toch heel normaal? Tenminste volgens bloemetje."

Een beetje nuance zou je niet misstaan Ad.

Marsja

Marsja

15-09-2018 om 12:25

Mamavan1

Ik zie nu pas alle reacties. Mijn mening -voor wat het waard is- : ik gun je alle goeds met je man en je kindje maar toen ik van de seksrobot hoorde moest ik bijna huilen. Niet dat ik je geen seksueel genot gun in welke vorm dat ook maar dit is zo van alle menselijkheid ontdaan. voor mij veel meer dan zelfbevrediging. Je gemis zit toch in het niet als volbloed vrouw gezien worden, in niet het fantastische enerverende spel tussen man en vrouw te kunnen spelen? Dat zoveel meer is dan een orgasme, dat verbinding geeft dat je leven doet? Dat de relatie levend maakt? Herinner je die video van die jonge vrouw die zo ontkend was door haar man op seksueel gebied? Haar pijn? Dat greep diep bij je in, herinner ik me. Dat neem je echt niet weg door een vibrator of een robot. Ik begrijp dat je op zo'n manier een oplossing denkt te vinden maar je blijft pikken dat jouw vrouwzijn ontkend wordt. Ik zou er zelf heel depressief van worden, liever geen man dan deze anonieme mechanische ontmenselijkte vorm van aan je trekken denken te komen.

Sorry als het hard klinkt, ik schrijf het uit mee voelen met je wanhoop.

Marsja

Marsja

15-09-2018 om 12:39

nog ff

en ik ben eigenlijk plaatsvervangend zo boos op je man die jou aan het lijntje houdt, zaken voor zich uit schuift ("het zal wel goed komen" ) weigert met iemand te praten of naar zichzelf te kijken. Desnoods nog jou even gebruikt zonder om jouw gevoelens te bekommeren.... Bah wat een vent.
Maar aan de andere kant: je faciliteert hem in alles. Hij komt er mee weg, je ziet jezelf zelfs genoodzaakt tot deze, in mijn ogen sneue, oplossing.
Wanneer wordt je een pislink op een man die je zo behandelt? Denk alsjeblieft niet dat jezelf zo wegcijferen goed is voor je kind. Ik begrijp dat je je gezin bij elkaar wilt houden maar aan de ene kant zal een kind je frustratie voelen en aan de andere kant wil je dus wel over twee jaar weg? Waarom dan niet nu een minnaar nemen? Pff je man heeft het lekker voor elkaar, je laat je oortjes wel naar hem hangen hoor. Kom eens in opstand. Misschien is dat juist wel de manier om je huwelijk te redden!

40er

40er

15-09-2018 om 13:03

Hallo zeg!

https://www.metronieuws.nl/nieuws/dossier/2017/09/een-wereld-vol-robothoeren-en-mechanische-seks

Heb je die prijzen gezien......

(Al zie ik de hele morgen meer zo'n Robin uit Bassie en Adriaan voor me, of die van the wizard of Oz, sorry mamavan1. Als het jou ding is, prima, maar ik zou dan liever een fwb zoeken)

Marsja

Marsja

15-09-2018 om 13:14

Dat zeg ik...

Uit het artikel dat 40er aanhaalt:

"VERSTOORDE RELATIES
Richardson vreest dat de opmars van seksrobots gepaard gaat met een verstoorde relatie tussen mannen en vrouwen. „Liefdesrelaties komen meer en meer onder druk te staan. Als er meer seksrobots komen, zullen mannen en vrouwen verder uit elkaar groeien. Menselijke isolatie ligt op de loer. Seksrobots maken menselijke intimiteit juist kapot.”

Echt Mamavan1 het leidt ws naar meer eenzaamheid. Wat 40er zegt: neem dan een friend with benefits. Misschien wordt je man daar een keer wakker van

Lara

Lara

15-09-2018 om 13:53

Mamavan1

Net als Marsja wordt ik vooral heel verdrietig dat je nu de oplossing toch weer alleen gaat zoeken.

Dit is een probleem dat jullie beiden aangaat en jullie zouden *samen* naar een oplossing moeten zoeken.

Het is jammer dat je wat dat betreft niet ziet, dat je man jou volledig niet serieus neemt op dit punt omdat hij "gewoon niet wil praten". Dat jij diep ongelukkig bent zonder seks boeit hemkennelijk niet. Wat zegt dat?

Het is jammer dat je zelf per se niet wilt scheiden en dus wat dat betreft geen druk op hem kunt uitoefenen door te zeggen "Nu samen naar een seksuoloog en anders moeten we maar gaan scheiden."
Nou moet ik zeggen dat het twijfelachtig is als je die druk moet uitoefenen om je vriend mee te krijgen naar een seksuoloog. Dat is eigenlijk al een zeer veeg teken en de grote vraag is of de therapie bij een seksuoloog dan wat oplevert.

Al met al een zeer verdrietige relatie.

Is het echt waar dat je los van dit seksprobleem, echt een fijne relatie hebt met je vriend waarin hij oog heeft voor jouw wensen en behoeften (dus alles behalve seks)? En uit jij die ook vrijelijk naar hem? Jou dingen gunt en jou gelukkig wil maken? Meehelpt met huishouden, verzorging kind, onderhoud huis en ander geregel?

Ik kan het me zo slecht voorstellen dat hij buiten de seks om echt met jouw behoeften en wensen rekening houdt.

Lara

Lara

15-09-2018 om 14:02

geld

En jee, wat is zo'n robot duur (EUR 15000-16000 staat er in die link). Ik weet niet of je dat in veelvoud op de plank hebt liggen, maar ik ben bang dat je relatie, ondanks zo'n robot toch een keer knalt. Kan je dat geld dan niet veel beter voor jezelf en je kind gebruiken? Scheiden is duur. Je wilt dadelijk toch niet weer met een ander excuus ("geen geld"),bij je vriend blijven hangen?

Ik ben vooral bang dat dit jouw probleem niet gaat oplossen en dat er meer scheef zit tussen jouw vriend en jou. En dat is, wat volgens mij op tafel moet komen. Waarom blijft hij halsstarrig nee zeggen tegen therapie? Wat is de echte reden dat hij nauwelijks seks met jou wil (en als dan toch, dan vooral voor hem om aan zijn groeven te komen), wat is de reden dat jij dat accepteert? Echt je kind? Denk je echt dat je kind hier beter mee af is, een gefrustreerde moeder?

Marsja

Marsja

15-09-2018 om 14:42

Lara

Ik ben het met vrijwel alles eens wat je zegt.

Alleen dit: " dat er meer scheef zit tussen jouw vriend en jou. En dat is, wat volgens mij op tafel moet komen. Waarom blijft hij halsstarrig nee zeggen tegen therapie? Wat is de echte reden dat hij nauwelijks seks met jou wil (en als dan toch, dan vooral voor hem om aan zijn gerief te komen)"
is volgens mij een volkomen gepasseerd station. Heb je het draadje gelezen? Hij weigert pertinent. En dan kan zij er wel over na gaan denken of filosoferen of desnoods zelf met een psych gaan praten: zijn hakken staan vastgegoten in het beton. Hij doet niks.

Lara

Lara

15-09-2018 om 14:59

Marsja

Ja, ik heb het draadje gelezen, en daarom maak ik me ook zorgen dat Mamavan1 niet serieus genomen wordt door haar vriend. En ik kan me niet voorstellen dat dat alleen op het gebied van de seks speelt. Lijkt mij onwaarschijnlijk.

En ik weet dus dat hij niet wil praten.

En ik *vind* dat die vragen die ik beschreef aan de orde zouden moeten komen, maar vraag me af of dreigen met een scheiding helpt om hem bij een seksuoloog te krijgen. En mocht hij dan toch gaan (ben benieuwd of hij zo principieel niet wil praten dat hij dan liever gaat scheiden) of het iets oplevert.

Mijntje

Mijntje

15-09-2018 om 15:00

vibrator

Kan je niet veel beter een vibrator kopen dan zo'n sexpop? Of is dit al geopperd? Een stuk goedkoper en je komt tenminste klaar

Masja

Masja

15-09-2018 om 15:17

Lara

Ben het met je eens. Ze zitten vast omdat hij niet wil praten én omdat Mv1 geen daad stelt.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

15-09-2018 om 15:44

Echt wel

Een daad die 16.000 euro kost.
Relatietherapie is ook niet goedkoop, en scheiden al helemaal niet. Dus ik hoop dat het helpt.

Er is natuurlijk overal een markt voor, maar ik kan me niet voorstellen dat dit de oplossing voor dit probleem is. Het gaat toch juist om het ontbreken van menselijk contact. Daar kan zo'n robot nooit aan voldoen.

40er

40er

15-09-2018 om 19:05

Hoe toevallig

Seksrobot Robin kreunt, beweegt en spreekt Nederlands - https://nos.nl/l/2250482

Iets goedkoper, dat wel.

Nozine

Nozine

16-09-2018 om 11:27

Fwb

Een levend mens is toch iets anders dan een pop. Ik kan me voorstellen dat de man van Mv1 fwb meer als vreemdgaan ervaart. Ik zou het geld liever in een scheiding steken. Als je zover gaat om aan je gerief te komen, doe het dan goed en zoek een man die wel seks wil.

Marsja

Marsja

16-09-2018 om 12:19

fwb vs robot

Maar misschien als Mv1 een minnaar neemt dat haar man een keer wakker wordt? Ik vind dat hele robotgedoe eigenlijk weer een knieval voor manlief. Hij wil niet vrijen, hij bekommert zich niet om haar gerief, hij wil niet praten, ook niet met deskundigen, ze mag geen minnaar dus neemt ze maar een pop om hem niet te ontrieven.
Maar goed als een minnaar nemen haar tegenstaat, wat ik me kan voorstellen, kan je nog beter eerlijk gaat scheiden dan het zo oplossen voor mijn gevoel. Dit voelt zo eenzaam en verdrietig

Ad Hombre

Ad Hombre

16-09-2018 om 12:44

Ginny

"Een daad die 16.000 euro kost."

Eenmalig he. Het is best een goede deal. Een keer dokken en zoveel 'daden' als je wilt. De hele dag door...

jannie

jannie

16-09-2018 om 13:02

Respect

Nou, ik vind je super cool.
Ik vind dat je steeds maar weer actief en creatief op zoek gaat naar oplossingen, ik vind je geweldig!
Nee, geen standaard oplossingen maar je zit wrs ook niet in een standaard situatie/relatie.
Of misschien ook wel maar zelf heb ik ook zo mijn twijfels bij alle standaard oplossingen, vraag me af of ze zo vaak wel werken. (maar, zucht, voordat daar over gevallen wordt, soms natuurlijk wel)
(want laten we wel wezen, er wordt hard naar je gewezen hier maar je bent niet bepaald de enige met ahum hobbels in je relatie.
Een relatie onderhouden volgens (al) onze huidige wensen is iets dat blijkbaar best hooggegrepen is voor velen en misschien maar moeilijk haalbaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.