Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-07-2009 om 18:55
Ik ben op zoek naar een camping vlakbij of in Parijs. Zie bijvoorbeeld Bois de Bologne maar lees in recenties dat die pal naast een hele drukke weg ligt. Vorig jaar waren we in Villiers sur Orge maar dat was nog wel een stukje treinen.
Iemand een aanrader? We gaan met de caravan.
Stans.
30-07-2009 om 20:29
Versailles
Ik ben, ruim 15 jaar terug, met m'n ouders, op een camping in Versailles geweest, ook met een caravan. M'n broer en ik fietsten samen naar het paleis van Versailles, en als we naar Parijs gingen reden we een stukje met de auto en dan verder met de auto.
Ik denk, gezien de locatie, dat het Huttopia (http://www.huttopia.com/) was, maar dat was toen nog niet zo luxe, en heette ook nog niet zo. Maar de ligging was prima.
30-07-2009 om 23:06
Iets boven..
..Parijs ligt camping Campix (even googlen voor de site). Wel nog een stukje van Parijs af, maar een oase van rust met grote plekken en een heel afwisselend terrein. Het is geen kleine camping, maar daar merk je niet veel van doordat het allemaal afzonderlijke veldjes zijn. Het enige nadeel is dat ze maar 1 gebouw met sanitair hebben, waardoor wij met onze zoon met darmproblemen erg beperkt waren in de keuze van plekjes (je mag je eigen plek uitzoeken!).
Wij zijn gisteren teruggekomen en hebben er 3 dagen met veel plezier gestaan. Het is wel een doorreiscamping, maar er zijn genoeg mensen die wat langer blijven staan.
De eigenaar is trouwens erg behulpzaam als je 'n dagje naar Parijs wilt of bijv Parc Asterix wilt bezoeken. 's Avonds komt er een snackkar langs, 's ochtends rijdt de bakker over de camping. Geen luxe verder, maar daar is de prijs ook naar. Ze hebben een zwembad(je), speeltuin, je mag BBQ-en en -tot groot plezier van mijn man- zelfs kampvuurtjes stoken!