Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

hilda

hilda

02-02-2009 om 19:01

Camping in ned voor kids met verschillende leeftijden

we gaan elk jaar met onze caravan camperen maar de laatste twee jaar hebben we telkens de verkeerde camping gekozen..of na een regenbui staan we tot onze enkels in het water en moesten de kids in de auto slapen omdat alles onder water stond,of de plek was te klein terwijl er duidelijk stond dat hij echt groter was...en ga zo maar door.of het zwembad op de website ziet er tien keer beter uit als op de camping zelf en sommige campings gaven op dat het voor verschillende leeftijden waren maar dat was toch wel heel moeilijk....ervaring is altijd handig dus bij deze vraag ik of iemand een camping weet in nederland of belgie die ruime plekken heeft,en waar vanalles te doen is voor kinderen van acht tot 14 ongeveer....we hebben een kind wat wat problemen heeft...allergie voor zon bv...die het liefst de hele dag ergens binnen speelt dus iets met een overdekte speeltuin is ook wel lekker...
weet iemand iets voor ons..hoor het graag wat is jullie ervaring en op welke camping

gr.hilda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
calien

calien

02-02-2009 om 19:20

Misschien

Is de Beerze Bulten wat voor jullie? Met een overdekt zwembad, buitenbad. Zwemvijver met allerlei leuke speeldingen. Een speelzolder en een zaal met knustelactiviteiten en playstations. Verder wordt er veel georganiseerd. Het is echt een kindercamping!!

Westerbergen echten

Is een leuke camping, ruime plekken, grote camping dat wel, niet duur, veel activiteiten ook voor 12 +!

Brianna F

Brianna F

06-02-2009 om 12:39

Ja, die

Westerbergen was zwaar favoriet bij dochter, die daar elke jaar naar toe ging met haar vriendin en haar ouders.

sw4

sw4

06-02-2009 om 16:06

Leuk

wij zijn niet op die camping geweest, maar in een huisje op het park. We waren er in de herfstvakantie. En het is ons heel goed bevallen! De leeftijden hier varieerden van 1 - 77 jaar, we waren met z'n 40-en. Iedereen heeft genoten! We hebben al weer geboekt voor dit jaar.

Marie

Marie

06-02-2009 om 19:20

Ook beerze bulten

Hallo
Ook ik zeg - Beerze Bulten !
Wij zijn er al meerdere keren geweest en gaan in de meivakantie weer.
voor je dochter met de zonallergie is het Giga Konijnenhol helemaal geschikt!
www.beerzebulten.nl
groetjes

hilda

hilda

06-02-2009 om 19:51

Dank je wel

hoi allemaal,

ik heb van beiden een boekje aangevraagt en heb al gekeken en heb er al zin in,ze zijn idd beiden geschikt...helaas ook al bijna vol dus we gaan morgen boeken klopt het dat je op de camping die als tweede genoemd is (drenthe) niet je eigen plek kan uitzoeken?of doe ik iets niet goed...hulp gevraagt haha

gr.hilda

hilda

hilda

08-02-2009 om 21:17

Geboekt

hoihoi
ik heb geboekt hoor!! dank julie wel voor het meedenken

marie

marie

09-02-2009 om 10:37

Waar dan?

Hallo
Nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig bij welke camping.
groetjes

Tinus_p

Tinus_p

09-02-2009 om 11:32

Nou heb je al geboekt, maar anders:
http://www.harskamperdennen.nl/

hilda

hilda

11-02-2009 om 12:00

Westerbergen

hoihoi
we hebben onze vacantie geboekt op vakantiepark westerbergen...een ruime campeerplek..echt top...
nogmaals dank je wel

gr.hilda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.