Vakantie en uitjes

NaShA
10-07-2011 om 13:33
Campings duitsland
na 2 jaar Zeeland willen we volgend jaar toch eens elders gaan kijken. We denken aan Duitsland. Wat ons wel weer leert, het moet een camping zijn met een zwembad waar genoeg voor de kinderen is. Dus met op zijn minst een grote glijbaan. Iemand tips?

Valkyre
11-07-2011 om 08:44
Ik niet, helaas
Maar ik lees geinteresseerd mee! Leuk voor zoonlief (volgend jaar). Wij zoeken in Nordrhein-Westfalen, en jij?
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

NaShA
11-07-2011 om 13:20
Lol pelle
klopt, maar ik ben graag op tijd!
Maar genieten doen we sowieso, is prachtig weer ook weer vandaag!

NaShA
16-07-2011 om 15:32
Site om te zoeken? met beoordelingen?
Is er een site om een camping te zoeken, waar je dus ook bepaalde faciliteiten kan invoeren?

Ingmyr
16-07-2011 om 17:46
Acsi
Kun je van alles invoeren maar ik vind wel teveel intikken en dan blijft er soms weinig over.
Ik kijk ook altijd op zoover naar beoordelingen.
Wij gaan over 2 weken naar een familie camping in Messenich aan de moezel..

NaShA
17-07-2011 om 22:32
Ik twijfel al weer....
wil nu gewoon weleens echt 2 weken lang goed weer, Duitsland is in die zin net zo onzeker als Nederland....

Nikus
18-07-2011 om 08:18
Nasha
Wij zijn 2 jaar geleden in Laimnau geweest vlak bij de Boodensee. De camping heet Gutenhof http://www.gutshof-camping.de/ en heeft een fantastisch zwembad. Het is er erg leuk. Friedrichshafen is ook een aanrader. Het weer heb je niet in de hand maar doorgaans is het daar warmer dan hier.

NaShA
22-07-2011 om 21:46
Pfff, lastig
acsi moet je inderdaad niet te veel dingen ingeven, dan komt er niks, er zijn in duitsland niet heel veel campings met een beetje leuk zwembad, meeste is recht toe recht aan met hooguit een baby-glijbaan...Ik vrees dat we met onze wensen toch meer richting Frankrijk zullen uitkomen...