Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-10-2010 om 11:19
Mijn dochtertje van 9 wil graag naar het Anne Frankhuis in de herfstvakantie. Nu keek ik op internet, de kaartjes via de ticketshop waardoor je niet in ellenlange rijen hoeft te wachten, zijn allemaal uitverkocht. Heeft iemand ervaring met de wachtrijen voor het Anne Frankhuis in de herfstvakantie? Aangezien het weer ook niet al te best wordt, en ik de rijen wel eens heb gezien heb ik weinig zin om minimaal een uur in de rij te gaan staan.
Is het Anne Frankhuis ook geschikt voor een 6 jarige??
22-10-2010 om 13:25
2 weken terug
op vrijdag waren wij er ook. Wij hadden kaartjes via internet en je kunt idd zo naar binnen. Toen stond er een behoorlijke rij. Ik denk in de vakantie nog een stuk langer, dus best wel lang wachten. Zijn alle kaartjes al weg?? Probeer eens vroeger in de ochtend of een uur voor sluitingstijd.
22-10-2010 om 20:10
Lange rijen
Ik was er maandag nog, er stonden dikke rijen.
Er zijn momenteel erg veel toeristen in Amsterdam en die komen natuurlijk op alle musea af.
Persoonlijk vind ik het museum voor een 6 jarige ietsje te heftig. Ik ben in het voorjaar met mijn dochter van 11 geweest en die was behoorlijk onder de indruk.
Maar dat is per kind ook verschillend.
Tip: ga op een studiedag met een vooraf gereserveerd kaartje. Dan is het ook niet zo druk en is stukken relaxter dan als het zo druk is.