Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Wilma

Wilma

10-12-2011 om 14:21

Beekse bergen in de kerstvakantie leuk?

Wij hebben (net zoals half nederland denk ik, want 't was bij de Vriendenloterij) gratis kaartjes voor de Beekse Bergen, safaripark. Vanwege het werk van mijn man blijft eigenlijk alleen de kerstvakantie over om te gaan.

Mijn vraag is of er dan eigenlijk wel wat te zien is, liggen al die beesten daar (echt geen idéé welke dieren daar zijn) dan niet in winterslaap? En zo ja, is er dan ook nog wat anders te zien of te doen daar?

Mijn kinderen houden absoluut niet van autorijden, dus als het niet de moeite waard is, gaan we de rit niet maken.

Ik hoop dat er wat reacties komen !

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

11-12-2011 om 07:10

Wilma bedoelt dat het voor hen een erge lange rit is om naar Beekse Bergen toe te gaan..

Fiorucci

Fiorucci

12-12-2011 om 10:54

Dat snap ik, maar ik weet waar ze woont,vandaar..)

Zelda

Zelda

12-12-2011 om 13:22

Matig

Het safaripark is in de winter vaak erg kaal. Je ziet veel minder dieren dan in de zomer (dan is het echt héél leuk). Ook zijn de roofvogelshow en de voedersessies er niet in de winter. Je kunt wel in de olifantenstal en de neushoornstal gaan kijken. En er is net een jong neushoorntje geboren, dat lijkt me zeker leuk.
Geen idee hoe ver je moet rijden. Voor mij is het 10 minuten rijden en ik zou het zeker doen. Maar als ik in Groningen of Friesland woonde zou ik wat anders bedenken

Wilma

Wilma

12-12-2011 om 13:29

Haha, p

Ik las je berichtje en dacht al huh? Maar Fio heeft het al opgehelderd .

We zullen er nog maar even over nadenken, ik had al zo'n idee dat 't in de winter wat saaier is dan in de zomer, maar ze geven natuurlijk niet voor niets gratis kaartjes voor die tijd van het jaar.

Bedankt alvast allemaal en ja, als ik op tien minuten rijden ervanaf zou wonen, zou ik ook gaan !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.