Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Twijfelkont

Twijfelkont

16-04-2012 om 21:35

Canyoning etc met kinderen en camping

Qua zomervakantie zijn we er nog niet uit. Noorwegen valt voorlopig weer af ivm weer. We kijken nu naar een camping (met huurtent oid) met zwembad, goed sanitair, niet te groot en met de mogelijkheid om met de twee oudsten (8 en 9) activiteiten zoals klimmen, canyoning etc te ondernemen. Een van de ouders gaat mee, een blijft achter met jongste die het ook leuk moet hebben. Liefst Frankrijk en graag redelijk onzeker (Ardeche, Gorges du Verdon, etc.)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

16-04-2012 om 21:44

Onzeker?

Wat bedoel je met "graag redelijk onzeker"?
Aan de Ceze, iets ten zuiden van de Ardeche, weet ik wel wat leuke campings, maar die zijn naturistisch, ik weet niet of je daar op zit te wachten.

Twijfelkont

Twijfelkont

16-04-2012 om 22:59

Tijgeroog; zonzeker

Zonzeker bedoelde ik dus. Nee, we hoeven niet naturalistisch...

Mover

Mover

17-04-2012 om 07:54

Hele goede ervaringen in de pyreneeën

Maar misschien vind je dat te ver?!
www.mountain-sports.net Leuke activiteiten.
Hier verhuren ze ook een paar huisjes en enkele goede grote tenten. Wij vonden het een erg leuke camping (3x).

Flora B

Flora B

17-04-2012 om 08:37

Castellane

Ken je de camping Domaine du verdon in Castellane?? erg avontuurlijk, er loopt een stromende riviertje achter de camping, die ze 2 keer per week nog sneller laten stromen door de sluisen open te zetten.
Op de camping zelf is een leuke speeltuin en een zwembad met glijbanen.Zonzeker is het daar, maar de nachten lekker koel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.