Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-08-2011 om 13:04
hallo allemaal.
wij willen alvast onze vakantie voor volgend jaar boeken ( op tijd want dit jaar was de camping van onze keuze al volgeboekt in januari..)
wij zijn van plan om naar camping bella Italia te gaan, in Peschiera del Garda. De meningen over deze camping lopen nogal uiteen. Omdat ik jullie mening erg op prijs stel vraag ik het hier ook even.Moeten we bijv. nog ergens om denken? We gaan in een luxetent Navajo van Vacansoleil.
Wij hebben twee zoons, de oudste is dan 12, de jongste dan 9 jaar.
alvast bedankt!
15-08-2011 om 13:19
Wisselende reacties
Ik ben er nooit geweest, maar heb eens op zoover gekeken. Het lijkt me logisch dat er wisselende reacties komen over een camping met 2000 plaatsen. Dat moet je maar net aanspreken. Ik moest wel lachen om twee reacties over het zwembad. Een persoon klaagde dat er om 10.00 uur al geen bedjes meer waren, terwijl een ander zei dat dat gemopper was en dat er voldoende bedjes waren maar dat je 'natuurlijk niet pas om 11 uur moest komen'.
16-08-2011 om 23:50
Groot, herrie, druk
Ik stond op een camping ernaast, een kleine. Even wezen kijken maar hemel wat een massa, wat een herrie en drukte. Nee niet voor mij..