Home » Forum » Seks als ouders van kleine kinderen

Seks als ouders van kleine kinderen

Is een reisverzekering ook nodig in Nederland?

En kun je geld terugkrijgen bij annuleren door corona? Lees het hier!

73 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Doenja
Adelaide #60

Dat denk ik nou ook al een hele poos. Maar goed, wie ben ik?

Ad Hombre
RK

"Bedoel je nu te zeggen dat jij en je man de geslachtsdaad minder vaak verrichten dan onze vaste huistrol en zijn vriendin?"

Gevoelig puntje?

Heb jij trouwens ueberhaupt een partner, krullenbol?

even zo
even deze draad weer naar boven gehaald

want, met de kinderen (pubers) altijd in huis, valt het voor ons niet mee om een moment voor ons samen te vinden. Vroeger was er school, sport, muziekles etc. en dat gaf ruimschoots voldoende 'kansen'. Maar nu... :( Iemand hier nog tips?

Triva
huh

Wat is er mis met 's ochtends als je pubers hebt? Zeker in het weekend ;)

Trix
Triva

Daar is niks 'mis' mee, maar niet iedereen kan zich dan voldoende ontspannen. Mijn man bijvoorbeeld. Het lukt gewoon niet. Hij ligt voortdurend te luisteren of hij iemand hoort. Wij hadden om die reden woensdag tot onze dag gebombardeerd en dan af en toe een weekendje weg. Tja... Nu even niet. We vinden er wel weer wat op. In de tussentijd houden we het vuurtje wel op een andere manier warm.

even zo
Triva

Triva - haha, mijn man 's morgens... nee, dat is geen optie, geloof ik. Kinderen zijn juist wel vroeg wakker (en ook vroeg naar bed, net als ik), dus die combinatie gaat niet werken, denk ik.
Nou ja, we zullen er wel wat op vinden, hoor, maar eerlijk gezegd viel het me vooral op dat dit punt bij de corona-irritaties helemaal niet naar boven komt. Dus ik vroeg me af, of dit dan bij jullie helemaal niet speelt en/of hoe jullie dat dan oplossen.

Triva
dus

Je kunt alleen maar seks hebben als er niemand in huis is? Misschien wat minder lawaai maken? Kan ook leuk zijn....

Als in de ochtend de oplossing niet is, dan in de nacht of slapen jullie als een blok door van hoofd-raakt-kussen tot de wekker gaat?

Nou ja in dat geval heb ik geen tips...

Trix
Minder lawaai

Dat is het probleem niet. Het zit tussen zijn oren. Toen ze klein waren boeide het hem totaal niet. Maar nu dus wel. Het is niet anders.

Pennestreek
Ach, irritatie...

Wij houden het bij minder geluid (proberen te) maken. En verder ben ik er redelijk nuchter onder, als de pubers last van ons hebben doen ze hun oortjes maar in. Dat hebben ze toch al de hele dag, en daar hebben WIJ dan weer last van omdat ze nergens op reageren :-).

Wij hebben tegenwoordig wel alle slaapkamerdeuren dicht, dat was niet zo. Toch wel íets meer behoefte aan privacy dus.

Maar ik kan me voorstellen dat anderen er meer moeite mee hebben. En meestal heb je op dat soort dingen niet zo heel veel invloed helaas. Misschien is gewoon een eerlijk gesprek een optie? Dus zeggen "Wij hebben behoefte aan privacy, dus jullie blijven nu een uurtje beneden en we willen niet gestoord worden." Zowel behoefte aan tijd samen als koppel als aan echte seks is heel menselijk. Nu we noodgedwongen allemaal meer op elkaars lip zitten is het misschien juist wel goed om het ook over je eigen behoeften te hebben? En vooral pubers zouden begrip moeten kunnen opbrengen voor behoefte aan privacy en alleen-tijd. De mijne in ieder geval wel! Zoon en 'schoondochter' slapen op zolder, waar man zijn hobbyruimte heeft. Die kan zich nu dus ook niet even terugtrekken. Daar heeft hij last van, dus dat hebben we gisteren met de jongelui besproken. En als man behoefte heeft aan stilte en alleentijd, dan gaan de jongelui dus beneden zitten. Zijn ze niet onverdeeld blij mee, maar iedereen zal moeten inschikken en meewerken als je met 5 (bijna) volwassenen en een hond dagenlang in 1 huis zit.

Tessa
Idee

Mijn man bijvoorbeeld. Het lukt gewoon niet. Hij ligt voortdurend te luisteren of hij iemand hoort.

Mensen mogen nog naar buiten dus het zou een optie kunnen zijn om je kinderen te vragen om een uurtje te gaan wandelen.
Of juist oordopjes voor je man 😉

Sydney
Dat dus

'als de pubers last van ons hebben doen ze hun oortjes maar in. Dat hebben ze toch al de hele dag, '

Precies.

'Hij ligt voortdurend te luisteren of hij iemand hoort.'

Kinky 😂😂😂

Helena
Gewoon gedaan

Ik heb het toen met m'n ex gewoon gedaan als de kids sliepen .
Het leven gaat verder dus ook de sex .
Het zou wat zijn je hebt kids en dan maar geen sex?
Hell no

Pagina's

Leerachterstand wegwerken, hoe doe je dat?!

Lees hier of je kind een achterstand heeft en wat je kunt doen.