Vakantie en uitjes

lot
20-05-2011 om 09:33
Camping gezocht!
Wij zoeken een camping voor het Hemelvaartweekend. We hebben 4 kinderen in de leeftijd van 4 tot 11 jaar. Zou leuk zijn als het een camping aan een meer is waar we kunnen surfen. Liefst een rustige camping, boerencamping,minicamping o.i.d. Hoeft niet perse. Zwembad mag, hoeft ook niet perse. Animatie zitten we ook niet echt op te wachten.
We gaan vaak naar een camping waar pony's zijn en kinderen 2x per dag kunnen ponyrijden. Zoiets is ook leuk.
Hebben jullie leuke ideeen?(beetje laat al merk ik; er zit al vrij veel vol)

Peponi
20-05-2011 om 11:08
Ook ik zoek, maar ook een tip
Ik vond de camping van terlinde in Oostkapelle heel erg leuk, misschien is dat iets voor jou?
Ik zoek zelf een leuke kleine camping met ruime plaatsen (liefst niet van die rijtjes) in een mooie omgeving (bos of duinen) met een zwembad of zwemmeertje erbij. Ik heb 2 jongens van 12 bij me. Iemand een tip?

Puck
20-05-2011 om 11:46
Deze?
Zijn deze camping iets voor jou?
osterberg.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://www.camping-oosterberg.nl/Fotosterberg.htm
Daar waren we van de zomer. Geen zwem- of surfwater, wel pony's voor de kinderen.
http://www.minicampingdepaardeboer.nl/
Daar hebben wij in de meivakantie gestaan. Geen echt surfwater, wel aan het Ganzediep gelegen waarin de kinderen kunnen zwemmen en varen. En verder is er een kleine (A-)pony waar een beetje op gereden kan worden.

ChrisH
20-05-2011 om 11:57
Deze?
De Papaver in Sellingen, ligt in Groningen aan een groot meer dat is ontstaan door zandwinning. Plek zat om te surfen. Of ze pony's hebben weet ik niet.
http://www.campingdepapaver.nl/
Chris

Peponi
22-05-2011 om 15:16
Duur zeg!
Heb even geinformeerd bij Papaverachtige campings maar vindt het erg duur! 240, 220 euro voor het hemelvaartweekend. Wat een geld zeg!

Pinkelot
22-05-2011 om 20:45
Puck
Haha het lijkt erop dat jij onze persoonlijke reisagente bent, eerst hebben we door de tip van jou onze komende zomervakantie geboekt (in de Jura) en nu kwam je met de tip van de camping Oosterberg, daar gaan we nu met hemelvaart naar toe. Haha volgens mij kan ik beter gewoon jou hele lijstje kopiëren, we hebben nogal dezelfde smaak qua campings.
Dus bedankt voor weer een leuke tip, groetjes Pinkelot

Puck
23-05-2011 om 23:33
Pinkelot
Leuk om te horen. Veel plezier bij Oosterberg. En welke camping gingen jullie in de Jura nu heen, dat ben ik even kwijt. En voor volgend jaar dan alvast de tip: St-Priest-la-Prugne. Daar gaan wij komende zomer heen.

Pinkelot
24-05-2011 om 11:31
Zomervakantie (ot)
Hoi Puck,
Wij gaan komende zomer naar Camping l' Esplanade. Ik heb de camping waar jullie komende zomer heen gaan ook even bekeken, echt ook een camping voor ons . Alleen volgend jaar is onze oudste dan net 16, dus ik weet niet of hij dat dan nog wil, zo'n kleine camping. Ik sprak toevallig van het weekend iemand op ene verjaardag, die was heel enthousiast over Oosterberg, wat is de wereld toch klein.
Bedankt voor de leuke tips, groetjes Pinkelot
Ps: campings waar wij zijn geweest Chez Gendron en Au Mica en Champ Benoit allemaal Frankrijk, ezeltjes camping in Schijndel, landgoed Gijsteren is aan de Maas, dan is wat me zo even te binnen schiet.

Puck
25-05-2011 om 22:30
O ja
L'Esplanade bij Tom en Karin. Veel plezier? Heb je een plekje aan de rechterkant (gezien vanaf de ingang) weten te reserveren?

Pinkelot
26-05-2011 om 11:11
Puck
Dat weet ik niet, welke plek we hebben, in ieder geval in de buurt van het sanitair
Groetjes, Pinkelot