Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Saaie seks en te weinig seks in huwelijk met baby


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-09-2018 om 13:03

Hahaha Ad

Ik weet niet zo goed wat betaalde seks tegenwoordig doet, maar ik vermoet toch dat je de robot flink moet gebruiken wil je uit de kosten komen.
Het is een origineel idee, dat wel....

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-09-2018 om 13:04

Ik vermoed

Marsja

Marsja

16-09-2018 om 13:05

Jannie

ja jouw visie vind ik dat ook wel weer fris... Ik hoop van harte dat het Mv1 brengt wat ze wil

Mamavan1

Mamavan1

16-09-2018 om 21:28 Topicstarter

Hoi

Fijn dat jullie zo meedenken. Ik weet ook heel goed dat we eigenlijk samen aan het probleem moeten werken maar hij ziet het nog niet als een probleem. Of hij probeert het te negeren.

Maar ik wil gewoon nog niet scheiden. Fwb keurt hij af, gigolo ook. Hij is verder wel lief voor mij. Hij is niet perfect maar dat ben ik ook niet.

Ben blij dat iemand het ook kan zien zoals ik het zie. Ik zoek naar oplossingen om er mee te dealen. Misschien helpt het maar een beetje maar ik kan verder niets bedenken wat binnen de grenzen van mijn man valt. En ja het is echt heel duur (hield zelf rekening met een hoger bedrag dan wat hier genoemd wordt) maar ik heb het er voor over. Iemand vroeg me hoe hij dit goed kon keuren. Tja, betaal het zelf hè. En hij wil verder niets anders proberen en met niemand praten dus hij kan dit niet verbieden. Dat ziet hij gelukkig zelf ook wel in.

Ik moet nog wachten tot eind dit jaar/ volg jaar dus het duurt wel nog even. En dan moeten ze het nog maken en verschepen vanuit Amerika. Wie weet wat er gebeurt in de tussentijd.

Nog geen reactie van forumbeheer overigens.

Lara

Lara

16-09-2018 om 22:07

Mamavan1

"Tja, betaal het zelf hè."

Nee! Jij bent gek! (oke, niet onaardig bedoeld)

Maar je gaat wel heeeel erg ver.

Je vriend heeft een probleem: wil niet of nauwelijks meer seks. Daarmee hebben JULLIE een probleem, maar het komt van HEM af.

Hij wil er niets aan doen, want "hij heeft geen probleem". Dat jij er WEL een probleem mee hebt en dat daarmee JULLIE (gezamenlijk) dus een probleem hebben, boeit hem niet. Hij wil er niets aan doen. Vervolgens verbiedt hij je van alles wat er nog mogelijk zou zijn. En de enige oplossing die JIJ dan bedenkt voor JULLIE probleem is dan zo'n robot. Die megaveel geld kost.

En dan wil JIJ het ook nog eens helemaal alleen betalen!

Bizar.

Ik weet niet hoeveel spaargeld je hebt en of dit dan ongeveer je enige spaargeld is of dat je nog een veelvoud hebt liggen, maar dit klinkt toch niet heel handig. Als jullie relatie spaak loopt (zou me niet verbazen als dat vroeg of laat gebeurt), dan ben jij EUR 16.000 armer. Omdat je vriend zooooveel van je houdt, dat hij niet aan een oplossing wil werken en het hele probleem zo bij jou dropt inclusief de kosten.

Brrrr.

jannie

jannie

17-09-2018 om 00:01

Haaa!

Lara, maar ze heeft in dat geval wel een robot

Serieus, het 'seksprobleem' is nu ook niet onmiddellijk over, als je maar uit elkaar gaat.
Ik heb massa's vriendinnen die inmiddels al jaren en jaren (ongewenst) vrijgezel zijn. Als je daarbij ook (veel) voor je kinderen moet zorgen valt er niet zoveel te daten. En fwb's moet je ook maar vinden.
Mijn mooie leuke aantrekkelijke vriendinnen vinden ze iig doorgaans niet.
Het leven is niet opeens een (seks) paradijs als je uit elkaar gaat.

Marsja

Marsja

17-09-2018 om 09:50

Jannie

"Het leven is niet opeens een (seks) paradijs als je uit elkaar gaat." Nee dat is het zeker niet maar persoonlijk ben ik liever zonder seks alleen dan zonder seks met een man die je wat dat betreft negeert of alleen maar aan zijn eigen gerief denkt.

Mamavan1

Mamavan1

17-09-2018 om 18:45 Topicstarter

Bedankt

Hoi iedereen,

Ik heb forumbeheer gevraagd of ze na het verifiëren de draad willen sluiten. Ook omdat ik vond dat de draad lang genoeg heeft geduurd.

Iedereen die serieus heeft meegedacht heel erg bedankt.

Liefs,

Mamavan1

Marsja

Marsja

17-09-2018 om 18:52

Mamavan1

Het ga je goed.

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

17-09-2018 om 22:50

Draadje wordt gesloten

Beste forumdeelnemers,

Op verzoek van Mamavan1 ga ik deze draad sluiten.
Verder kan ik bevestigen dat zij contact met mij heeft opgenomen en geloofwaardig over kwam. Uiteraard heb ik geen uitgebreid onderzoek gestart maar ik denk met redelijke zekerheid te kunnen zeggen dat zij geen trol is.

Met vriendelijke groet,

Heidi Sour
Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.