Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Dierenpark overloon, wie kent het?

Wie is wel eens in Dierenpark Overloon geweest?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit van gehoord had tot een collega me er op wees. We willen met de hele famillie (12 personen, 6 kids van 6 t/m 11) een dagje uit.

Zou dit een goede optie zijn? Ik kan namelijk kortingkaarten hiervoor regelen wat natuurlijk aanzienlijk scheelt met bv Emmen of Arnhem

Alvast bedankt!

Groetjes Uddel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Leuk

Hoi Uddel,

Overloon is een euk park, heel groen aangelegd en je loopt een hele route door het park. Aan het einde een leuke speeltuin en een restaurant.

Maar het is niet te vergelijken met Emmen of Arnhem, het is veel kleiner en met minder exotische dieren. Toch vinden wij en onze kinderen een leuk park.

Ik weet niet waar jullie vandaan komen, maar ook een aanrader vind ik de dierentuin in Duisburg, je bent zo de grens over. Ze hebben er zelfs een dolfijnen show en de prijzen zijn aantrekkelijker dan in Nederland.

Groetjes, Pinkelot

Polly Shearman

Polly Shearman

16-05-2009 om 13:57

Is dat bij eindhoven?

daar zijn wij laatst geweest vond het erg tegenvallen. Na 1,5 uur hadden we de hele dierentuin en alle dieren wel gezien. Maar goed, wij zijn blijdorp gewent.

Erg mooie dierentuin

Ik heb al drie zomers lang een aantal weken rondgelopen in Zooparc Overloon (als begeleider van jeugdvakanties, dus niet voor het park zelf). Ik ben een groot fan, maar je moet inderdaad geen dierentuin verwachten zoals Emmen of Blijdorp. Het is wel heel mooi aangelegd, heel ruim van opzet en ze hebben veel aparte dieren die je in andere dierentuinen niet hebt. Maar olifanten, leeuwen en tijgers hebben ze er niet. Grootste dieren zijn de cheeta's en de kamelen. Wel is er een leuke speeltuin, speciale kindervoorstellingen, op sommige dagen een roofvogelshow, dus zeker genoeg te beleven.
Mocht je verder nog iets willen weten, dan hoor ik het wel.

uddel

uddel

18-05-2009 om 09:38 Topicstarter

Bedankt allemaal!

Iedereen bedankt voor de reacties, we gaan het zelf ondervinden hoe het in Overloon is. Op de site zag ik ook al een speeltuin dus dit gaat helemaal goed komen, daarnaast gaan we ook nog gezellig pannekoeken eten dus wat wil je nog meer? (ja, mooi weer!)

Groetjes Uddel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.