Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-02-2012 om 15:10
Na wat speuren heb ik eindelijk een doorreis-hotel gevonden voor onze vakantie naar Frankrijk in mei. Het B&B Hotel in Limoges lijkt me erg geschikt. Maar......er is een Limoges 1 en Limoges 2 van deze keten (naast elkaar). Ik heb bij andere hotels van deze keten deze 1 en 2 ook zien staan. Het enige verschil wat ik kan vinden is dat de ene duurder is dan de andere en net iets andere openingstijden heeft.
Ik wilde een mial naar ze sturen om te vragen wat het verschil is maar nergens een mailadres te vinden. Is er hier iemand die weet wat de 1 en 2 betekent?
21-02-2012 om 22:20
Nieuwer
Het lijkt erop dat nr 1 een nieuw concept heeft:
" dans notre hôtel Nouveau Concept, plus design, plus confortable et en un mot toujours plus agréable."
"in ons nieuw concept hotel, moderner, comfortabler en in 1 woord, altijd aangenamer".
Voor doorreis zou ik gewoon voor de goedkoopste gaan. En als je echt goedkoop wilt, kun je ook naar een formula 1 gaan of de premier classe (blijkbaar naast de B&.
http://www.premiere-classe-limoges-nord.fr/en/index.aspx
22-02-2012 om 09:56
Dank je! Nu begrijp ik het
Formule 1 of Etap hebben we trouwens 1 keer gedaan en was geen succes. De B&B lijkt een goed alternatief met voor iedereen gewoon een eigen bed.
22-02-2012 om 12:01
Geen idee
Wij gaan al jaren op heen en terugreis naar een b&bhotel. Vaak iid met 2 hotels naast elkaar. Wij hebben een familiekamer nodig en daar boeken we op. Ik heb geen verschil kunnen ontdekken. De verschillen zijn iig niet groot.
groet, an