Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Campings in frankrijk

Wij zoeken een middelgrote camping voor kinderen ergens in frankrijk, met leuk zwembad (onze oudste is dan 7). Er zijn zoveel websites dat ik er helemaal tureluurs van wordt. Dus wellicht hebben jullie uit ervaring goede tips! Onze wensen zijn:
- grote plaatsen (wij hebben een grote caravan met voortent)
- hoeft niet perse afgescheiden met hagen, ik vind veldjes ook altijd leuk
- kids zijn 7 en 2
- max 1100km, waar maakt niet zoveel uit
- lekker weer
- beetje vlak terrein is wel fijn

Benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes

Mar1

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

22-02-2009 om 14:09

Deze

gaan wij deze zomer heen....de recenties op internet zijn prima te noemen....
http://www.sequoiaparc.com/nl/1/welkom/

Mar1

Mar1

22-02-2009 om 15:11 Topicstarter

Nasha1st

Goede keuze, zijn wij ook eens geweest. Was een hele leuke camping. Ik wil sowieso ook nog wel eens terug naar die regio, dus ik twijfel of we dat dit jaar dan zouden doen, en dan naar die camping. Veel plezier alvast!!

Nasha 1st

Nasha 1st

22-02-2009 om 15:19

Ah!

dat is goed om te horen!!

Verder heb ik dan helaas geen tips voor je )

Claudia B

Claudia B

22-02-2009 om 20:06

Castel

Als je toch al eens op Sequia Parc bent geweest, kijk dan ook eens naar andere Castel campings. Altijd heerlijk grote plaatsen!
Wij zijn naar Val de Bonnal geweest, heerlijk grote plaatsen, leuk zwembad, en een meer, ideaal!
Dit jaar gaan we naar Camping Les Alicourts. Ook een camping met zwembad en meer. http://www.lesalicourts.com/index.php3?id_gmenu=17864&langue=nl&PHPSESSID=f27653134f06f217020e4cdb166b30f9
Referenties zijn goed.
Sequia Parc staat bij ons op het lijstje voor volgend jaar
Groetjes, Claudia

Mar1

Mar1

23-02-2009 om 11:32 Topicstarter

Claudiab

Bedankt voor de tip van Val de Bonnal, ik zal eens kijken. De Castel campings vinden wij ook altijd heel leuk. Vorig jaar naar een camping van Castel in de loire geweest (Chateau de Grenouillere of zo). Was ook heel leuk. En parc alicourt zijn wij ook geweest, Van Yelloh, toch? OOk een hele mooie camping met een leuke speeltuin. Wel erg groot, de camping en kan dus voor kinderen onoverzichtelijk zijn, kunnen niet vanaf elke plek alleen naar de speeltuin denk ik. Maar dat is ook weer leeftijd gebonden.

GRoetjes

Mar1

Claudia B

Claudia B

23-02-2009 om 15:06

Mar1

We zijn heel benieuwd naar Alicourt! We hebben een kampeerplaats aan het meer.
Het is inderdaad een grote camping, dat hebben we gezien. De grootste waar we tot nu toe heen zijn gegaan.
De jongste is dan 5 en de andere 2 dan bijna 9 en 11. Die 2 oudste gaan hun gang altijd wel maar de jongste daar gaan we nog lekker mee mee, zeker bij zo'n grote camping.
Val de Bonnal vond ik erg leuk, mooi en ruim. Ook wel een aardig grote camping. Wij hadden toen nog een tent, een vrij grote en een grote auto, dat hebben wij het reserveren vermeld en we hadden daar toch een plaats!!!! Geweldig wat een ruimte! Achter de tent hadden we nog een badmintonnet neergehangen en aan de voorkant hadden we ruimt zat net als aan de zijkanten. De auto ook op de plaats en die verdween daar gewoon op hahaha.
Groetjes,
Claudia

Mar1

Mar1

23-02-2009 om 16:51 Topicstarter

Bij het meer

zit je ook redelijk dicht bij de speeltuin, is in ieder geval een makkelijke weg ernaar toe (voor zover ik heb onthouden) Voor die van 5 wel handig.
Veel plezier alvast!

Claudia B

Claudia B

23-02-2009 om 21:05

Dichtbij

We wilden heel graag daar vlakbij het meer staan, en we zagen op de plattegrond op hun site ook dat dat inderdaad overal dichtbij was, in ieder geval dichterbij dan de meeste andere plaatsen. Dat kwam dus mooi uit
We zijn erg benieuwd. We lazen wel dat je voor een uitstapje al snel een uurtje onderweg bent. We zullen zien!
Groetjes, Claudia

Mar1

Mar1

25-02-2009 om 13:53 Topicstarter

Het is geworden

nav een draadje hierboven over campings in de dordogne, hebben we gekozen voor camping saint avit loisir. Zag er helemaal goed uit op de website.

Dank voor de tips!

Hee wat leuk!

Goede keus hoor!
En alvast veel voorpret gewenst!
ls je nog iets wil weten, roep je maar!
gr Nora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.