Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Camping in zeeland gezocht [vlak bij een bunker, overdekt zwembad enz. Welke camping was dat?

misschien is het zoeken naar een speld in een hooiberg, maar ik ga het toch proberen.
Een jaar of 7 geleden hebben we ergens gekampeerd en nu willen we graag terug naar die camping, maar ik weet niet meer hoe die camping heet. Wat ik nog weet is dat het een overdekt zwembad heeft, met 2 (of 1) glijbanen. Er stond een bunker op of naast de camping. Het sanitair was erg netjes.
De aanrijweg was lang, en er waren 2 campings tegenover elkaar. Voor de ene camping moest je linksaf slaan, en de andere (dus) rechtsaf.

Wie weet met deze beknopte omschrijving welke camping het is? Met google'en kom ik niet zo ver....

Met vriendelijke groeten,

Vannie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vannie

Vannie

22-08-2010 om 10:04 Topicstarter

Zucht

dit is écht het enigste wat ik nog weet....
We zijn maar een weekend geweest, dus geen stadjes gezien. Ik kan zelfs de rekening of het afschrift niet meer vinden. Op de vakantiefoto's staan alleen de kinderen, het zwembad, en de (toenmalige) nieuwe caravan....

Bedankt voor je reactie!

Vannie

Lol vannie

Weet je wel hoeveel bunkers er liggen in Zeeland? Er is zelfs een bunker route

Ik heb geen idee. Misschien schiet er nog wat te binnen, kerkje, molen, namen.......

Nasha 1st

Nasha 1st

22-08-2010 om 12:23

Zet de foto's

in een mapje van "mijn album" en misschien herkennen mensen het dan....zo is het inderdaad zoeken naar een speld in een hooiberg....

Is het...

camping Ginsterveld in Burgh-Haamstede?
http://www.campinglocaties.nl/camping-ginsterveld

Egberdien

Ik wil echt net hetzelfde zeggen. Wij zijn regelmatig op Schouwenduin geweest, naast Ginsterveld. Ik vind de beschrijving kloppen hoor. Zwembad, glijbaan, lange aanrijweg en op de camping is een bunker. Verderop trouwens ook...

Vannie,

hebben we het goed?

Vannie

Vannie

24-08-2010 om 23:33 Topicstarter

Nou

volgens mijn man was het inderdaad camping Ginsterveld, maar volgens mij niet....
OWWW Ik weet het echt niet meer.

Bedankt voor het meedenken, ik ga verder zoeken.

Groeten,

Vannie

Nasha 1st

Nasha 1st

25-08-2010 om 21:49

Tja, ik had een goede tip voor je

maar ja...

Vannie

Vannie

26-08-2010 om 14:46 Topicstarter

Maar om nou die foto's

in een online "album" te zetten, heb denk ik niet zo heel foto's van de camping. Tja alleen van de caravan en de kinderen. De rest was bijzaak

Groeten,
Vannie

Nasha 1st

Nasha 1st

26-08-2010 om 20:30

ik dacht gelezen te hebben dat je ook wat foto's van de camping enzo had....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.