Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tango

Tango

15-06-2009 om 15:12

Camping in zuid limburg gezocht

De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een leuke camping in Zuid Limburg. Het moet vooral een betaalbare en kindvriendelijke camping zijn en met kindvriendelijk bedoel ik dan helemaal niet dat er een grootschalig recreatieteam moet zijn of een enorm zwembad, maar meer wat leuke speelvoorzieningen zoals een trampoline, schommels, zandbak e.d.
Ik heb al op internet rondgekeken en o.a. gevonden: De Gasthoeve in Vaals en Groenendaal in Gulpen. Iemand ervaring met deze campings? O ja, een nadeel vond ik weer bij ik geloof de Gasthoeve dat je vantevoren kunt reserveren maar dan ook meteen moet betalen. Vind ik dan weer niet geweldig omdat we bij slecht weer echt niet of gewoon later komen. We zijn wel een beetje mooi weer kampeerders.
Wie o wie heeft een leuke suggestie? Onze kinderen zijn trouwens 8 en 4,5 jaar, de oudste een meisje en de jongste een jongen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Er is er maar 1....

Cottesserhoeve!
http://www.cottesserhoeve.nl/

Heerlijke camping, goede sfeer, betaalbaar, mooie omgeving, klein zwembadje, leuke speeltuin....

Groet, Moppeke

Ja hoor,

dat is 'm. Cottesehoeve. Helemaal goed!

Groetjes akka

Sandra de Wolff

Sandra de Wolff

17-06-2009 om 17:51

Camping de gastmolen in vaals

Hoi

Simpele camping met leuke speelbeek en goedkoop zwemmen in landall park.

groet

Saar

Talia

Talia

20-06-2009 om 20:44

Camping mooi bemelen

Camping Mooi Bemelen. http://www.mooibemelen.nl/
Vlakbij Maastricht, prachtig heuvellandschap. Ik ben er zelf nooit geweest, want wij woonden er vlakbij en als je dan op vakantie gaat, wil je wat verder weg.

Fijne vakantie, Talia

Tango

Tango

22-06-2009 om 12:15

Sandra

Deze camping leek ons dus ook heel leuk (De Gastmolen in Vaals), maar we zitten dus een beetje met het reserveren. Je moet vantevoren 75 % betalen en wat dan als je besluit toch later te komen?
Zijn jullie er zelf geweest en hebben jullie toen gereserveerd of is jullie ervaring misschien dat er altijd wel plek is?

Sandra

Sandra

26-06-2009 om 16:31

Geen idee

Hoi tango

Wij waren er in de meivakantie. Wij hadden wel gereserveerd. Anders even bellen wat er geburd als je later komt. Er was zeker niet veel plek meer.
Wij zijn er wel zelf geweest en vonden het een leuke camping. Wij waren wel veel weg, er is veel te doen in de omgeving maar ook op de camping leek het me daar leuk vooral door het beekje. Maar wij hebben zelf al tieners en die gingen naar hoog vaals om te zwemmen.

groet

Sandra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.