Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

kaatjuh

kaatjuh

23-01-2012 om 17:09

Boeken bij een vakantiepark 4 pers.cottage,maar wil babybedje zelf meenemen,1 jarige niet opgeven?

Even een vraagje,ik wil een 4 pers.cottage huren bij een vakantiepark en willen zelf een campingbedje meenemen,maar als ik 1 kind invul tussen de 0 en 4,moet ik dat babybedje nemen,anders geeft hij aan dat er teveel personen zijn voorhet huisje,maar op zich is hetmaar euro 9,25 meer een kinderbed en linnen daarvoor!
Ik vraag meaf of het een risico is om de jongste niet op te geven,want ze vragen ook op het einde geboortejaar
jongste kind en ik vind het dan moeilijk om mijn middelste kind in te vullen,omdat ik dan niet eerlijk ben!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Even bellen met het park

en vragen wat de mogelijkheden zijn.

Tijgeroog

Tijgeroog

24-01-2012 om 09:41

Opgeven en eigen bedje meenemen

Je kunt toch ook je eigen bedje meenemen en het bedje van het huisje gewoon opgeklapt in de berging laten staan? Dan heb er misschien ook nog andere dingen bij, zoals een kinderstoel en een babybadje.

Vijf in vier

het gaat er om volgens mij dat to met vijf personen (ouders, kind, peuter en baby) in een vierpersoons huisje wil. Of park dat goedvindt weet je alleen maar door park te bellen.

Calamiteiten

Volgens mij wil een vakantiepark eigenlijk altijd precies weten met hoeveel je bent ivm calamiteiten.
Cru gezegd: als er een vliegtuig het hele park in één klap van de bodem veegt, kunnen ze aan de hand van lijsten weten welke slachtoffers geïdentificeerd moeten worden.
De vraag is dus even om welke reden jij je jongste kind niet wil opgeven. Als je per se wil dat hij/zij (ben het even kwijt wat het was) in zijn/haar eigen bedje slaapt, dan zou ik gewoon alle gegevens invullen en het bedje dat klaar wordt gezet lekker ingeklapt laten staan. Of even bellen wat de handigste oplossing is.
Als het je gaat om extra kosten van een vijfde persoon en het bedje + bedlinnen te besparen, dan zit er volgens mij niks anders op dan het risico te nemen en te doen alsof je met z'n vieren bent.
n@nny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.