Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

karin

karin

03-08-2009 om 16:29

Babyverzorging onderweg in frankrijk

Hallo,

Hieronder een oud bericht uit 1997 over nestlé baby-onthaalpunten en total tankstations. Weet iemand of dat dit nog steeds zo is? Of misschien anderen tips op de route de soleil richting zuid-frankrijk?

Bedankt,

karin

Onderdeel: Baby-tijd

Titel: Autorijden met baby in Frankrijk

Berichtnummer: F00623-3

Datum: 10 juli 1997

Afzender: [naam en adres bekend bij de redactie]

Wij, trotse ouders met een "baby" van 1,5 jaar, zijn juist terug van een auto-vakantie in Frankrijk en ik moet zeggen dat het perfect is gegaan. Een tip is om een halve nacht te rijden - of met een ochtend of een avond eraan vast geplakt. Het is namelijk heel vermoeiend om de hele nacht in Frankrijk te rijden - de wegen worden dan gedomineerd door het vrachtverkeer en de wegenverlichting is er ellendig.

Een fantastische ondekking was dat Nestlé op strategische punten langs het snelwegennet baby-onthalen heeft. Hier kun je (gratis!) de baby verschonen en voeding geven. Luiers, eten... alles wordt gesponsord. (Open van 06.00 tot 22.00.)

Verder is het aan te raden bij Total benzinestations te stoppen. Hier kun je gratis een tasje afhalen met voeding, drinken, luier, flesje en speeltje.

Prettige reis! Louise

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ander nikje

ander nikje

03-08-2009 om 22:24

Total

klopt! Wij waren toch zo op zoek naar luiers bij alle tankstations tot mijn dochter het oog viel op een poster van Huggies. Ik in mijn niet frans wijzen naar die poster en kreeg een tasje vol... 1 luier HOERA!!!(Hadden we nodig voor de 1e nacht in hotel, ik was ze vergeten) 1 zwemluier, potje fruit, toetje en een warme maaltijd. Ik wou het afrekeken, had het wel niet nodig maar op die manier kwam ik aan mij luier en tot mijn stomme verbazing was het gratis!
Verschonen staat bij de tankstations wel aangegeven, ik heb ook eens ergens een aparte sleutel op moeten halen om van de ruimte gebruik te mogen maken.(vorig jaar)
Komt helemaal goed,duizenden reizen met jou die dag met kleine kindjes en het lukt allemaal. Succes

ander nikje

ander nikje

03-08-2009 om 22:25

Oh...

Ik praat over 18 juli 2009, dus het is nu ook nog!

dc

dc

04-08-2009 om 01:08

Maar

wij hebben de baby's altijd in de auto verschoond op een doekje. Voeden in de auto. Heb je niet veel voor nodig toch?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.