Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Hendrik Jan

Hendrik Jan

08-03-2009 om 10:32

Camping aan zee in frankrijk

Wij zijn weer bezig om een camping te zoeken voor de komende zomer waar met onze drie kinderen (1, 4, en 6 jaar) naar toe gaan. We willen graag op een camping direct aan het strand in Frankrijk.
Flink rondzoekend hebben we uiteindelijk een camping in de franse Vendee gevonden: Camping Baie d’ Aunis in La Tranche sur Mer (www.camping-baiedaunis.com). Het is een camping die direct aan zee ligt, dus dat ziet er goed uit.
Jammer genoeg zijn er nauwelijks beoordelingen te vinden in sites als Zoover. Kent iemand deze camping? Of kan iemand een andere camping aanbevelen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jujube

Jujube

08-03-2009 om 12:45

Strand

Ik lees idd geen info over de camping, maar wel over het strand aldaar. Het strand schijnt niet zo goed te zijn, met erg veel zeewier. Voor een goed strand (langzaam aflopen in het water), etc. moet je 10 minuten met de auto.
Groet,
Jujube

Janeway

Janeway

08-03-2009 om 20:02

Kijk eens..

Op www.camping-frankrijk.nl desnoods doe je een oproep in het forum. Over de camping die jij vond heb ik niks gevonden daar..
succes met zoeken

Hendrik Jan

Hendrik Jan

13-03-2009 om 21:13

Zeewier?

Dank jullie voor de reacties.
Jujube, ik was beniwued waar je gelezen had van het zeewier, want ondanks dat wij flink gezocht hebben, komen we dat niet tegen.

Jujube

Jujube

15-03-2009 om 21:29

Hendrik-jan

Oh, dat weet ik echt niet meer. Het ging om het strand, niet over de camping.
Groet,
Jujube

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.