Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Sjocola

Sjocola

13-05-2009 om 13:35

Camping overijssel

Wie heeft de gouden tip?!?

Voor hemelvaart zoeken we een camping in overijssel.

Het wensenlijstje:
- vooral niet te duur
- geen gigantische recreatieprogramma's maar wel iets met speeltoestellen/water o.i.d. voor de kinderen.
- hond moet welkom zijn

Na twee dagen speuren op internet weet ik het echt niet meer, iedere camping prijst zichzelf de hemel in, dus nu maar een poging wagen via de ervaringsdeskundigen.
Graag tips dus

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suzanne

Suzanne

13-05-2009 om 16:00

Tolhuis in dalfsen

Dit moet hem zijn
www.vechtdalcamping.nl
Veldjes met op ieder veld een zandbak met daarin een speeltoestel, een verwarmd zwembadje, wèl een recreatieprogramma maar niet massaal, het is sowieso geen massale camping. Heel kindvriendelijk en mooi schoon sanitair.

Sjocola

Sjocola

13-05-2009 om 16:12

Maar...

"Hond alleen tijdens laagseizoen en uitsluitend aangelijnd" en hemelvaart rekenen ze tot het hoogseizoen

Maarrr thanx voor je reactie!

flora B

flora B

13-05-2009 om 17:56

De papillion

In Denekamp voldoet aan al je eisen! Geweldig omgeving, ik heb aangelijnde honden gezien,veel speelplezier voor de kinderen........ volgens mij 26 euro p/dg ( mei vakantie)

Inge M

Inge M

13-05-2009 om 20:35

Ik denk dat je niet veel keus hebt

Hemelvaart is meestal al vroeg volgeboekt.
Dus het is eerder de vraag waar je nog terecht kunt dan waar je naartoe wilt.

marie

marie

13-05-2009 om 22:50

De pallergaste in marienberg

Hallo
Een aantal jaren geleden zijn wij een weekje op de Pallergaste in Mariënberg geweest en ik denk dat het wel aan jullie eisen voldoet:
http://www.depallegarste.nl/pallegarste.html
Groetjes

Polly Shearman

Polly Shearman

14-05-2009 om 12:50

Dalfsen is fantastisch!

Ik heb vele en vele campings gehad in nederland, maar dankzij suzanne vorig jaar naar dalfsen gegaan!! oh wat was dat fantastisch!

Suzanne

Suzanne

15-05-2009 om 08:23

Jammer! kleine groene campings?

Jammer dat Hemelvaart onder het hoogseizoen valt.
Misschien dat de één van de volgende campings iets voor jullie is, ze staan op de site van Kleine Groene Campings, op de site als volgt beschreven:
'Een beperkt aantal kleinschalige campings is zorgvuldig geselecteerd vanwege hun oppervlakte en rustige karakter en is opgenomen in de organisatie van "Kleine Groene Campings".
Ze liggen verspreid door Nederland, altijd op een plek waar de natuur nog de baas is.
Kleine Groene Campings zijn Campings van hoge kwaliteit die moeten voldoen aan de strenge eisen die ANWB en RECRON stellen. De voorzieningen zijn meestal uitstekend maar nog belangrijker: de campings zijn schoon. De persoonlijke service van de altijd aanwezige gastvrouw of gastheer geeft onze gasten een gevoel van "thuiskomen".
Veel mensen hebben dit fijne kampeergevoel al ontdekt; u zult niet vaak alleen staan. Daarom is het verstandig in een drukke periode even vooraf te bellen, want het maximum aantal plaatsen wordt niet overschreden.'
In Overijssel zijn er vier, hier vind je ze:
http://www.kgc.nl/nl/index.htm Bij alle vier campings mag volgens hun websites de hond mee. Succes met het vinden van een plekje!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.