Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

anoniem

anoniem

05-08-2009 om 13:05

Dagje naar het strand, wat moet mee

Ik ga morgen een dagje naar ameland met mijn kinderen van 4 en 2 jaar. Het wordt heerlijk weer dus toppie!
Maar ik vraag me af wat ik allemaal mee moet nemen. handdoeken, droge kleding, emmertje en schepje, zonnebrand creme etc Dat lijkt me duidelijk. Ik ga alleen met ze, dus kan niet al te veel mee nemen. Waar moet ik op letten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Enne

Parasol, extra shirtje voor in het water, flesjes water die je in de wc kunt vullen, geld

Kaaskopje

Kaaskopje

05-08-2009 om 15:04

Wat neem je normaal mee voor een dagje in de zon?

Nou dat dus
Een parasol of een strandtentje is wel een goed idee. Je jongste zal misschien erg moe worden van de hele onderneming en moet in de schaduw kunnen slapen.

Vic

Vic

05-08-2009 om 16:23

En wat ik me nou ontzettend afvraag

Waarom stel je zo'n vraag anoniem? Ik zie er werkelijk helemaal niets ergs in.
Als ik naar het strand ga (liever niet met een 2 en 4 jarige, daar zou ik heel nerveus van worden) neem ik mee: strandlakens, bikini's, zwembandjes, zonnebrand, petje voor oudste, flesjes water, broodjes, evergreens, snoepjes, schepje/emmertje, bal, tijdschrift, plastic zakje voor de gevonden schelpen.

Gaia*

Gaia*

05-08-2009 om 16:58

Nou vic

Nou Vic,
Ik snap het denk ik wel.

Ik herken nu natuurlijk direct de persoon op het strand.

Zeker weten dat ik haar gezien heb, vandaag op het strand. Ik zag namelijk iemand met een 2 en 4 jarige met strandlakens, bikini's, zwembandjes, zonnebrand, petje voor die vierjarige, flesjes water, broodjes, evergreens, snoepjes, schepje/emmertje, bal, tijdschrift en natuurlijk het plastic zakje voor de gevonden schelpen.

Gaia

Bastet

Bastet

05-08-2009 om 18:35

Tijdschrift?

Als je alleen bent met twee kleintjes,kun je dat tijdschrift wel thuislaten..
Groetjes,Bastet (die morgen op Wassenaarse Slag zit)

Kaaskopje

Kaaskopje

05-08-2009 om 19:55

Gaia

Dat moet een fata morgana geweest zijn want ze gaat morgen pas naar Ameland

Gaia*

Gaia*

05-08-2009 om 20:59

Kaaskopje

Er waren veel van die zelfde fata morgana's op het strand vandaag ha ha

Sigrid70

Sigrid70

05-08-2009 om 23:05

Bevoren limo/water

Ik neem meestal een koeltas met bevoren elementen mee, maar als je niet veel bij je hebt is een fles (half) bevroren limonade of water heerlijk, die blijft best lang koel (en de limo wordt een soort slush puppie, vinden mijn kinderen heerlijk). Verder vind ik onmisbaar een antizonnebrandstift voor mijn lippen (buiten de gewone antizonnebrand natuurlijk).

Minet

Minet

08-08-2009 om 09:09

Hoe was het anoniem?

En had je alles bij je? Waar zat je op het strand op Ameland?

anoniem

anoniem

08-08-2009 om 20:43

Het was pittig

Ik vond het best pittig Minet.
Ik had best nog veel mee te slepen (buggy, dikke tas ).
Ik heb gelukkig een fiets gehuurd en we zijn eerst wat gaan fietsen, dat ging prima. Op het strand was het ook prima vertoeven, maar het was goed opletten. De een vond het water heerlijk, de ander wilde er niet in. Gelukkig bleven ze dicht bij me in de buurt, dat scheelt, maar al met al was ik behoorlijk gebroken toen ik thuis was.
Bedankt voor al jullie reacties, Oh ja en over mijn anoniemiteit????? Ik wilde gewoon niet herkend worden op het strand :.)
Groetjes (laten we me Eva noemen)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.