Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-09-2010 om 20:03
Binnenkort gaan we weer op wintertrek, vliegen vanaf Parijs (VEEL goedkoper!)
Nou hebben we dat al een paar keer gedaan, maar steeds meteen de TGV gepakt.
Nu vertrekken we op een zondag en had ik verzonnen om vrijdagavond al de trein te pakken en dan op zaterdag met het kroost Parijs onveilig te maken.
Maar goed, vanwege het vroege vertrekuur op zondag wil ik die laatste nacht liever bij het vliegveld overnachten en de eerste nacht lekker dicht bij Paris Nord.
Kan een van de Parisiennes me hier vertellen of daar een bagagedepot is of locker waar een GROTE koffer veilig gestald kan worden?
Of geen risico nemen en vrijdagavond toch maar de RER naar het vliegveld nemen en heen en weer pendelen naar Parijs?
(Roissy is een schattig dorpje hoor, maar dat hebben we nu wel gezien).
20-09-2010 om 20:18
Dirksmama
Ik ben geen Parisienne maar ik weet dat er op Paris Nord inderdaad Consigne bagages zijn waar je een locker kan huren om je bagage achter te laten. Prijzen weet ik niet precies maar misschien ergens rond de 12 euro voor een grote locker. Prijzen dateren wel van een paar jaar geleden maar het zal vast niet dramatisch zijn gestegen. Je hebt lockers in verschillende maten en de grote lockers zijn echt behoorlijk groot dus daar past makkelijk een grote koffer in. Meestal moet je wel contant betalen dus losse euros zijn handig om bij je te hebben voor het geval er weer eens geen personeel te zien is om te wisselen.
Maylise