Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Antwerpen

Ik ga met mijn zus twee dagen naar Antwerpen. Wie heeft er leuke tips? Restaurantjes, wijken, etc. Alle tips zijn welkom.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

26-02-2009 om 07:09

Natuurlijk

Natuurlijk wat drinken en een hapje eten in "het elfde gebod"! Ik moet nu weg, dus voor verdere tips moet je bij de anderen zijn

Tinus_p

Tinus_p

26-02-2009 om 10:10

Origineel

Een ritje met de tram. Op sommige lijnen rijden hele oude rammeltrammetjes...

Monique D*

Monique D*

01-03-2009 om 16:00

Vogeltjesmarkt

En uiteraard de Vogeltjesmarkt op zondag! Daar zie je van alles, dus niet alleen vogeltjes!
En vanaf de Markt kan je met paard-en-soort-wagen een rondtrip maken door de stad. En natuurlijk flaneren/winkelen over de winkelstraten als de Keyserlei en Meier.

RW

RW

01-03-2009 om 21:18

Het ideale boekje

Ik ben een echte Antwerpen fan. Nu wonen wij ook op maar drie kwartier rijden er vandaan, dat scheelt natuurlijk, maar zeker 4 keer per jaar maken we wel een citytripje. Er is een boekje te koop dat je eigenlijk niet kunt missen: 100% Antwerpen. Kost geloof ik een tientje, kijk maar eens op bol.com. Veel plezier!

dinos

dinos

02-03-2009 om 15:38 Topicstarter

Rw - welke wandeling

Hallo, bedankt voor jullie tips. RW ik heb het boekje gekocht, welke wandeling heeft jou voorkeur? Want allemaal is iets teveel voor 2 dagen

RW

RW

02-03-2009 om 20:30

Ga je voor het eerst?

Als je nog nooit in Antwerpen bent geweest zou ik wandeling 1 en 2 doen, het historische centrum en de Meir en omgeving. Dan zie je alle bekende sights en kun je ook zeker lekker winkelen. Ben je daar al ooit geweest zou ik zeker naar 't Zuid gaan, een trendy gebied met veel kunst en woonwinkels of naar de modewijk (wandeling 4). Welke wandeling je ook kiest: het wordt zeker weten genieten. (En nu maar hopen op mooi weer, toch?)

dinos

dinos

05-03-2009 om 20:36 Topicstarter

Rw bedankt

Hallo RW,

Ja, we gaan er voor de eerste keer naar toe. Leuk om te lezen hoe enthousiast je bent over de stad. We hebben een mooie bed&breakfast geboekt in wijk Zurenborg. Wandeling 6 komt hier langs. Bedankt voor de tips, ik laat nog wel weten hoe het is geweest. Ja, we hopen op wat lente weer, daar zijn we denk ik allemaal wel weer aan toe.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.