Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-01-2011 om 14:52
Hallo allemaal,
Wij zijn op zoek naar een leuke gezins camping in (zuid) limburg. Graag ook met binnenbad en geschikt voor kinderen tussen 6 en 17 jr, dus ook met animatie team.
Op internet al vanalles gezien, maar misschien is er hier iemand die nog leuke/goeie tips heeft.
Graag hoor ik van jullie.
Groet, 2011
18-01-2011 om 20:30
Geen binnenbad
maar de tip van mijn zus, camping osebos in Gulpen.
Jessica
18-01-2011 om 22:16
Midden-limburg ook goed?
Dan is camping de Leistert in Roggel misschien een idee?
2 Binnenbaden waarvan 1 met stroomversnelling, 2 waterglijbaden, een kinderbadje en bubbelbad. Buiten een golfslagbad met glijbaan, een grote speeltuin, een wei met geitjes en dergelijke. Verder een grote supermarkt, restaurant, friture, jeugdsoos, kinderanimatie en regelmatig andere activiteiten.
Ik hoorde wel dat er veel vaste gasten staan, dus op sommige stukken van de (grote!!!) camping is kliekjesvorming.
Oh ja, ook een visvijver in de buurt waar de jeugd samenkomt, en langs de camping ligt een sportcomplex waar je kunt fitnessen, tennissen enz. Ook een midgetgolfbaan.
Vanuit Roggel ben je zo in Zuid-Limburg, maar ook in Belgie en Duitsland. Roermond is een leuke stad om te winkelen (oa. Outletcentre). Ook Toverland in Sevenum is dichtbij.