Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-07-2009 om 08:57
Dag allemaal
Zondag zullen we in Disneyland zijn. We slaper er niet (was te duur), we hebben een hotel aan de rand van Parijs, aan de snelweg ricting Eurodisney. Maar nu: we gaan met 2 volwassenen, en een kind van zeven. Wat moeten we vooral niet missen (behalve de parade dat weet ik nog wel), en wat kunnen we links laten liggen. Ik ben zelf helemaal geen achtbaan type, ik ga er gewoon nooit in, dus dat laat ik aan manlief over. Maar zoon is ook een beetje bang, welke zijn de engste dingen da we over kunnen slaan. En verder, in welke volgorde? Ik weet niet of het een drukke dag wordt (de Tour de France eindigt op die dag, ik hoop dat er veel mensen voor thuisblijven), maar ik ben op het ergste voorbereid!
Sini
24-07-2009 om 18:38
Studio's
Als je maar een dag gaat zou ik de Studio's overslaan. Ik vond er niet zoveel aan, er worden voornamelijk voorstellingen gegeven.
26-07-2009 om 01:05
Te laat?
Een beetje te laat (of je moet het morgenochtend vroeg nog lezen voordat je gaat...), maar voor andere OOL'ers de volgende tip.
Als je het park in komt, loop direct helemaal naar achter en begin met de attracties daar. Mensen zijn in pretparken namelijk geneigd direct bij de eerste attractie in de rij te gaan staan, terwijl het achterin vreselijk rustig is! Wij waren afgelopen week in Hellendoorn en hadden in het eerste uur alle attracties achterin al gehad. Dan is het niet zo erg meer als je voor een volgende attractie even in de rij moet staan...
Veel plezier!
Muriel