Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-06-2009 om 07:30
Hoi,
Ik heb heel veel zin om a.s weekend op vakantie te gaan maar zie weer op tegen de ochtenden. Onze jongste is altijd vroeg wakker......we hebben geluk dat hij op vakantie tot 7.00 slaapt. Omdat ze met z'n 3en slapen is dus de hele boel wakker. Hooguit een uur kan ik ze dan nog rustig houden, maar na een uur moet die deur van de caravan open.... Hoe doen jullie dit, eigenlijk vind ik het veel te vroeg voor de buren..............
02-07-2009 om 21:39
Puck
ja voor in de auto had ik niet bedacht. heb er we eens eentje geleend als we naar nederland komen, maar de kinderen (3 en 5) zitten meestal de hele reis te tekenen, spelen, boekjes mziekje etc.
Maar as je echt lang moet rijde is het natuurlijk wel fijn.
Vind zelf alleen tv kijken niet zo bij kamperen horen (jij dus bijkbaar ook niet), maar misschien is dat gewoon heel ouderwets
04-07-2009 om 07:51
Dvd mee
hier ook,want dan kunnen de kinderen filmpje kijken in de auto en bij slecht weer op de camping.
Heb dan even geen ruzies in de auto(kids zijn,7,5 en bijna 3)wij kunnen dan doorrijden.DVD gaat niet continue aan.
04-07-2009 om 09:57
Kroet
"Vind zelf alleen tv kijken niet zo bij kamperen horen (jij dus bijkbaar ook niet), "
Ach, ook thuis maakt t.v. bij mij weinig kans, een enkel programma en het nieuws. Maar onze kinderen denken daar heel anders over en aangezien het voor hen ook vakantie is mogen ze ook doen waar ze zin in hebben (o.k. uiteraard binnen grenzen) en als die DVD willen kijken dan gaan ze hun gang maar. Het wordt eigenlijk meer gebruikt als er even niets anders te doen is of als ze moe zijn.
05-07-2009 om 12:41
Dvd
wel mee in de auto, maar zo gauw we op de camping zijn, verdwijnt hij onderin een bank waar hij blijft totdat de terug reis weer begint..
Van mij mogen de kinderen zich ook wel eens lekker vervelen. Vaak komt dat maar weinig voor, maar anders "vervelen" ze zich elke dag! Hier hele erge tv gekken, hebben ze van hun vader, die soms stiekum de dvd speler savonds te voorschijn trekt als ik optijd mijn bed opzoek.
Verder hebben wij het "geluk" dat wij meestal op camping komen waar er nacht bewaking is (sommige landen standaard) en die houden ook de avondklok van de camping in de gaten, dus na 23.00 moet je ook wel echt stil doen, dus hier geen lallende pubers/ kakelende senioren bij de tenten/caravans.. Bij de bar mag het wel, die sluit om 01.00 uur.
En het is heerlijk, wil je optijd je bed opzoeken dan kan het dus ook... Zalig nog 14 daagjes en dan mogen we weer..