Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Arawen

Arawen

09-06-2009 om 13:35

Camping in brabant, ook leuk voor pubers

We willen in de week van 18 juli een week naar een camping in Brabant. Lijkt me niet heel moeilijk om iets leuks te vinden, maar het zoeken blijkt tegen te vallen... de meeste websites die ik vind roepen iets over animatie voor kinderen tot 12 jaar, maar ik zoek iets dat ook leuk is voor oudere jeugd (15).... iets met sportaktiviteiten, discoavond, etc...

Wie heeft ervaring met campings in Brabant die niet alleen leuk zijn voor kinderen maar ook voor pubers?

groeten Arawen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ter spegelt

Wij zijn twee jaar geleden met onze zoons (toen 13 en 15) naar Ter Spegelt in Eersel geweest. Meer dan genoeg te doen voor pubers, je kan ook een leeftijdsvoorkeur opgeven voor op welk veld je wilt staan. Dan sta je op een terrein met veel leeftijdsgenoten Het is ons prima bevallen. Neem wel fietsen mee want de comping is heel groot!

Groeten,
Karin

Nasha 1st

Nasha 1st

09-06-2009 om 21:44

Dit jaar

naar ter spegelt geweest, op zich een leuke camping, maar ik heb op betere gestaan. Het is niet een camping waar ik snel weer heen zou gaan....Maar echt een camping voor pubers kan ik het ook niet noemen

marie

marie

10-06-2009 om 10:41

Per se brabant?

Hallo
Moet het persé Brabant zijn? Een kennis van ons gaat aankomende zomer met de pubers naar Het Stoetenslagh in Overijssel:
http://www.stoetenslagh.nl/index.php?titel=Kamperen+met+Tieners&cat=Gezinscamping&catID=6&cid=304&mod=content
Het is voor hen wel de eerste keer, dus ik weet nog niet of het ook wat is.
Succes

Arawen

Arawen

10-06-2009 om 17:00

Zuid-nederland/wanrooij

Nee, het hoeft niet perse Noord-Brabant te zijn, als het maar wel in het zuiden van het land is. Noord Limburg of de rand van Zeeland mag ook.
Ik heb zelf zitten kijken naar De Bergen, in Wanrooij. Op Zoover staan reacties genoeg, maar niets iets waar ik uit op kan maken dat deze camping ook voor oudere jeugd leuk is. Iemand ervaring?

groetjes Arawen

Eersel

camping ter spegelt, misschien is dat iets?
Mooie, ruime camping, volgens mij ook voor oudere kinderen.

Mar1

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.