Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Maria

Maria

07-06-2009 om 11:52

Campings in spanje, taragona, estartit

Hoi!

Ik heb eigenlijk een algemeen vraagje, wij willen vanaf 10 juli met de caravan richting Spanje. We reserveren nooit van te voren en mijn vraag is eigenlijk of het moeilijk is om op de bonnefooi nog een plekje te krijgen? Gezien de leeftijd van de kinderen (11, 9 en 7) zoeken we wel iets waar een beetje vertier is.

Iemand ervaringen of tips? Het liefst in de omgeving van Estartit.

Alvast dank,

Groetjes,

Maria

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
flora B

flora B

07-06-2009 om 14:17

Populaire campings

zijn in volgeboekt, wij waren vorig jaar in pals... alles vol! We hadden gereserveerd, camping mas patoxas, heel erg leuk voor de kinderen.Geweldig groot zwembad met glijbaan, veel nederlandse kinderen, 3 km van het strand af.

Maria

Wat voor vertier zoek je?

Wij hebben een aantal keer gestaan op camping El Molino direct aan het strand en in Estartit. Het vertier moet je hier zelf maken/zoeken want de camping heeft verder niet veel.
Dit is wel een camping waar niet gereserveerd kan worden en altijd wel een plekje heeft.

Er zit ook nog een leuke kleine camping midden in het centrum van Estartit en die heet Camping Rifort. Deze camping heeft een klein zwembad. Kijk maar even op de website.
http://www.campingrifort.com/2_0/
De popi-jopicampings zitten allemaal vol in die tijd.

Wat leuk, el molino

Op die camoing heb ik in mijn jeugd van mijn 6e tot mijn 17e iedere zomer 4 weken gestaan met ons gezin. Wat leuk om die naam weer voorbij te zien komen. Ik heb er veel lol gehad, vroeger. De camping werd gerund door Belgen, weet ik nog.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.